=ћестенце за българи (и не само ;))= Bulgarian fan-club= (15)

- Forums - Sign Up - Reply - Search - Statistics - Rules - FAQ -

- ”крањнська - –усский - English - Deutsch - 

Ruslana Forum / International / =ћестенце за българи (и не само ;))= Bulgarian fan-club=
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . >>
malkataruslanna
# Posted: 4 Nov 2009 18:34

Ќе го чета никъде €вно не ми се показва не знам защо

nikoleta_rangelova
# Posted: 4 Nov 2009 18:37

malkataruslanna
Moya greshka, ne v dyasno, a v lyavo

malkataruslanna
# Posted: 4 Nov 2009 18:54

Ќе ми го показва
“и имаш ли ICQ

malkataruslanna
# Posted: 4 Nov 2009 18:58

ѕише само Ruslana Forum , и International нищо друго

nikoleta_rangelova
# Posted: 4 Nov 2009 19:26

malkataruslanna
Ako iskash, mozhe da mi dadesh parolata si i az shte vlyaza vuv foruma s tvoyata registratsiya, shte ti slozha avatar, a ti posle si smeni parolata. No tryabva avatar da mi posochish.

malkataruslanna
# Posted: 4 Nov 2009 20:31

а бе намерх го само че не мога да намери€ точни€ аватар
при мен профила е написан на немски и затова не можах да го намери€

malkataruslanna
# Posted: 4 Nov 2009 20:37

URAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ќј… ѕќ—Ћ≈

nikoleta_rangelova
# Posted: 5 Nov 2009 06:08

malkataruslanna
Bravo! Super avatar!

malkataruslanna
# Posted: 5 Nov 2009 15:53

нали а ми вместо да се мъча да го прав€ реших да го потърс€ в нета и ето ти късмет

malkataruslanna
# Posted: 5 Nov 2009 19:20 - Edited by: malkataruslanna

јко искаш мога да ти го прат€

malkataruslanna
# Posted: 5 Nov 2009 19:27

имам Moon of Dreams инстроментал
јко € искаш мога да ти € прат€ по скайпа

malkataruslanna
# Posted: 6 Nov 2009 20:35

«дравейте
≈то ме пак
≈то как е »мето на –услана на иврит
רוסלנה

malkataruslanna
# Posted: 7 Nov 2009 15:14

Interview:

Both singing.
Slavi: I don't even know what I'm singing
Ruslana: 2nd voice, you're first voice.
Both singing
Slavi: Thank you, Georgi is making fun of me, we have one song, he is mocking me, today I won't be.. how are you Ruslana, how do you feel, my friend, you're stunning. If you went in the street in this way, I don't know what could happen. Have a seat. (Ruslana, behind Slavi, apparently taking a part of her costume off).
Slavi, after she has sat down: Why don't you continue?
Ruslana, ignoring the question: Slavi, sit here, sit here. (next to her on the sofa)
Slavi: To sit here? I speak Russian, there is no need for you to translate for me. There is no need of translation because I speak Russian very well. (To Ruslana):How are you my darling, how are you getting on?
Ruslana: Arent't you hot? (taking his jacket off)
S: I'm hot, I'm very hot. My microphone.. I don't have any problem with undressing, I have undressed many many times, but because of my microphone which is attached here, if it is not here, my audience won't be able to hear me, this is my problem.
R: There is always a reason for men to say there is a problem...
S: Yes, I have heard such like: my head is acheing, I don't feel well this evening... Women do it more often,, very beautiful boots.
R: Don't watch my boots,
S: Your boots are very sexual.
R: watch my eyes. (Reading a famous Bulgarian poem, modified to suit the situation):
How handsome you are, God, how handsome you are!
How beautiful your arms are, and your legs how beautiful they are, and your eyes, how beautiful they are! And your hair how beautiful it is! Don't torture yourself anymore, love me! Don't save yourself, love me, love me! With the real strength of your arms, legs, eyes! With the whole elegance of their movements, trust me forever and you will never be, love me! and even if you were evil, love me! (She makes a funny mistake so that the BG word for "evil" sounds like a type of lorries-ZIL)
S: Ruslana, these are the nicest words I have heard about myself, especially the last: "even if you were a zil, love me". I've always wanted to be a lover like a zil, to be "heavy" as a zil. In Bulgarian it is зЏл,(zal, nearly, he corrects her) I'm never evil, never.
R: No need to be zal, no need to be zal.
S: I am a wonderful person, full of goodness. For me goodness is very important quality, which people like me possess.
R: Wonderful!
S: Yes, Wonderful.
S: How are you, you're so cool. You're releasing a new album.
R: Yes...
S: Are you going to give it to me?(About the CD she is taking out)
R: Hop!
S: Thanks!
S: Actually, the first song is our song
R: I ti si kato men (you are like me)
S: You have a song with Missy Elliot..
R: Do you know who is this Slavi... Slavi Trifonov?
S: Yes, I know him
R: I've heard he is a very good man...
S: No, not very good.
R: very handsome, handsome
S: handsome...not very handsome. You have a duet with Missy Elliot..
R: Yes, yes, but with Slavi it was an interesting song.
S: How was it with Missy?
R: It wasn't interesting, with Slavi it was very interesting...
Slavi:..... one of the most famous R'n'B artists in the world..
R: but I love men..
S: .. and I love women,, yes, but Missy Elliot, I don't know her, she hasn't come to Bulgaria.
R: We are going to bring Missy Elliot in Slavi's Show, absolutely.
S: You are not lying?
S: Because I know that women lie.
R: They don't lie, they only tell only a liitle truth.
S: A little truth.. you're lying.
R: Slavi, look into my eyes.
S: Don't you tell me again I am a ZIL, please.
R: They never lie.
S: Are you going to sing one more song? Ah, I want to first tell you something important. I'm very happy you visited me in my show. I'm serious. You're very cool, really. And the duet we made is an extrordinary emotional moment for me. I'm telling you this absolutely sincerely. Thank you for coming here, because of me, becuse of my colleagues, because of our audiance, because you deserve... actually, I want to ask you, what happend to Ukraine? You were a face of their revolution, is everything okay now?
R: Ohh... just before the New Year, we decided to talk about Politics...
S: Only one thing.. Just tell me is everything ok now?
R: Let's tell all boys in BG that all girls in UA love them. And then tell all boys in UA that all girls from BG love them. Deal?
S: To not talk about policy-makers?
R: I want everybody to stay with their good mood.
S: Sure, okay, your album, Wild Energy, is released in BG by Animato Music and EMI. Is this the future of music? Traditional music style with modern elements?
R: Yes, wild energy, dika enerhiya, how is it in BG?
Interpreter: Diva Energiya
Ruslana: Diva Energiya, oy, diva energiya!
Slavi: To feel like a ZIL.
Both: Oy Diva Energiya!
Absolutely diva energiya!
Slavi: are you going to sing the song for my audiance?
R: Yes, yes, yes, for you, for you.
S: We can begin diva energiya...

nikoleta_rangelova
# Posted: 7 Nov 2009 15:18

malkataruslanna
ћћћƒааааа, интервюто, което аз преведох за форума

:D:D

malkataruslanna
# Posted: 8 Nov 2009 15:57

«драсти вид€х го като отделна стати€

Ќали не се сърдиш

nikoleta_rangelova
# Posted: 8 Nov 2009 17:08

Ne

malkataruslanna
# Posted: 8 Nov 2009 17:58

Ѕлагодар€ ти че не ми се сърдиш
вчера го гледах пак малко за наструение.
има един блог май wespa го поддържа и там в раздел видео има едно видео Wild moments много е готино
виж го
ћен лично ме кефи

malkataruslanna
# Posted: 8 Nov 2009 18:00

http://ruslanaweb.blog.cz/

malkataruslanna
# Posted: 9 Nov 2009 19:16

«драсти
 ъде мога да намер€ тази песен на MP3
Luchshe Bulo

nikoleta_rangelova
# Posted: 9 Nov 2009 19:18

malkataruslanna
Ne sum sigurna, che ya ima na MP3.

malkataruslanna
# Posted: 9 Nov 2009 19:49

emi pratimi ia ako mojesh po skype
Stava li

wespecz
# Posted: 9 Nov 2009 20:00 - Edited by: wespecz

malkataruslanna
Luchshe Bulo
Ruslana and Helmut Lotti - Lutshjee Bulo mp3

malkataruslanna
# Posted: 9 Nov 2009 20:36

Mersi

malkataruslanna
# Posted: 9 Nov 2009 20:38

now you have sent an email

malkataruslanna
# Posted: 9 Nov 2009 23:17

«дравейте

»скам да питам дали н€кой е срещал текста на тази песен зашото аз не мога да го намер€

malkataruslanna
# Posted: 10 Nov 2009 22:03

«дравейте
Ќамерих нещо ето малко информаци€ за автора на песента

¬одограй

ј ето и кой е той
¬олоди́мир ћиха́йлович ≤васю́к (*4 березн€ 1949,  ≥цмань, „ерн≥вецька область Ч Ж24/27 кв≥тн€[1] 1979, Ѕрюховицький л≥с п≥д Ћьвовом) Ч украњнський композитор ≥ поет. √ерой ”крањни (2009, посмертно)

ќдин ≥з основоположник≥в украњнськоњ поп-музики. јвтор 107 п≥сень, 53 ≥нструментальних твор≥в, музики до к≥лькох спектакл≥в. ѕрофес≥йний медик, скрипаль, чудово грав на фортеп≥ано, в≥олончел≥, г≥тар≥, майстерно виконував своњ п≥сн≥. Ќеординарний живописець.

18 травн€ 1979 року його т≥ло було знайдене пов≥шеним у Ѕрюховицькому л≥с≥ п≥д Ћьвовом. ќф≥ц≥йна верс≥€ Ч самогубство - п≥дл€гала сумн≥ву громадськост≥ €к 1979 року, так ≥ тепер.

јрх≥ви ц≥Їњ справи, що знаход€тьс€ в ћоскв≥, дотепер ан≥ родичам, ан≥ прац≥вникам музею ≤васюка не в≥дкривають, посилаючись на гриф Ђсекретної, а можливо тому, що ще жив≥ багато учасник≥в тих драматичних под≥й. јле родич≥ ≤васюка вважають, що ¬олодимира вбили.
26 с≥чн€ 2009 року √енеральна прокуратура ”крањни поновила давно закриту крим≥нальну справу про смерть ¬олодимира ≤васюка.
ќсновн≥ дати житт€ ≥ творчост≥

1949, 4 березн€ Ч народивс€ у м.  ≥цман≥ „ерн≥вецькоњ област≥ в родин≥ учител≥в ћихайла ≥ —оф≥њ ≤васюк≥в.
1955Ч1963 Ч навчанн€ у м≥сцев≥й дит€ч≥й музичн≥й школ≥.
1956Ч1966 Ч учень  ≥цманськоњ середньоњ школи.
1962 Ч вз€в участь у заключному концерт≥ обласного огл€ду музичних шк≥л Ѕуковини.
1963 Ч вступив до  ињвськоњ музичноњ дес€тир≥чки ≥м. ћ.Ћисенка за спец≥альн≥стю альт. ЌавчаЇтьс€ першу чверть. « 2-њ чверт≥ через хворобу повертаЇтьс€ до  ≥цман€ та навчаЇтьс€ у середн≥й школ≥ та музичн≥й школ≥ за класом фортеп≥ано.
1964 Ч склав першу п≥сню Ђ олисковаї на в≥рш≥ батька. ” р≥дн≥й школ≥ створив вокально-≥нструментальний ансамбль ЂЅуковинкаї.
1965 Ч ансамбль ЂЅуковинкаї за перемогу в республ≥канському конкурс≥ нагороджено поњздкою по ƒн≥пру.
1966 Ч с≥м'€ перењжджаЇ до „ерн≥вц≥в. ¬ступив до медичного ≥нституту, але виключений ≥з нього за участь у Ђпол≥тичному ≥нцидент≥ї. ¬лаштувавс€ працювати на завод ЂЋегмашї, де керував заводським хором. ѕ≥д псевдон≥мом ¬есн€ний над≥слав на обласний конкурс п≥сн≥ Ђ¬≥дл≥тали журавл≥ї на в≥рш ¬.ћиколайчука та Ђ олискова дл€ ќксаночкиї на власний в≥рш. «а п≥сню Ђ¬≥дл≥тали журавл≥ї удостоЇний першоњ прем≥њ.
1967Ч1972 Ч повертаЇтьс€ до навчанн€ у медичному ≥нститут≥.
«апис
Ђ„ервона –утаїфайл
¬иконуЇ ќлена  узнецова ≥ автор

¬олодимир ≤васюк, 1972 р≥к
1970 Ч склав п≥сн≥ Ђ„ервона рутаї й Ђ¬одограйї, €к≥ 13 вересн€ вперше виконав з ќленою  узнецовою у програм≥ ”крањнського телебаченн€ Ђ амертон доброго настроюї.
1971 Ч режисер –оман ќлекс≥в зн€в у селищ≥ яремча перший украњнський музичний ф≥льм Ђ„ервона рутаї, в €кому головн≥ рол≥ виконали —оф≥€ –отару й ¬асиль «≥нкевич. ” ф≥льм≥ звучить багато п≥сень ≤васюка. Ђ„ервона рутаї перемогла на першому всесоюзному фестивал≥ Ђѕ≥сн€-71ї. Ќа заключному концерт≥ в ќстанк≥но њњ виконали Ќазар≥й яремчук, ¬асиль «≥нкевич ≥ ¬олодимир ≤васюк у супровод≥ естрадно-симфон≥чного оркестру п≥д кер≥вництвом ёр≥€ —илантьЇва. “екст ≥ ноти Ђ„ервоноњ рутиї опубл≥кував тижневик Ђ”крањнаї.
1972 Ч на „ерн≥вецькому телебаченн≥ в≥дбулас€ прем'Їра п≥сн≥ ЂЅалада про дв≥ скрипкиї, €ку виконала —оф≥€ –отару. ѕ≥сн€ Ђ¬одограйї перемогла в телев≥з≥йному конкурс≥ Ђјлло, ми шукаЇмо таланти!ї та на фестивал≥ Ђѕ≥сн€-72ї.
1972 Ч ¬.≤васюк перењхав до Ћьвова. “ам навчавс€ в медичному ≥нститут≥ й почав студ≥њ у консерватор≥њ на п≥дготовчому в≥дд≥ленн≥.
Ћистопад 1972 р. Ч на запрошенн€ ¬олодимира ≤васюка у Ћьв≥вському театр≥ ≥м. ћар≥њ «аньковецькоњ його п≥сн≥ виконуЇ ансамбль Ђ—мер≥чкаї. ѕочаток сп≥впрац≥ з –остиславом Ѕратунем, що було етапним у творчост≥ композитора.
1973 Ч зак≥нчив Ћьв≥вський медичний ≥нститут, вступив у асп≥рантуру до професора “.ћит≥ноњ.
1974, серпень Ч у склад≥ рад€нськоњ делегац≥њ вз€в участь у м≥жнародному п≥сенному конкурс≥ Ђ—опот-74ї, на €кому —оф≥€ –отару перемогла з його п≥сню Ђ¬одограйї. ≤з сестрою √алиною зд≥йснив коротку подорож ѕольщею.
1974, вересень Ч розпочав навчанн€ на композиторському в≥дд≥ленн≥ Ћьв≥вськоњ консерватор≥њ в клас≥ ј. ос-јнатольського.
1974Ч1975 Ч робота над музикою до вистави Ђѕрапороносц≥ї за однойменним романом ќ.√ончара. –ежисер вистави Ч —ерг≥й ƒанченко.
1975, 19 березн€ Ч прем'Їра вистави Ђѕрапороносц≥ї. ћузику ¬.≤васюка високо оц≥нили критики.
1975, серпень-вересень Ч у сел≥ –озтоки на Ѕуковин≥ було зн€то ф≥льм Ђѕ≥сн€ завжди з намиї, в €кому —оф≥€ –отару виконала 6 п≥сень ¬.≤васюка.
1976, липень Ч ¬.≤васюка виключили з консерватор≥њ за пропуски зан€ть. —творив музику до вистави Ђћезозойська ≥стор≥€ї у ƒрогобицькому обласному муздрамтеатр≥.
1977 Ч в≥дновлюЇ навчанн€ у Ћьв≥вськ≥й консерватор≥њ в клас≥ ЋЇшека ћазепи. —оф≥€ –отару з п≥снею ¬.≤васюка Ђ” дол≥ сво€ веснаї перемогла на фестивал≥ Ђ—опот-77ї. ¬ийшли плат≥вка-г≥гант Ђѕ≥сн≥ ¬олодимира ≤васюка виконуЇ —оф≥€ –отаруї ≥ зб≥рка його п≥сень Ђћо€ п≥сн€ї.
1978, кв≥тень Ч участь у ¬сесоюзному конкурс≥ молодих композитор≥в у ™реван≥. ѕ≥ан≥стка Ћ.ƒес€тк≥на виконала на конкурс≥ "—юњту-вар≥ац≥њ на тему народноњ п≥сн≥ Ђ—уха€ вербаї ¬.≤васюка.

ћемор≥альний музей ¬олодимира ≤васюка. „ерн≥вц≥
1978, жовтень Ч участь у ¬сеукрањнському зльот≥ творчоњ молод≥. Ѕуло виконано Ђ—юњту-вар≥ац≥њ дл€ камерного оркеструї та в≥дбулас€ прем'Їра п≥сень ЂЋ≥то п≥зн≥х жоржинї на в≥рш≥ –.Ѕратун€, ЂЌам спок≥й, друже, т≥льки снитьс€ї на в≥рш≥ –. удлика (у виконанн≥ сол≥ста Ћьв≥вськоњ опери ≤гор€  ушплера).
1978, листопад Ч перемога на всесоюзному конкурс≥ композитор≥в-студент≥в консерватор≥й у ћоскв≥ Ч дипломи II ступен€ за Ђ—юњту-вар≥ац≥њ дл€ камерного оркеструї та ЂЅаладу про ¬≥ктора ’араї.
1979, кв≥тень Ч член жур≥ I –еспубл≥канського конкурсу артист≥в естради в ’мельницькому. ¬ињхав у Ћьв≥в в н≥ч з 23 по 24 кв≥тн€.
1979, 24 кв≥тн€ Ч за телефонним викликом п≥шов ≥з дому й б≥льше не повернувс€.
1979, 18 травн€ Ч т≥ло ¬олодимира ≤васюка випадково знайдене в Ѕрюховицькому л≥с≥ п≥д Ћьвовом. “очна дата смерт≥ ≤васюка не в≥дома.

«≥рка ¬олодимира ≤васюка на “еатральн≥й площ≥ у „ерн≥вц€х

ћогила ¬олодимира ≤васюка у Ћьвов≥.

ѕам'€тник ¬олодимиру ≤васюку у  ≥цман≥.
1979, 22 травн€ Ч похорон ¬олодимира ≤васюка на Ћичак≥вському цвинтар≥ у Ћьвов≥ виливс€ у масову акц≥ю протесту. « того часу на творч≥сть композитора фактично було накладено заборону.
[ред.]
ѕам'€ть
1989 Ч в≥дновленн€ ≥нтересу до ¬олодимира ≤васюка. Ђ„ервона рутаї стаЇ назвою однойменного фестивалю.
2 березн€ 1994 р. Ч президент ”крањни Ћеон≥д  равчук п≥дписуЇ ”каз про присудженн€ посмертно ¬олодимиру ≤васюку ƒержавноњ прем≥њ ”крањни ≥м. “. √. Ўевченка.
1998 Ч концерт Ђ¬олодимир ≤васюк. ѕоверненн€ї. —проба ознайомити сучасник≥в з творчою спадщиною композитора.
4 березн€ 1999 р. Ч в≥дкритт€ у „ерн≥вц€х ћемор≥ального музею ¬олодимира ≤васюка.
2001 Ч на V ёв≥лейн≥й ÷еремон≥њ нагородженн€ лауреат≥в ¬сеукрањнськоњ прем≥њ у галуз≥ музики та масових видовищ Ђ«олота ∆ар-птиц€ї ¬олодимира ≤васюка нагороджено у ном≥нац≥њ Ђ«а внесок у розвиток музичноњ культури ”крањни XX стол≥тт€ї.
2003 Ч вих≥д компакт-диску ЂЌаш ≤васюкї у виконанн≥ “араса „уба€ та групи Ђѕлач ™рем≥њї. –≥ст зац≥кавленост≥ творч≥стю композитора серед сучасноњ молод≥.
2009 р≥к за р≥шенн€м Ћьв≥вськоњ облради маЇ стати роком ¬олодимира ≤васюка на Ћьв≥вщин≥. ≤н≥ц≥ативу колег планують п≥дтримали депутати „ерн≥вецькоњ област≥ Ч батьк≥вщини композитора.
2009, березень Ч ”казом ѕрезидента ”краïни присвоЇно званн€ √ерой ”крањни (посмертно).
2009 - вих≥д монограф≥њ ќ.ћ. ¬асилишина ¬олодимир ≤васюк: сила серц€ ≥ таланту.
” ¬олодимира ≤васюка Ї дв≥ р≥дн≥ сестри: √алина Ч л≥кар, невропатолог Ћьв≥вськоњ обласноњ кл≥н≥чноњ л≥карн≥ та ќксана Ч доцент кафедри сучасноњ украњнськоњ л≥тератури „ерн≥вецького нац≥онального ун≥верситету.
Ќагороди
ƒипломант ¬сесоюзного огл€ду молодих композитор≥в (1978).
Ћауреат –еспубл≥канськоњ комсомольськоњ прем≥њ ≥м. ћ.ќстровського (1988, посмертно)
Ћауреат ƒержавноњ прем≥њ ”крањни ≥м. “.√.Ўевченка (1994, посмертно).
√ерой ”крањни (березень 2009, посмертно)
“вори
Ђ¬≥дл≥тали журавл≥ї,
Ђя п≥ду в далек≥ гориї,
Ђ„ервона рутаї,
Ђ¬одограйї,
Ђѕ≥сн€ буде пом≥ж насї, ЂЋиш раз цв≥те любовї,
ЂЅалада про мальвиї,
Ђя - твоЇ крилої,
ЂЋаскаво просимої,
ЂЌаче згра€ птицьї, Ђ олисковаї,
Ђћандр≥вна музикаї,
Ђƒва персн≥ї,
Ђ“ам за горою, за крем'€ноюї,
Ђ апелюхї
ѕризнавам че информаци€та е от ”икипеди€

malkataruslanna
# Posted: 13 Nov 2009 23:35

«дравейте
»ма ли н€кой тази песничка на MP3
√отел≥ Ц (–услана та ёр≥й ѕокальчук)

malkataruslanna
# Posted: 14 Nov 2009 14:23

(–услана): Chervona Ruta (Slovyanskiy Bazar 2008)
ј тази дали € има н€кой?

wespecz
# Posted: 21 Nov 2009 21:54

(–услана): Chervona Ruta (Slovyanskiy Bazar 2008)

ќтстраних последни€т ти пост. “€ беше пълна с усмивки само. ћол€, не пускайте такива длъжности. “ой се счита като спам.

malkataruslanna
# Posted: 22 Nov 2009 16:30

¬чера рпосто така ги пуснах не знаех за това мерси
вече намерих песента но благодар€ все пак
ј как ставаше побликуването на снимки че не помн€

<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . >>
Your reply
Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  URL Link     :) ;) :-p :-( ... Disable smilies

» Username  » Password 
Only registered users can post here. Please enter your login/password details before posting a message, or register here first.

- Forums -

Online now: Guests - 4; Members - 0
Most users ever online: 247 [7 Jun 2019 14:16]

These forums are running on community script miniBB™ © 2001-2019 admin | Ruslana. Official site