Nederlands Topic [LEES: informatie over protest acties in NL] (3)

- Forums - Sign Up - Reply - Search - Statistics - Rules - FAQ -

- ΣκπΰΏνρόκΰ - Πσρρκθι - English - Deutsch - 

Ruslana Forum / International / Nederlands Topic [LEES: informatie over protest acties in NL]
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 25 . 26 . >>
Author Message
Envy
Member
# Posted: 1 Jun 2006 12:50
Reply 

Esther
Dus je hebt eigenlijk totaal nog geen idee hoe je de verplaatsing tussen de verschillende bestemmingen gaat aanpakken?
Ik zal alles in het weekend nog eens rustig bekijken. Ik zou bijvoorbeeld nog moeten weten welk station ik in Nurnberg moet hebben, welke hotels dicht in de buurt zijn, waar Ruslana precies zal optreden, prijzen van hotels en trein
En ik moet ook nog informeren of ik al dan niet verlof kan krijgen op maandag 26 juni
Zoals je ziet is mijn beslissing nog alles behalve definitief
Ik zal je op zaterdag mailen ... hopelijk weet ik dan al wat meer

Esther
Moderator
# Posted: 2 Jun 2006 19:30
Reply 

Envy
Ik had toen nog geen idee maar het word wat duidelijker. Lusse komt waarschijnlijk naar Berlijn!!!!

Guido
Member
# Posted: 2 Jun 2006 20:49
Reply 

Lusse komt waarschijnlijk naar Berlijn!!!!

Guido
Member
# Posted: 2 Jun 2006 20:50
Reply 

En morgen ik : van 't zelfde.
Waar blijft die Lusse eigenlijk ? Zijn die 14 dagen nog niet om Esther ?

Envy
Member
# Posted: 2 Jun 2006 21:36
Reply 

Waarom komen jullie (Guido,Lusse) eigenlijk niet naar Nurnberg?
Het is op een zondag (dus geen verlof nodig), en Ruslana zal op die dag 2 keer optreden.
Heeft in mijn ogen dus alleen maar voordelen!
Buiten Esther en ikzelf wil daar precies niemand heen. Krijg totaal geen reactie op mijn post wie er naar Nurnberg gaat afzakken :(

Esther
Moderator
# Posted: 2 Jun 2006 21:52 - Edited by: Esther
Reply 

Envy
Van Lusse weet ik het nog niet we hopen het zo snel mogenlijk te kunnen bespreken. Voor haar is het erg duur om alles te doen ze is net verhuisd enzo. Kost allemaal een hoop.

Hoe ga jij het eigenlijk allemaal regelen?
Heb je msn?

Envy
Member
# Posted: 2 Jun 2006 21:56
Reply 

Esther
Ik heb je toegevoegd aan men msn

Esther
Moderator
# Posted: 2 Jun 2006 21:57
Reply 

Envy
Ik zag het maar ik werd er afgekicked heb een nogal oude computer boven.

Tim
Member
# Posted: 4 Jun 2006 13:08
Reply 

Hallo alle Nederlandse Ruslana fans!!!

Allemaal veel zin in de concerten in Duitsland? Helaas kan ik niet omdat de concerten dicht in de buurt door de weeks zijn, en dan heb ik examenweek op school, dus het zit er niet in om door de weeks te gaan. In het weekend heb ik ten eerste een wedstrijdzwemmen toernooi, en ook zijn de concerten te ver weg en dus veel te duur om te bereiken, als 17-jarige is het soms gewoon te duur .

Veel plezier aan iedereen die komt!!

Tim
Member
# Posted: 4 Jun 2006 13:14
Reply 

Ik zal me trouwens nog eventjes voorstellen, ik ben Tim, 17 jaar, wonend in Culemborg (20km onder Utrecht).

Esther
Moderator
# Posted: 4 Jun 2006 13:21
Reply 

Tim
Hey Tim!!
Dat is balen met je examens. Culemborg ken ik wel ik zit in Utrecht op school. Heb bij een aantal Cullemborgers in de klas gezeten.

Tim
Member
# Posted: 4 Jun 2006 14:03 - Edited by: Tim
Reply 

Hey Tim!!
Dat is balen met je examens. Culemborg ken ik wel ik zit in Utrecht op school. Heb bij een aantal Cullemborgers in de klas gezeten.

Wat is Culemborg toch bekend :p,

trouwens, ik had net je verhaal gelezen over je ontmoeting met Ruslana in Brussel, echt super leuk om te lezen

Esther
Moderator
# Posted: 4 Jun 2006 18:35
Reply 

Tim
trouwens, ik had net je verhaal gelezen over je ontmoeting met Ruslana in Brussel, echt super leuk om te lezen
Dank je!!

Tim
Member
# Posted: 4 Jun 2006 22:09
Reply 

ik weet niet of er veel animo voor is, maar misschien is het een keer leuk om met alle Ruslana fans uit Nederland bij elkaar te komen om wat leuks te gaan doen met z'n alle,

ik weet niet of jullie dat een leuk idee vinden of niet, maar mij lijkt het wel leuk :)

Esther
Moderator
# Posted: 4 Jun 2006 22:23
Reply 

Tim
Er zijn wel aardig wat fans als je kijkt op Ruslana.org maar degene die actief zijn zijn er niet zoveel en wonen verspreid over heel Nederland.

Guido
Member
# Posted: 4 Jun 2006 23:53
Reply 

Waarom komen jullie (Guido,Lusse) eigenlijk niet naar Nurnberg?
Omdat het zo ver is hee Envy. Christiane ging toch naar Nurnberg ?

en wonen verspreid over heel Nederland
En vlaanderen ... Je had toch een Ruslana-avond in het hoofd ?

ik weet niet of jullie dat een leuk idee vinden of niet, maar mij lijkt het wel leuk :)
Ruslanafans ontmoeten is voor mij altijd leuk - kan je eens met iemand praten die niet zegt : Ben je weer daar met je Ruslana / Oekraine.

ShakiFanatico
Member
# Posted: 5 Jun 2006 01:43
Reply 

Tim

Hoi Tim! Welkom op het forum!

ik weet niet of er veel animo voor is, maar misschien is het een keer leuk om met alle Ruslana fans uit Nederland bij elkaar te komen om wat leuks te gaan doen met z'n alle,

Zeker een leuk idee. De bijeenkomst zou dan in het midden van het land gehouden moeten worden (in Utrecht bijvoorbeeld) zodat het voor de fans in het noorden en zuiden ook te doen is. Er moet dan goed over na worden gedacht hoe we dat moeten aanpakken. Enige ideeën/suggesties?

Guido
Member
# Posted: 5 Jun 2006 02:43
Reply 

Enige ideeën/suggesties?
Laat dat maar aan Esther over ? Een droge schuur is voor mij voldoende om te overnachten. Veiliger dan een station.

Tim
Member
# Posted: 5 Jun 2006 03:51 - Edited by: Tim
Reply 

In ieder geval dacht ik er ook over om het in Utrecht te houden, dat is makkelijk te bereiken voor iedereen. Misschien is het leuk om een dag programma te maken, met zijn allen bijvoorbeeld eerst leuk in Utrecht rondhangen en vervolgens lekker met z'n alle uit eten? Eventueel nog een overnachting

Misschien is het wel leuk om het te doen na de concerten in Duitsland, zodat iedereen die geweest andere die niet geweest zijn, zoals ik, jaloers kunnen maken met hun ervaringen

Ik wil trouwens best wel het organiseren met enige hulp, van andere, misschien is het leuk om met een team deze dag een mooie ervaring te maken.

Esther
Moderator
# Posted: 5 Jun 2006 10:36
Reply 

ShakiFanatico
Er moet dan goed over na worden gedacht hoe we dat moeten aanpakken. Enige ideeën/suggesties?
Hihihi Esther zit vol ideen!!!:P

Tim
Member
# Posted: 5 Jun 2006 16:41
Reply 

Vertel dan eens wat je ideen zijn :P

Esther
Moderator
# Posted: 5 Jun 2006 17:02
Reply 

Tim
Vertel dan eens wat je ideen zijn :P
Met zn allen bij de dom gaan staan zingen (liedjes van Ruslana natuurlijk) voor promotie en flyers uitdelen of muziek gewoon via een cd speler laten horen enzo. :P

Nee gewoon elkaar ontmoeten stukje door Utrecht lopen ergens op een terasje gaan zitten en drinken en lekker kletsen. Neem je eigen Ruslana dingen mee en vertel ervaringen enzo.

Esther
Moderator
# Posted: 5 Jun 2006 17:05
Reply 

In een topic zijn ze aan het bepraten of Ruslana nog een keer aan het songfestival gaat meedoen en zo ja wat voor soort liedje.
Wat denken jullie heeft wikpedia het goed of zijn ze gewoon aan het duimzuigen?

Tim
Member
# Posted: 5 Jun 2006 18:16 - Edited by: Tim
Reply 

Esther

Met zn allen bij de dom gaan staan zingen (liedjes van Ruslana natuurlijk) voor promotie en flyers uitdelen of muziek gewoon via een cd speler laten horen enzo. :P

Nee gewoon elkaar ontmoeten stukje door Utrecht lopen ergens op een terasje gaan zitten en drinken en lekker kletsen. Neem je eigen Ruslana dingen mee en vertel ervaringen enzo.

Zoiets had ik ook in gedachte, maar dan moeten we het wel lekker goed plannen met een paar mensen, en natuurlijk zoveel mogelijk mensen zien te ronselen.

Misschien kunnen we gebruiken maken van de nieuwsbrief van Ruslana.org om de bijeenkomst aan te kondigen?

Tim
Member
# Posted: 5 Jun 2006 18:19
Reply 

In een topic zijn ze aan het bepraten of Ruslana nog een keer aan het songfestival gaat meedoen en zo ja wat voor soort liedje.
Wat denken jullie heeft wikpedia het goed of zijn ze gewoon aan het duimzuigen?

Het is moeilijk te zeggen, maar als het waar is, dan zou ik dat in ieder geval hartstikke leuk vinden.

Op zich zou Ruslana wel weer een goede kans maken om hoog te eindigen, Ruslana heeft altijd mooie dans verwerkt en heeft altijd wel een mooi thema.

Ik geef de voorkeur kwa liedje aan een liedje in de richting van Wild Dances/Heart on Fire. Een beetje met Westerse instrumenten maar toch ook Oosterse instrumenten. In iedergeval wel engels.

Wat denk jij?

Esther
Moderator
# Posted: 5 Jun 2006 18:27
Reply 

Tim
Misschien kunnen we gebruiken maken van de nieuwsbrief van Ruslana.org om de bijeenkomst aan te kondigen?
Yep zat ik ook al aan te denken. Mail wel effe met Shakifanatico.

Ik geef de voorkeur kwa liedje aan een liedje in de richting van Wild Dances/Heart on Fire. Een beetje met Westerse instrumenten maar toch ook Oosterse instrumenten. In iedergeval wel engels.
Dit lijkt denk teveel op wild dances.

Wat denk jij?
Dat het niet waar is en ik hoop ook ergens dat het niet waar is. Maar er is ook iets wat zegt dat het wel super gaaf zou zijn als ze weer mee zou doen.

Tim
Member
# Posted: 5 Jun 2006 19:05 - Edited by: Tim
Reply 

Ja, aan de ene kant hoop ik het niet en aan de andere kant hoop ik het wel. Heel erg raar.

Maar als het er van komt moet het zeker in de Ruslana stijl zijn!

Esther
Moderator
# Posted: 5 Jun 2006 20:01
Reply 

Tim
Maar als het er van komt moet het zeker in de Ruslana stijl zijn!
Het is altijd haar stijl maar of het nog een keer aanslaat bij het publiek geen idee. Ik zal haar niet graag laatste zien worden.

Guido
Member
# Posted: 5 Jun 2006 20:17
Reply 

Ik zou zeggen beide. Maar ik zat met mijn gedachten in Keulen en dacht dus aan de Dom van Keulen. Ik hoop alleen maar dat de politie ons niet oppakt. Hoewel - dat zou pas publiciteit zijn !
Het is een fantastisch idee Esther !

Tim
Member
# Posted: 5 Jun 2006 20:45 - Edited by: Tim
Reply 

Esther
Het is altijd haar stijl maar of het nog een keer aanslaat bij het publiek geen idee. Ik zal haar niet graag laatste zien worden.

Nee, daarom heb ik er ook gemengde gevoelens over.

Guido
Ik zou zeggen beide. Maar ik zat met mijn gedachten in Keulen en dacht dus aan de Dom van Keulen. Ik hoop alleen maar dat de politie ons niet oppakt. Hoewel - dat zou pas publiciteit zijn !
Het is een fantastisch idee Esther !

Ik zie de krantenkoppen al:
Ruslana fans opgepakt wegens geluidoverlast!!!

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 25 . 26 . >>
Your reply
Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  URL Link     :) ;) :-p :-( ... Disable smilies

» Username  » Password 
Only registered users can post here. Please enter your login/password details before posting a message, or register here first.

- Forums -

Online now: Guests - 1; Members - 0
Most users ever online: 494 [14 Dec 2016 06:05]

These forums are running on bulletin board script miniBB™ © 2001-2017 admin | Ruslana. Official site