Nederlands Topic [LEES: informatie over protest acties in NL] (25)

- Forums - Sign Up - Reply - Search - Statistics - Rules - FAQ -

- ΣκπΰΏνρόκΰ - Πσρρκθι - English - Deutsch - 

Ruslana Forum / International / Nederlands Topic [LEES: informatie over protest acties in NL]
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . >>
Author Message
Guido
Member
# Posted: 6 Dec 2013 04:04
Reply 

Haha you weren't at Schiphol, neither was I ^^

So if you weren't there how can you know I wasn't there ?
In fact in Brussels I bought a train ticket to Schiphol but got on the train to Zaventem. My first idea : oooo those Fyra trains are really fast :-)
No. I had the feeling Ruslana would not come to Belgium.
A bit the same feeling we had years ago when she would perform in Cirque Royale in Brussels. (Koninklijk circus).

But thats another long story.

Guido
Member
# Posted: 9 Dec 2013 23:53
Reply 

not only for dutchies :
https://www.facebook.com/spoetnik.nl
Yes you can hear Ruslana shouting : I am asking ...

Guido
Member
# Posted: 10 Dec 2013 18:58 - Edited by: Guido
Reply 

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1755763/2013/12/10/Kiev-wil-ij sbaan-op-verzamelplek-betogers.dhtml

Kan Ruslana schaatsen ? Zoveel volk op een ijsbaan ? Komen maleuren (ongelukken) van :-) Krijgen de ordetroepen dan ook schaatsen ?

Die uitleg van Janu is onzin. Het gaat inderdaad om het openstellen van markten. Maar dat gaat in beide richtingen.
Allee we zullen nog niet dadelijk blikjes borsjt in de supermarkt vinden en geen Duvel in Kiev ?

Ik heb trouwens een foto gezien van Lviw geloof ik - daarop stond een parasol met Stella Artois op. Was foto van Jonathan.
Asociatie of niet : Ik denk dat er al heel wat West-europese bedrijven in Ukraine actief zijn.
Omgekeerd niet denk ik.

Volgens Hanja nijpt Janu ze omdat hij vreest hetzelfde lot te moeten ondergaan als Timo. Ieder om beurt is niets teveel ? :-)

Guido
Member
# Posted: 14 Dec 2013 21:18
Reply 

Zie ginds kwam het vliegtuig uit Kiew weer aan
het bracht ons geen Ruslana
ze moest op Majdan gaan staan :-)

Guido
Member
# Posted: 29 Dec 2013 14:00
Reply 

Bedankt voor je filmpjes Es.
Zeg draag op 31/12 op Majdan wel een Nederlandse vlag he, anders vind ik je nooit terug tussen al die oekraiense vlaggen.
Ik een vlaamse leeuw ? Heb geen belgische vlag
Of nemen we hetzelfde vliegtuig ?
Wel slaapzak en luchtmatras meebrengen. 't is in deze tijd van het jaar frisjes in Kieuw en de beton is er al even hard als toen in Brussel-Zuid.
Nog een klein verzoekje : als ik om 5 h 's morgens nog lig te maffen (fles ghorilka uit ?) , laat me dan slapen en vraag niet hoe laat mijn eerste vliegtuig terug is.

Guido
Member
# Posted: 5 Jan 2014 19:37
Reply 

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultuur%2Ben%2Bmedia/muziek/1.1794202

Guido
Member
# Posted: 21 Jan 2014 00:56
Reply 

Moest ik Ruslana zijn, ik zou zeggen : VENTEN ge kunt ze geen 5 dagen alleen laten of het loopt verkeerd. Ik heb het op die vechtpartijen in Kieuw.
Allez tot straks hoop ik.

Esther
Moderator
# Posted: 23 Jan 2014 10:49
Reply 

Hoi Allemaal,

Ik ben een Dinsdag in Brussel geweest met een vriend van mij. Hij moet een verslag schrijven over nationalisme en heeft gekozen om dat verslag over Oekraïne te maken.
Het werd mij daar nog meer duidelijk dat dit niet langer kan. Het gaat van kwaad tot erger en hoeveel moeten er gewond raken, mishandeld en er word zelfs gedood. Hoe laf is het om mensen die gewond zijn geraakt en in het ziekenhuis liggen om die op te pakken? Er is niet veel informatie in het nieuws maar we weten dat er alles aan gedaan word dat er zo weinig mogelijk naar buiten word gebracht. Er is nog internet op dit moment maar er word naar het schijnt aan gewerkt om dat plat te krijgen. En dan? Wat horen we dan? Hebben ze dan vrij spel?
Je merkt het denk wel ik ben boos en wil dat kleine beetje doen wat ik kan doen en dat is protesteren. Europees Parlement laten weten dat er meer en meer zijn die willen dat ze ingrijpen en iets gaan doen ipv alsmaar te blijven praten.

MORGEN 24/01/2014 DEN HAAG 13:00 Zeestraat 78
Ervoor willen ze stilstaan bij de doden die gevallen zijn en dat is op het volgende adres: MAKO Holding, (Alexanderstraat 23, Den Haag) Neem kaarsen en bloemen mee.

[Er is een langer schema voor de dag mocht je geïnteresseerd zijn mail mij. ruslanafanclubnederland@live.nl]

ZATERDAG 25/01/2014 AUTO MAIDAN start DE DAM 11:00
Start stipt om 11:00 mogen er maar een half uurtje staan. Werd er niet helemaal uit wijs of dat dat 30 ervoor is of erna. Ik zou zeggen kwart voor 11 er zijn dan zal het wel goed komen.
Start: De Dam, Amsterdam en dan via Utrecht en Rotterdam naar Den Haag.

Heb je een auto en wil je gaan laat mij dat dan weten. Heb je geen auto maar wil je toch. Ik heb nog 3 plekjes op de achterbank van mn aveo. Is dus krapjes maar zou kunnen.

ruslanafanclubnederland@live.nl

www.maidan.nl

Guido
Member
# Posted: 23 Jan 2014 23:49
Reply 

Liefste Es,
Ik had even het idee dat je Ruslana en Ukraine wat vergeten was.
Maar wat je hier schrijft bewijst wel het tegendeel.
Ik heb een slecht geweten omdat ik er dinsdag niet was - je weet waarom. Ik ga morgen Hanja nog eens contacteren om te vragen of er in Vlaanderen ook acties zijn. Ik vind echt dat ik iets goed te maken heb.
Geen idee hoeveel Oekraieners er in NL wonen, maar hier toch ook wel wat - 2de of 3de generatie - blijven Oekraieners hoor.

Guido
Member
# Posted: 23 Jan 2014 23:52
Reply 

Moest ik meedoen , hoe laat (vroeg) moet ik dan zaterdag in Noordeloos zijn ? Kriek meebrengen ?

Esther
Moderator
# Posted: 24 Jan 2014 11:06
Reply 

Guido
Check je email guido. Ik heb de info voor waar enzo verstuurd.

Esther
Moderator
# Posted: 24 Jan 2014 14:39
Reply 

LOCATIES AUTO MAIDAN:

11:00 – 12:00 Amsterdam
Q-Park de Kolk
Nieuwezijds Kolk 18
1012 PV Amsterdam

Q-Park De Bijenkorf
Beursplein 15
1012 JW Amsterdam

13:30 – 14:00 Utrecht
transfer and parking (1:30)
Q-Park La Vie
Sint Jacobsstraat 109
3511 BR Utrecht

16:00 – 17:00 Rotterdam
Q-Park Beursplein
Bulgersteyn 5
3011 AB Rotterdam

18:30 – 19:30 Den Haag
Q-Park Lutherse Burgwal
Lutherse Burgwal 25
2512 CB Den Haag

Guido
Member
# Posted: 24 Jan 2014 21:01
Reply 

Heb Hanja gebeld Es. Zij was er ook bij dinsdag in Brussel, maar jij kent haar niet en zij jou niet.
Er zou ook in Belgie een manifestatie zijn.
Ze heeft me de nodige links beloofd.

Guido
Member
# Posted: 24 Jan 2014 21:27
Reply 

Zeg Es waarom post je die foto's niet hier .
Zelfde vraag aan Cora. (Die selbe Frage an Cora).

Esther
Moderator
# Posted: 24 Jan 2014 23:26
Reply 

Ik moet de foto's nog op photobucket zetten

Guido
Member
# Posted: 24 Jan 2014 23:52
Reply 

Sorry Es, ben weer te ongeduldig

Esther
Moderator
# Posted: 25 Jan 2014 09:26
Reply 

Geeft niet morgen denk ik. Ik ga zo weg naar Amsterdam en maak daar foto's zal kijken voor morgen om ze te posten.

Guido
Member
# Posted: 25 Jan 2014 15:07
Reply 

Geeft niet morgen denk ik. Ik ga zo weg naar Amsterdam en maak daar foto's zal kijken voor morgen om ze te posten.
Dank je Es. Heb nog niets gehoord van Hanja voor morgen in Brussel.

Esther
Moderator
# Posted: 25 Jan 2014 23:48 - Edited by: Esther
Reply 

FOTOOOOOOOOOOOS

Protest in Brussels 21/01/2014

Auto Maidan_NL 25/01/2014:

Lyka_2011
Member
# Posted: 28 Jan 2014 16:56
Reply 

http://nieuwsuur.nl/onderwerp/602791-ruslana-op-de-barricaden-in-kiev.html uitgebreid artikel en uitzending over de rol die Ruslana speelt voor de mensen.

Esther
Moderator
# Posted: 31 Jan 2014 00:07
Reply 

Ja ik heb het gezien. Word er eng van ergens ook.

Guido
Member
# Posted: 6 Feb 2014 09:07 - Edited by: Guido
Reply 

Heb net een nederlandstalige parodi op WD gehoord, ging over Putin, kalasjnikov ...
Shit ik vind het niet

Esther
Moderator
# Posted: 6 Feb 2014 13:04 - Edited by: Esther
Reply 

Nieuwe protestactie in Nederland:

Zaterdag 08/02/2014 PROTEST op DE DAM, IN AMSTERDAM van 12:00 tot 17:00
Neem je eigen vlaggen en pamfletten mee en of flyers om uit te delen

voor vragen: ruslanafanclubnederland@live.nl

Guido
Member
# Posted: 6 Feb 2014 19:40
Reply 

heb even gekeken - gewone trein 4 h enkele rit - HT ˆ 50, de snelle trein ˆ 150 beter wachten tot maart

Ik volg cursus office - moesten in Outlook een mailtje naar de leerkracht sturen. Stop ik er een link in naar een filmpje van Roes in die Europese commissie. Doet die dat toch open op een scherm van 2x2 m. Was niet mijn bedoeling, maar vond het wel leuk.
Nou ja toch 20 mensens die het gezien hebben :-)

Had je nog contact met Roes via sms ?

Guido
Member
# Posted: 6 Feb 2014 23:24
Reply 

Kan je breien Es ? Ik niet hoor. Misschien een kogelvrij vestje voor ons Roesje ? Is eigenlijk geen grapje - ik maak me echt zorgen om haar. Zouden ze het echt durven om haar iets aan te doen ?
Bakstenen zijn dan nog te braaf voor de russische en ? oekraiense ambassade in Brussel.

Hey NSA als je van dit bericht houdt laat me het dan weten.
En laat we weten waar ik Skud raketten kan vinden als het nodig is.

Esther
Moderator
# Posted: 12 Feb 2014 16:15
Reply 

AUTOMAIDAN BRUSSELS 15th FEBRUARI 12:00 - 17:00

EUROPE, Openyour eyes -Amsterdam 22 Februari 12:00 - 17:00

Meer informatie: ruslanafanclubnederland@live.nl

Guido
Member
# Posted: 13 Feb 2014 16:03 - Edited by: Guido
Reply 

Niet leuk alleen - weer op Luxemburgplein ?
Maar je weet nooit wie je daar ontmoet ... als ze wat tijd heeft en al in Brussel is :-)

Guido
Member
# Posted: 14 Feb 2014 21:36
Reply 

Vluchten op: 15/02/2014 Aankomst in Zaventem
12:35 PS145 Kiev Voorzien 12:35 ...
12:35 SN4016 Kiev Voorzien 12:35 ...
12:35 TP8216 Kiev Voorzien 12:35 ...
12:35 RUSLYZ Kiev Voorzien 12:35 ...
:-)

Esther
Moderator
# Posted: 15 Feb 2014 11:33
Reply 

https://www.facebook.com/groups/maidan.nl/dat is de groepParking Grote Markt
Keizerinlaan / 1000 Brussel

Action from 12:00 to 16:00 , the place Place De L'albertine Brusselhttps://www.facebook.com/events/545170065580377

Info voor vandaag Guido!!

Guido
Member
# Posted: 17 Feb 2014 01:06
Reply 

Heb toch nog ticket voor A'pen kunnen kopen.
Dat hele belgische (vlaamse deze keer) ESC gedoe interesseert me niet, maar Ruslana en mijn beste vrienden wel.

Heb je ons Roesje gezien op VRT 1 ?

<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . >>
Your reply
Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  URL Link     :) ;) :-p :-( ... Disable smilies

» Username  » Password 
Only registered users can post here. Please enter your login/password details before posting a message, or register here first.

- Forums -

Online now: Guests - 3; Members - 0
Most users ever online: 8 [4 Aug 2017 08:19]

These forums are running on community script miniBB™ © 2001-2017 admin | Ruslana. Official site