Nederlands Topic [LEES: informatie over protest acties in NL] (4)

- Forums - Sign Up - Reply - Search - Statistics - Rules - FAQ -

- ΣκπΰΏνρόκΰ - Πσρρκθι - English - Deutsch - 

Ruslana Forum / International / Nederlands Topic [LEES: informatie over protest acties in NL]
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 25 . 26 . >>
Author Message
Esther
Moderator
# Posted: 5 Jun 2006 21:39
Reply 

Guido
Hoewel - dat zou pas publiciteit zijn !
Het is een fantastisch idee Esther !

Hahahahahaha he volgens mij heb ik de dom van Keulen op foto genomen in 2004 toen ik op de kerst markt was. er is daar genoeg plek om te dansen en flyers uit te delen enzo.

Tim
Ruslana fans opgepakt wegens geluidoverlast!!!
Hahaha cool!!

Tim
Member
# Posted: 5 Jun 2006 21:55
Reply 

Esther
Hahahahahaha he volgens mij heb ik de dom van Keulen op foto genomen in 2004 toen ik op de kerst markt was. er is daar genoeg plek om te dansen en flyers uit te delen enzo.

Er is inderdaad genoeg ruimte om een act op tevoeren, ik ben er 2 keer geweest tijdens de kerstmarkten en toen waren er ook allemaal groepjes die dingen aan het promoten waren.

Helaas kan ik niet met jullie meedoen in Keulen dus moeten we maar in utrecht Ruslana gaan promoten, als 1 iemand zich nou verkleed als Ruslana en dan daar een liedje gaat doen

Esther
Moderator
# Posted: 5 Jun 2006 21:58
Reply 

Tim
als 1 iemand zich nou verkleed als Ruslana en dan daar een liedje gaat doen
Prima ik ben alleen bruin, 2 hoofden groter en 3 keer breder dan Ruslana:P

Tim
Member
# Posted: 5 Jun 2006 22:22
Reply 

Esther
Prima ik ben alleen bruin, 2 hoofden groter en 3 keer breder dan Ruslana:P

Mooi, dus dat is geregeld

Esther
Moderator
# Posted: 5 Jun 2006 22:26
Reply 

Tim
Mooi, dus dat is geregeld
Hahaha

Tim
Member
# Posted: 5 Jun 2006 22:55
Reply 

Zijn er nog meer mensen die animo hebben om dit festijn te organiseren?

Esther
Moderator
# Posted: 5 Jun 2006 23:54
Reply 

Tim
Zijn er nog meer mensen die animo hebben om dit festijn te organiseren?
Waarom wij niet samen? We wonen dicht bij elkaar. De meeste andere fans wonen verder weg.

Tim
Member
# Posted: 6 Jun 2006 00:04 - Edited by: Tim
Reply 

Esther

Lijkt me leuk, ik heb je al op msn toegevoegd, dus we kunnen een keer met elkaar lekker gaan praten over het organiseren van dit geweldige evenement, ik heb je email gebruikt die op je profiel staat, of heb je een andere?

Esther
Moderator
# Posted: 6 Jun 2006 00:18
Reply 

Tim
ik heb je email gebruikt die op je profiel staat, of heb je een andere?
Hihiihihihi ja die is om mij te mailen. Ik heb mn Ruslana mail gescheiden van mn gewone mail anders raakt het super doordewar en dat is irritant. Maar met msnnen maakt het niet uit.
Ik voeg jou wel effe toe.

Tim
Member
# Posted: 6 Jun 2006 23:35
Reply 

Phoeh phoeh, kom ik na een zware dag school thuis, begin ik aan mijn huiswerk. Eindelijk klaar met huiswerk, ben ik net aan het genieten van Emergency Room en een lekker colaatje, belt mijn werk op . Weg vrije avond :(

Esther
Moderator
# Posted: 6 Jun 2006 23:59
Reply 

Tim
Weg vrije avond :(
Euh....... ja das balen!!

De tijd voor het optreden in Keulen is veranderd naar 18.15!! Misschien kun je nu? Of heb je alle dagen toetsen?

Tim
Member
# Posted: 7 Jun 2006 00:10 - Edited by: Tim
Reply 

Mmm, ik ga nu eventjes kijken!

Hij is op een donderdag, en vrijdag heb ik nog:
Ik ben donderdag om 11.50 klaar met school.
Dus op zich moet ik het wel kunnen halen om daar naar toe te komen, alleen heb ik de volgende dag:
Duits 1 en Natuurkunde 1, en dat is wel een probleem, maar misschien kan ik het wel van te voren goed leren en eventueel in de trein doorlezen, want ik wil dit eigenlijk niet missen.

Esther
Moderator
# Posted: 7 Jun 2006 00:12
Reply 

Tim
Mmm, ik ga nu eventjes kijken!
Okey

Tim
Member
# Posted: 7 Jun 2006 00:15 - Edited by: Tim
Reply 

Esther
Okey

Waarschijnlijk goed nieuws :),

prijs is 55 euro, dat moet wel kunnen, maar er zijn maar 3 terug reizen gepland op donderdag 22-06-2006, en de laatste trein gaan om 19.18.

Uitgaande dat het optreden 50 minuten duurt zouden we dus klaar met het concert zijn op 19.05, 13 minuten om de trein te halen.

Ik moet echt die trein halen! Heumarkt ligt denk ik 5-10 minuten lopen van de dom en de dom iets van 5 minuten van station.

Esther
Moderator
# Posted: 7 Jun 2006 00:30
Reply 

Tim
kun je op msn komen?

Tim
Member
# Posted: 7 Jun 2006 00:35
Reply 

Heel eventjes wel denk ik.

Guido
Member
# Posted: 7 Jun 2006 13:46
Reply 

Dat heb je zo wanneer Ruslanafans programmeren ...

Esther
Moderator
# Posted: 7 Jun 2006 13:55
Reply 

Guido
huh? haha wat is dat? Tel je de dagen tussen het weerzien van Ruslana? hihi cool!!

Guido
Member
# Posted: 7 Jun 2006 16:48
Reply 

Juist. Maar ik moet toch iets gaan doen aan mijn nederlands.

Esther
Moderator
# Posted: 7 Jun 2006 20:56
Reply 

Guido
Hihi nee tis perfect plat noordeloos gesproken:P

Tim
Member
# Posted: 7 Jun 2006 22:40
Reply 

Vet , veel plezier maar alvast he :)

Guido
Member
# Posted: 9 Jun 2006 12:22
Reply 

Zo beter Esther ? Wordt elke dag beter :-)

susanne
Member
# Posted: 9 Jun 2006 15:19
Reply 

Wanneer komt eigenlijk de nieuwe CD uit. volgens mij eerst in mei, maar het is nu al juni. weet iemand daar iets van?

Esther
Moderator
# Posted: 9 Jun 2006 15:36
Reply 

susanne
Duurt nog een poosje.

Envy
Member
# Posted: 9 Jun 2006 16:01
Reply 

Guido

Ik heb je gisteren een mail gestuurd ... kan je die eens even bekijken en beantwoorden aub???

Tim
Member
# Posted: 10 Jun 2006 17:48
Reply 

Esther, kan je eventjes reageren op mijn email :P

Esther
Moderator
# Posted: 10 Jun 2006 22:00
Reply 

Tim
Esther, kan je eventjes reageren op mijn email :P
Sorry kon niet reageren ik was weg had Kickoff van mijn werk. Het vakantie seizoen (hoog seizoen) is geopend/gestart!! YEEEY we hadden de vrienden van Theo Theo LIVE op bezoek. Guus meeuwis, Marco en Ali B en Xander super grappig. Hellaas werden de optredens onderboken door een mededeling van de Backstreet Boys die hadden Theo Theo gestolen ("mascotte" van de Animatie Compagnie)!!! naja euh gekidnapped!! WHAAA:'( We vonden het al raar waar hij bleef!! Toen kwam THE A TEAM en vertelden ons wat we moesten doen. Losgeld verdienen in het bos jaja en dat was wel 1000000 Theo Theo dollars!! VEEEEEEL GELD!! Maar voor Theo Theo hebben we dat gedaan. In het bos liepen ook Backstreet Boys en die pakten dan ons geld af!! HEhehehe maar wij waren slimmer en hebben het geld bij elkaar gekregen. Toen kon het feest weer doorgaan!!!!

Guido
Member
# Posted: 11 Jun 2006 00:01
Reply 

Ik heb je gisteren een mail gestuurd ... kan je die eens even bekijken en beantwoorden aub???
Heb ik gisteren gedaan denk ik toch.

Tim
Member
# Posted: 11 Jun 2006 02:40
Reply 

Esther
Sorry kon niet reageren ik was weg had Kickoff van mijn werk. Het vakantie seizoen (hoog seizoen) is geopend/gestart!! YEEEY we hadden de vrienden van Theo Theo LIVE op bezoek. Guus meeuwis, Marco en Ali B en Xander super grappig. Hellaas werden de optredens onderboken door een mededeling van de Backstreet Boys die hadden Theo Theo gestolen ("mascotte" van de Animatie Compagnie)!!! naja euh gekidnapped!! WHAAA:'( We vonden het al raar waar hij bleef!! Toen kwam THE A TEAM en vertelden ons wat we moesten doen. Losgeld verdienen in het bos jaja en dat was wel 1000000 Theo Theo dollars!! VEEEEEEL GELD!! Maar voor Theo Theo hebben we dat gedaan. In het bos liepen ook Backstreet Boys en die pakten dan ons geld af!! HEhehehe maar wij waren slimmer en hebben het geld bij elkaar gekregen. Toen kon het feest weer doorgaan!!!!

Klinkt als een geslaagde kickoff :)

Envy
Member
# Posted: 11 Jun 2006 10:30
Reply 

Esther, Tim, Susanne
Jullie landgenoten moeten deze namiddag voetballen, zien jullie het zitten? Volgens mij is Servië geen makkelijke tegenstander
Zal voor de Nederlanders in ieder geval duimen

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 25 . 26 . >>
Your reply
Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  URL Link     :) ;) :-p :-( ... Disable smilies

» Username  » Password 
Only registered users can post here. Please enter your login/password details before posting a message, or register here first.

- Forums -

Online now: Guests - 2; Members - 0
Most users ever online: 119 [1 Nov 2017 17:04]

These forums are running on online community script miniBB™ © 2001-2017 admin | Ruslana. Official site