Nederlands Topic [LEES: informatie over protest acties in NL] (7)

- Forums - Sign Up - Reply - Search - Statistics - Rules - FAQ -

- ΣκπΰΏνρόκΰ - Πσρρκθι - English - Deutsch - 

Ruslana Forum / International / Nederlands Topic [LEES: informatie over protest acties in NL]
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 25 . 26 . >>
Author Message
susanne
Member
# Posted: 20 Jun 2006 18:56
Reply 

Envy

ik heb nog wel meer filmpjes. het is misschien beter als iedereen zijn filmpjes erop plaatst en dan kunnen we ruilen net als met voetbalplaatjes.

Tim
Member
# Posted: 20 Jun 2006 18:59
Reply 

susanne
ik heb nog wel meer filmpjes. het is misschien beter als iedereen zijn filmpjes erop plaatst en dan kunnen we ruilen net als met voetbalplaatjes.

Zucht, die goede oude tijd ;P

Esther
Moderator
# Posted: 20 Jun 2006 19:02 - Edited by: Esther
Reply 

Tim
Zucht, die goede oude tijd ;P
Whahahaha OPA!!

Tim
Member
# Posted: 20 Jun 2006 19:58
Reply 

Esther
Whahahaha OPA!
Zo oud is 17 toch niet ;)

Heb je mijn mail nog gehad?

Esther
Moderator
# Posted: 20 Jun 2006 20:08
Reply 

Tim
Heb je mijn mail nog gehad?
Welke mail? van die foto ja die gaat ik uitprinten.

Tim
Member
# Posted: 20 Jun 2006 20:12
Reply 

Esther
dank je :D

al zenuwachtig aan het worden :)?

Esther
Moderator
# Posted: 20 Jun 2006 21:13
Reply 

Tim
dank je :D
Geen dank

al zenuwachtig aan het worden :)?
Voor wat? De reis er naar toe? Of om Ruslana te zien?
De reis:
Ja ik ben wel een beetje zenuwachtig. Ook omdat ik niet alles in het kleine koffertje krijg en nu een mega ding mee moet nemen net als alle tutjes die vanalles mee sjouwen!!:S heel irritant.
Ik ga het morgen nog 1 keer proberen in de kleine koffer te proppen en anders word het de andere grote koffer. Maar ik ga nu misschien nog een paar dagen langer weg dus moet wel.

Ruslana zien:
Nee ben niet zenuwachtig. Heb er super veel zin in. Zenuwachtig hoef ik niet meer te zijn ik weet dat ze een aardig persoon is en een beetje hoe ze is (super spontaan en vrolijk). Dus nee ben niet zenuwachtig.

Wel zenuwachtig:
ben wel zenuwachtig om alle andere fans en in het speciaal Lusse, Mario en Cora te zien.

Envy
Member
# Posted: 20 Jun 2006 21:24
Reply 

susanne
Bedoel je dan alle filmpjes op youtube plaatsen?

Tim
Member
# Posted: 20 Jun 2006 23:12
Reply 

Esther
Ja ik ben wel een beetje zenuwachtig. Ook omdat ik niet alles in het kleine koffertje krijg en nu een mega ding mee moet nemen net als alle tutjes die vanalles mee sjouwen!!:S heel irritant.
Ik ga het morgen nog 1 keer proberen in de kleine koffer te proppen en anders word het de andere grote koffer. Maar ik ga nu misschien nog een paar dagen langer weg dus moet wel.

Hahaha, reis stress, daar had ik ook nog last van toen ik met school naar Rome toe ging. Heb altijd het gevoel dat ik wat vergeet mee te nemen naar het hotel, en vervolgens de angst iets achter te laten :S.

Ruslana zien:
Nee ben niet zenuwachtig. Heb er super veel zin in. Zenuwachtig hoef ik niet meer te zijn ik weet dat ze een aardig persoon is en een beetje hoe ze is (super spontaan en vrolijk). Dus nee ben niet zenuwachtig.

Inderdaad ;). Mij lijkt ze ook super spontaan en een vrolijk persoon, wat blijkt uit alle verhalen die ik hoor/lees. Ook zie je het wel aan de foto's en aan de video's.

Wel zenuwachtig:
ben wel zenuwachtig om alle andere fans en in het speciaal Lusse, Mario en Cora te zien.

Ach, het zal best wel mee vallen, en denk altijd: zij zijn waarschijnlijk ook een beetje zenuwachtig ;)

Guido
Member
# Posted: 21 Jun 2006 01:18
Reply 

zij zijn waarschijnlijk ook een beetje zenuwachtig ;)
Esther, vergeet je mijn pilletjes niet (bedoel deze keer niet de batterijtjes) :-)

Esther
Moderator
# Posted: 21 Jun 2006 14:48
Reply 

Guido
Esther, vergeet je mijn pilletjes niet (bedoel deze keer niet de batterijtjes) :-)
Euh welke? de batterijen of de wilhelmina pepermuntjes?

Guido
Member
# Posted: 21 Jun 2006 16:43
Reply 

Euh welke?
Neen, die tegen het beven, hartritmestoornissen en de onvermijdelijke drang om iemand een zoen te geven. :-)

Esther
Moderator
# Posted: 22 Jun 2006 07:09
Reply 

Guido
Neen, die tegen het beven, hartritmestoornissen en de onvermijdelijke drang om iemand een zoen te geven. :-)
Oh die *geen idee over welke hij het heeft*!! Jaja okey neem jij die dan maar mee:P

mensjes tot over een week ofzo!!! over 45 minuten gaat mijn taxi naar het treinstation en vandaar naar school. Op school en toets maken dus effe duimen voor mij dat ik die snel en goed maak. Weet niet of ik mijn hoofd erbij kan houden:P
En dan om 12.45 naar KEULEN!!!

Guido
Member
# Posted: 22 Jun 2006 09:09
Reply 

Zou er mijn hoofd ook niet kunnen bijhouden Esther. Maar duimen doe ik. Ik vertrek nu ook. Tot straks !

Envy
Member
# Posted: 24 Jun 2006 10:33
Reply 

Susanne
Bedankt voor Dobry Vechir Tobi!!!!
Kan je drum and dance ook nog prberen te sturen?
Alvast bedankt

Guido
Member
# Posted: 24 Jun 2006 11:21
Reply 

Gek. Had zeker gedacht dat ik vandaag tot 's middags zou slapen.
Bedankt voor de "dika energija" Ruslana.

Envy
Member
# Posted: 24 Jun 2006 21:31
Reply 

Guido
Gek. Had zeker gedacht dat ik vandaag tot 's middags zou slapen
Hihi, ben gisteren al om half 7 in mijn bed gekropen. Klokje rond geslapen en was weer zo goed als nieuw :)

Susanne
Bedankt voor de video's!

Esther
Moderator
# Posted: 24 Jun 2006 23:32
Reply 

HOI!!!! WHAAA geen fotoooos GUIDO en Envy!!!

Envy
Member
# Posted: 25 Jun 2006 10:11
Reply 

Esther
HOI!!!! WHAAA geen fotoooos GUIDO en Envy!!!
De foto's staan in een andere topic die door OBW gemaakt werd.
Geloof dat deze topic 'Ruslana in kôln' heet
En hoe is het daar in Duitsland ????

Esther
Moderator
# Posted: 29 Jun 2006 22:59
Reply 

Envy
Geloof dat deze topic 'Ruslana in kôln' heet
Oooh okey ik heb het gezien.

En hoe is het daar in Duitsland ????
:P haha het was echt super gaaf.
Weet je waar ik nu ben???
In oostenrijk!!! hihihi het was echt superlang in de trein maar het is super gaaf hier!!

Tim
Member
# Posted: 29 Jun 2006 23:15
Reply 

Esther
Weet je waar ik nu ben???
In oostenrijk!!! hihihi het was echt superlang in de trein maar het is super gaaf hier!!

Nog even en je bent op wereldreis!!!
Is het lekker weer :)?

Guido
Member
# Posted: 29 Jun 2006 23:35
Reply 

In Oostenrijk ben je al halverwege Kyiv Esther :-) Doe haar de groeten. En passeer even langs Cora in Braunschweig. Voor Cora hetzelfde natuurlijk. (Mag iets meer zijn :-))

Tim
Member
# Posted: 2 Jul 2006 15:20
Reply 

Esther
En waar ben je nu?

Esther
Moderator
# Posted: 2 Jul 2006 16:38
Reply 

Tim
En waar ben je nu?
Ik ben nu thuis. Morgen gaat de post naar jou op de post.

Tim
Member
# Posted: 2 Jul 2006 17:38
Reply 

Esther
Ik ben nu thuis.
Je bent dus niet verder naar het oosten getrokken ;).

Tim
Member
# Posted: 11 Jul 2006 02:01
Reply 

Esther
Ben je al aan het werk op die camping of niet ;)?

Guido
Member
# Posted: 11 Jul 2006 16:55
Reply 

Ben je al aan het werk op die camping of niet ;)?
Ik heb haar er vrijdag naar toegebracht (vanuit Diest waar ik woon).Ja dus ? Maar ze heeft geen internet en ik denk niet dat ze in Zonhoven een internetcafe hebben. Maar waarschijnlijk vindt Esther er wel wat op. Zo ken ik haar wel - ze redt zich wel.

Tim
Member
# Posted: 12 Jul 2006 00:58
Reply 

Ik wou er eigenlijk nog veel plezier wensen maar dat is dus al te laat. En ook had ze iets vorige week maandag op de post gedaan wat nog steeds niet is aangekomen, daar wou ik ook eventjes iets over vragen. Maar dat moet dus maar eventjes wachten :).

Als je haar nog ziet in de komende tijd, wens haar maar een fijne tijd een veel plezier toe :).

Envy
Member
# Posted: 26 Jul 2006 19:20
Reply 

HeHe ... ons nederlandstalige topic is precies de laatste tijd weer heel erg stilletjes, dringend tijd dat we er nog eens wat tijd aan spenderen :)

Hoe zit het eigenlijk met die fanmeeting die eventueel in Nederland zou gehouden worden?
Gaat het nog door, of is het momenteel ook op dat front een beetje stilletjes?

Guido
Member
# Posted: 26 Jul 2006 23:15
Reply 

of is het momenteel ook op dat front een beetje stilletjes
De helft van het front zit in Zonhoven tot 12/08 :-)
Zouden we al even goed daar een fanmeeting kunnen houden. Veel water daar. Zou van pas komen.
En animatie is er ook.

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 25 . 26 . >>
Your reply
Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  URL Link     :) ;) :-p :-( ... Disable smilies

» Username  » Password 
Only registered users can post here. Please enter your login/password details before posting a message, or register here first.

- Forums -

Online now: Guests - 2; Members - 0
Most users ever online: 119 [1 Nov 2017 17:04]

These forums are running on easy forum software miniBB™ © 2001-2018 admin | Ruslana. Official site