Nederlands Topic [LEES: informatie over protest acties in NL] (8)

- Forums - Sign Up - Reply - Search - Statistics - Rules - FAQ -

-  -  - English - Deutsch - 

Ruslana Forum / International / Nederlands Topic [LEES: informatie over protest acties in NL]
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 25 . 26 . >>
Author Message
Esther
Moderator
# Posted: 27 Jul 2006 13:25
Reply 

Tim

Als je haar nog ziet in de komende tijd, wens haar maar een fijne tijd een veel plezier toe :).

Hey tim als je vragen hebt kun je die beter mailen esther@ruslana.org

Envy
Member
# Posted: 27 Jul 2006 19:08
Reply 

Namiq
Pojalustaaaaaaaaaaaaa

?

Envy
Member
# Posted: 27 Jul 2006 19:09
Reply 

Guido
Ja fanmeeting in Zonhoven zou wel leuk zijn
Moeten we tenminste niet ver rijden :)

Guido
Member
# Posted: 27 Jul 2006 19:39
Reply 

?Ja fanmeeting in Zonhoven zou wel leuk zijn
Zend jij Esther een mail ?
En zijn we ook niet zo laat terug. Deze keer weet ik de weg - hoop ik - want het is al een paar weken geleden.

Envy
Member
# Posted: 27 Jul 2006 19:41
Reply 

Guido
Deze keer weet ik de weg - hoop ik - want het is al een paar weken geleden.
Haha ... ja gelukkig weet ik deze keer de weg ook :)

susanne
Member
# Posted: 29 Jul 2006 14:35
Reply 

Envy
Guido

Zonhoven klinkt erg ver weg voor iemand als tim bijvoorbeeld. Hij wil ook een keer met jullie mee als ik zijn berichtjes doorlees. En ik zou ook een keer kunnen. En Mario woont helemaal in het hoge noorden.

Guido
Member
# Posted: 29 Jul 2006 15:07
Reply 

En Mario woont helemaal in het hoge noorden
IK dacht dat Lusse daar woonde :-)

Tim
Member
# Posted: 10 Aug 2006 14:52
Reply 

Wat een stilte bij de nederlands pratende mensen :S

Elliver
Member
# Posted: 10 Aug 2006 15:13
Reply 

Tim
Oooeww daar gaat verandering in komen!! :P

Hoop ik tenminste ;)

Tim
Member
# Posted: 10 Aug 2006 15:27
Reply 

hoop het wel ja :)

Elliver
Member
# Posted: 10 Aug 2006 16:33
Reply 

Kom op hollanders!!! Verzameluhhh! :) Straks ben ik weg (wedden dat ze dan allemaal ineens komen :P)..

Tim
Member
# Posted: 10 Aug 2006 16:38 - Edited by: Tim
Reply 

Hahaha, dat zal zeker zo zijn :p

Waar woon je eigenlijk?

Elliver
Member
# Posted: 10 Aug 2006 16:42
Reply 

Nou zeg, wat zijn we weer aardig :P

Ik woon in Zeeland, in Zierikzee, en 't is kermis! :)

Tim
Member
# Posted: 10 Aug 2006 18:27
Reply 

Elliver
Nou zeg, wat zijn we weer aardig :P
Whahahahaha :p

Kermis.... soms kan het leuk zijn. Maar in onze stad ben je helaas niet meer 100% zeker of je er zonder kleerscheuren vanaf komt, dus ik kom er niet zo vaak.

Elliver
Member
# Posted: 10 Aug 2006 18:47
Reply 

Tim
Kermis.... soms kan het leuk zijn. Maar in onze stad ben je helaas niet meer 100% zeker of je er zonder kleerscheuren vanaf komt
Wahahaha ;) ik vind het altijd wel gezellig om er rond te hangen... maar ja, hoe dan ook, je komt er altijd met blauwe plekken vandaan :P

Tim
Member
# Posted: 10 Aug 2006 19:09
Reply 

Elliver
Wahahaha ;) ik vind het altijd wel gezellig om er rond te hangen... maar ja, hoe dan ook, je komt er altijd met blauwe plekken vandaan :P
Helaas, kan het hier in Culemborg soms wel eens erger aflopen. Twee jaar terug was er een groot incident. Twee kleine jongetjes waren de bekleding van de botsauto's aan het kapot maken. De eigenaar en omstanders zeiden hier iets van, en binnen 20 minuten stonden 25 personenen de eigenaar te bedreigen, die uiteindelijk is neer gestoken. Twee dagen daarna, was ik rustig aan het lopen, en nog geen 3 meter van mij vandaag werd een man van in de 40 door twee jongens in mekaar getrapt, en ze vonden het dood leuk om nog eventjes lekker tegen zijn hoofd aan te trappen.

Ik vind de kermis op deze manier niet meer leuk :S

Elliver
Member
# Posted: 10 Aug 2006 19:13
Reply 

Tim
Aaah nee dat meen je niet :( dat mensen zoiets kunnen doen!! Nee als ik dit zo lees dan is de kermis inderdaad niet leuk meer... gelukkig zijn zulke dingen hier (nog) niet voorgekomen... vreselijk als je zoiets ziet gebeuren :S

Tim
Member
# Posted: 10 Aug 2006 19:18
Reply 

Elliver
Aaah nee dat meen je niet :( dat mensen zoiets kunnen doen!! Nee als ik dit zo lees dan is de kermis inderdaad niet leuk meer... gelukkig zijn zulke dingen hier (nog) niet voorgekomen... vreselijk als je zoiets ziet gebeuren :S

Inderdaad, die mensen die de bekleding aan het mollen waren vonden het dus blijkbaar raar dat de eigenaar er wat van zei. Ik vind dat de normaalste zaak van de wereld om er iets van te zeggen als iemand iets van mij kapot maakt. Maar goed, toen was die man dus neergestoken, meteen werd de ME optrommeld uit Utrecht. Kermis werd uiteindelijk vroegtijdig gesloten, vanwege deze incidenten.

Voorgaande jaren liepen er altijd stadswachten rond tijdens de kermis, maar nu moet er tijdens de kermis altijd politie in de buurt zijn. Want helaas zit een vechtpartij vaak in een klein hoekje op onze kermis. Gelukkig is het dit jaar door aanwezigheid van de politie weer een stuk gezelliger verlopen. Hopelijk kan ik er volgend jaar weer deels van genieten.

Elliver
Member
# Posted: 10 Aug 2006 19:29
Reply 

Tim
Hmm... zijn het bij jullie misschien van die grote kermissen? Want dan kan ik het me wel voorstellen dat er rellen uitbreken, bij ons is het zo'n onschuldig klein kermisje met maar 4 of 5 attracties. Waarvan de helft kinderattracties ;)

Tim
Member
# Posted: 10 Aug 2006 19:35
Reply 

Elliver
Hmm... zijn het bij jullie misschien van die grote kermissen? Want dan kan ik het me wel voorstellen dat er rellen uitbreken, bij ons is het zo'n onschuldig klein kermisje met maar 4 of 5 attracties. Waarvan de helft kinderattracties ;)
Nee, juist niet, wij hebben vaak maar 3 grote attracties en dan nog 2 kleine kinder attracties. Voor de rest veel gokdingen. Dus het is wel heel erg raar, dat er toch op zo'n vrij kleine kermis, veel gebeurt.

Elliver
Member
# Posted: 10 Aug 2006 19:45
Reply 

Tim
Nee, juist niet, wij hebben vaak maar 3 grote attracties en dan nog 2 kleine kinder attracties. Voor de rest veel gokdingen. Dus het is wel heel erg raar, dat er toch op zo'n vrij kleine kermis, veel gebeurt.
Dan vind ik het heel jammer dat zulke dingen nou net bij een kleine kermis moeten gebeuren, ik zou het eerder verwachten bij van die grote... maar ach... ik moet nu eten, dus dat betekent voor de rest van de nederlanders dat ze nu weer kunnen kletsen in dit topic :P

Groetjesss!

Tim
Member
# Posted: 10 Aug 2006 19:47
Reply 

Elliver
ik moet nu eten
Ik ook dus, tot ziens!

Tim
Member
# Posted: 28 Nov 2006 18:37
Reply 

Alles goed met de Nederlanders en Belgen :)?

Esther
Moderator
# Posted: 28 Nov 2006 19:26
Reply 

Tim
Hey Tim met deze Nederlander gaat het prima!!

Guido
Member
# Posted: 28 Nov 2006 21:52
Reply 

Hebben ze daar mosselen ? Wij Belgen zorgen wel voor de frietjes en de mayonaise. En ons Roesje voor de gorilka :-)

Esther
Moderator
# Posted: 28 Nov 2006 23:13
Reply 

Guido
Hebben ze daar mosselen ? Wij Belgen zorgen wel voor de frietjes en de mayonaise. En ons Roesje voor de gorilka :-)
Uitspraak: GHorilka

Tim
Member
# Posted: 28 Nov 2006 23:59
Reply 

Heeey! Activiteit :), dat is altijd mooi om te zien :).

Nog enige leuke dingen meegemaakt laats? Niet leuke dingen mogen ook genoemd worden :P?

Esther
Moderator
# Posted: 29 Nov 2006 10:26
Reply 

Hihi Sinterklaas komt eraan!!! YEEEY mijn bewoners zijn helemaal stresserig hihi en fladderen en doen. Helemaal leuk om nu te werken. Sinterklaas muziekje luisteren pepernoten bakken en eten savonds warme choco!

Envy
Member
# Posted: 29 Nov 2006 19:09
Reply 

Esther
Sinterklaas muziekje luisteren pepernoten bakken en eten savonds warme choco!
Klinkt op deze manier echt wel als een super job ;-)

Guido
En ons Roesje voor de gorilka
Wat is dat?

Tim
Tuurlijk joh ... nog 1 dagje en da ga ik men kerstboom zetten (mooiste tijd van het jaar, kan toch niet beter :)

Guido
Member
# Posted: 29 Nov 2006 20:07
Reply 

En ons Roesje voor de gorilka
Wat is dat?

Sorry : в (horilka = vodka) . Maar daar ben jij nog te jong voor - complimentje :-) (of te wijs ?)

nog 1 dagje en da ga ik men kerstboom zetten
Dat is vroeg, maar dan heb je er tenminste lang plezier van.

Hihi Sinterklaas komt eraan!!!
Zie ginds komt het vliegtuig uit Oekraine weer aan. Het brengt ons Ruslana. Ik zie ze al staan :-)
Wie vult aan ?

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 25 . 26 . >>
Your reply
Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  URL Link     :) ;) :-p :-( ... Disable smilies

» Username  » Password 
Only registered users can post here. Please enter your login/password details before posting a message, or register here first.

- Forums -

Online now: Guests - 4; Members - 0
Most users ever online: 125 [21 Aug 2018 05:03]

These forums are running on online community script miniBB™ © 2001-2018 admin | Ruslana. Official site