Thank you Ruslana! (Türkçe konu) (15)



 - Forums - Sign Up - Reply - Search - Statistics - Rules - FAQ -

 
 - ΣκπΰΏνρόκΰ - Πσρρκθι - English - Deutsch - 


Ruslana Forum / International / Thank you Ruslana! (Türkçe konu)
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . >>
Author Message
TARIK
Member
# Posted: 18 Dec 2006 11:36
Reply 


Bana demediginin anlamıstım zaten :P

wilddaryna
Member
# Posted: 18 Dec 2006 20:35
Reply 


hey,bu benim:)
http://www.mersinhaberci.com/gazete_goster.php?id=3614&tarih=2006-12-1 8
hmm.....
http://www.mersinhaberci.com/

wilddaryna
Member
# Posted: 18 Dec 2006 20:36
Reply 


pardon bide bu
http://www.mersinhaberci.com/gazete_goster.php?id=3614&tarih=2006-12-1 8

wilddaryna
Member
# Posted: 18 Dec 2006 20:38
Reply 


of hatlar karisti..;)

Silent Man
Member
# Posted: 18 Dec 2006 21:11
Reply 


wilddaryna



bravo!!!!

Silent Man
Member
# Posted: 19 Dec 2006 13:40 - Edited by: Silent Man
Reply 


bu arada eurovision'a Kenan Doğulu'nun katılacağı kesinleşti.

http://www.cnnturk.com/KULTUR_SANAT/MUZIK/haber_detay.asp?PID=118&habe rID=275296

wilddaryna
Member
# Posted: 19 Dec 2006 18:44
Reply 


http://www.haberler.com/mersin-ukraynali-trofimova-ruslana-nin-romanin i-haberi/
bide bu var!
ya haberler.com da bile cıkmış google den gordum:)))

Silent Man
Member
# Posted: 19 Dec 2006 18:48
Reply 


wilddaryna

!!

wilddaryna
Member
# Posted: 19 Dec 2006 18:50
Reply 


Silent Man


Silent Man
Member
# Posted: 20 Dec 2006 23:17
Reply 


wilddaryna

sen kitabın tamamını okudun mu?

wilddaryna
Member
# Posted: 23 Dec 2006 16:22
Reply 


Silent Man
ssss.........
ayip ettin!:)

Silent Man
Member
# Posted: 23 Dec 2006 16:39
Reply 


wilddaryna

tamam kızma!

TARIK
Member
# Posted: 24 Dec 2006 14:05
Reply 


AYHHHHHHHHHHHHHHHHHHH darynaaaaaaaa süpersin ole olee bizede kitap getirsene:D turkıyede yok :( ayh birde telefonda gorusmus ayh bayılcam sımdı ayhh ruslanamı öptumu soleeeeeeee

ayh cok fena oldum :D harikasınnnnn nolur cevır bır an once oyhh

kut die dusup bayılcam yerımde duramıyorum suannnn

bu arada benim heryerde nickim aksizi haberınız olsun gorursenız analyın ki benim

Silent Man
Member
# Posted: 25 Dec 2006 09:05
Reply 


bunu gördünüzmü arkadaşlar

http://youtube.com/watch?v=GbJniVIpe2c

wilddaryna
Member
# Posted: 25 Dec 2006 18:00
Reply 


Silent Man
Allah affertsin onu
TARIK
buyutme bu kadar canım :)

TARIK
Member
# Posted: 26 Dec 2006 00:13
Reply 


öyle deme cok sevindim senin çevirdigini bilerek okuyunca daha da keyif alıcam olee:P

Silent Man
Member
# Posted: 28 Dec 2006 16:44
Reply 


bizim buralara kanallar dadandı, dizi çekiyorlar. bu evin içinde stv'deki büyük buluşma'nın birkaç bölümü çekildi mesela.




ben bu evin resmini yıllar önce çekmiştim, şimdi içinde dizi çekiyorlar, demek anlamışım potansiyeli olduğunu :-D nereden buldular burayı anlamadım

wilddaryna
Member
# Posted: 28 Dec 2006 19:32
Reply 


Silent Man
valla guzelmis harbiden!
son fotograftaki cok hos:)
msn deyim;)
TARIK
sagol kardes ;)

TARIK
Member
# Posted: 28 Dec 2006 21:59
Reply 


Silent man sen nerde oturuyorsun stv deki diziler genelde benım oturdugum anadolu yakası uskudar cevresınde cekılıyor(beylerbeyi,kısıklı,camlıca yani)sende yoksa bu cıvarlardamısın :|

Silent Man
Member
# Posted: 29 Dec 2006 00:18
Reply 


wilddaryna
son fotograftaki cok hos:)

evet, ilk fotoğrafta da biraz döküntü ;-)

TARIK
sende yoksa bu cıvarlardamısın :|

çengelköy'de oturuyorum.

wilddaryna
Member
# Posted: 29 Dec 2006 21:53
Reply 


Silent Man
evet, ilk fotoğrafta da biraz döküntü ;-)



BU ARADA SIMDIDEN YENI YILINIZ KUTLU OLSUN!!!!

Silent Man
Member
# Posted: 30 Dec 2006 02:02
Reply 


wilddaryna

sağol, senin de yeni yılın kutlu olsun :-)

TARIK
Member
# Posted: 30 Dec 2006 14:50
Reply 


İNANMIYORUMM cengelkoyun neresiiiiiiiiiii aboo :)

bu arada kaybolan yıllarda orda cekılmıs bugun babam ızlerken fark ettım:)

wilddaryna
Member
# Posted: 31 Dec 2006 14:15
Reply 


zaman ne cabuk geciyor ya..
2007 oha yani ;))

Silent Man
Member
# Posted: 31 Dec 2006 23:20
Reply 


TARIK
cengelkoyun neresiiiiiiiiiii aboo :)

çengelköy'ün üst kısımlarında. talimhane'ye yakın.

bu arada kaybolan yıllarda orda cekılmıs bugun babam ızlerken fark ettım:)

aa bilmiyordum, bi bakarım :-)

wilddaryna
zaman ne cabuk geciyor ya..
2007 oha yani ;))


evet, bu arada biz de yaşlanıyoruz

Silent Man
Member
# Posted: 1 Jan 2007 01:58
Reply 


TARIK

sen çengelköy lisesinde mi okuyorsun? benim kardeşim orada okuyor. ya bu okul biraz fazla büyük bence!



TARIK
Member
# Posted: 1 Jan 2007 11:46
Reply 


YOK ben acıbadfemde okuyorumda lütfi ercin ilkögretim okulunda okudum...suan libadiyedeki evımızde oturuyoruz ama cengelkoydekınede gelıyoruz akreabalarımız hep orda :)

wilddaryna
Member
# Posted: 1 Jan 2007 16:53
Reply 


evet ne yazık ki oyle;)

Silent Man
Member
# Posted: 3 Jan 2007 02:16
Reply 


youtube'de ajdar'ın çikita muz videosuna 1,856,587 kere bakılmış, ya bu adamın nesini seviyorlar AA. özürlü bu herif ya!

http://youtube.com/watch?v=8c3YRPGppPM

wilddaryna
Member
# Posted: 4 Jan 2007 15:39
Reply 


Silent Man
iyyy!!!!

<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . >>
Your reply
Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  URL Link     :) ;) :-p :-( ... Disable smilies

» Username  » Password 
Only registered users can post here. Please enter your login/password details before posting a message, or register here first.
 

- Forums -



Online now: Guests - 2; Members - 0
Most users ever online: 247 [7 Jun 2019 14:16]



These forums are running on open source forum script miniBB™ © 2001-2019 admin | Ruslana. Official site