Thank you Ruslana! (Türkçe konu) (8)



 - Forums - Sign Up - Reply - Search - Statistics - Rules - FAQ -

 
 - ΣκπΰΏνρόκΰ - Πσρρκθι - English - Deutsch - 


Ruslana Forum / International / Thank you Ruslana! (Türkçe konu)
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 17 . 18 . >>
Author Message
TARIK
Member
# Posted: 16 Sep 2006 01:24
Reply 


merk etme ben 4ocaktan once vardm ama bi ara netm kesilmsti nete giremdm 1sene sifremi unttm bunuda yeni acmstm

wilddaryna
Member
# Posted: 16 Sep 2006 18:59
Reply 


Ukrainka
YES!
but its only on my cd!!
(znayu ya)
ı havent ıt on computer!
Silent Man
önce başlamış, onun bu forumdaki ilk mesajı 4.Ocak 2006'da, benimki ise 10 Ocak 2006.
maşallah!:)
TARIK
anladım.peki hangi şehirdensin?

wilddaryna
Member
# Posted: 16 Sep 2006 20:03
Reply 


arkadaşlar,burada birsürü Ruslananın vıdeoları var!:))))))))))))

Silent Man
Member
# Posted: 16 Sep 2006 20:05
Reply 


wilddaryna
Nerede??

wilddaryna
Member
# Posted: 16 Sep 2006 20:10
Reply 


Silent Man
pardon bı snye!
http://www.youtube.com/watch?v=nrMPa3Qpv3Y&mode=related&search=
burada

Silent Man
Member
# Posted: 16 Sep 2006 20:19
Reply 


wilddaryna

Evet, biliyorum o videoları.

wilddaryna
Member
# Posted: 16 Sep 2006 20:20
Reply 


Silent Man
ben bilmiyordum!
o çocuklarla video müthiş :)
çok şirin!

TARIK
Member
# Posted: 16 Sep 2006 22:23
Reply 


youtube den ıstedıgımızı buluos ama ındırmek daha avantajlı ızlerkende kotayı yıyo cunku ben istanbul uskudar camlıca

Silent Man
Member
# Posted: 17 Sep 2006 01:10 - Edited by: Silent Man
Reply 


Lussekatt TRT INT'den kaydettiği bazı videoları upload etti, bu görüntüler 11 şubat 2005'ten. Türkiye'deki Eurovision elemeleri, Rimi Rimi Ley birinci olmuştu ya, işte o gün.

http://www.ruslana.org/lusse/Ruslana_in_Turkey.wmv

http://ruslana.org/lusse/Wild_Dances_Turkey.wmv

TARIK
Member
# Posted: 17 Sep 2006 01:25
Reply 


aaaaaaaaaaaaaaaayy cok sevndmmmmmmmmmmm ben ıstanbuda olck sanmstm cok sevmsstm daha sonra ankaarad oldunu orendm ekrana yapısmk la yetindim

TARIK
Member
# Posted: 17 Sep 2006 01:28
Reply 


usttekındede sarkı soluomu 1.de

TARIK
Member
# Posted: 17 Sep 2006 01:32
Reply 


bu arada bende esci bastan sonra izleyebılcegnz yer bılıyorum hatta 2004de izleyeblrsnz ruslana sona cıkıo ama soelrkn farklılık yok ama helena paparizou allhmmmm 2kez solerkn kemence yernde ole bi kopuokıı

I love RUSLANA & HELENA PAPARIZOU ı am fan:P

TARIK
Member
# Posted: 17 Sep 2006 01:35
Reply 


inanmıyorum vıdeoyu kaydetmedı ve real playerda actı napcam ben

TARIK
Member
# Posted: 17 Sep 2006 11:33
Reply 


ok kaydettı

Silent Man
Member
# Posted: 17 Sep 2006 17:06
Reply 


Devamı gelecek, o programda 4 şarkı daha söylemişti.

TARIK
Member
# Posted: 17 Sep 2006 17:08
Reply 


ya su ılkdekı vıdeoda ne var 98mg tı ındırmedm sormadn

Silent Man
Member
# Posted: 17 Sep 2006 17:12
Reply 


TARIK
Şarkı söylemiyor onda röpörtaj yapıyorlar Ruslana ile.

Silent Man
Member
# Posted: 17 Sep 2006 17:19
Reply 


İki tane resim o videodan:




TARIK
Member
# Posted: 17 Sep 2006 17:32
Reply 


he ok yaw of su eregli konser vıdeosunu bı bulsammmm

wilddaryna
Member
# Posted: 17 Sep 2006 19:45
Reply 


TARIK
abi postumu görmedin mi?:/ hangi şehirdensin diye sormuştum da...

Silent Man
Member
# Posted: 17 Sep 2006 19:53
Reply 


wilddaryna
abi postumu görmedin mi?:/ hangi şehirdensin diye sormuştum da...

Sen onun cevabını görmedin. istanbul uskudar camlıca dedi.

wilddaryna
Member
# Posted: 17 Sep 2006 19:57
Reply 


Silent Man
istanbul uskudar camlıca dedi.
hı anladım.
evet baktım ama gormedım:/
of yarın okul başlıyor.çok iğrenç bi duygu!

TARIK
Member
# Posted: 17 Sep 2006 21:32
Reply 


abimi ben 16yasındayım :S

TARIK
Member
# Posted: 17 Sep 2006 21:36
Reply 


sen kuckmsn benden bayaga bi

wilddaryna
Member
# Posted: 19 Sep 2006 19:37
Reply 


TARIK
yanı abi derken,hani Türkler derler ya...
ben de oyle alıştım.
aslında 18 yaşındayım.
bu arada türkçem nasıl?:p

wilddaryna
Member
# Posted: 19 Sep 2006 19:51 - Edited by: wilddaryna
Reply 


lamaara
slm!!
neredesin sen?:/

TARIK
Member
# Posted: 20 Sep 2006 14:55
Reply 


wilddayna sen nerdensin ki ablaaaaaaaa:P

wilddaryna
Member
# Posted: 20 Sep 2006 20:38
Reply 


TARIK
sen nerdensin ki ablaaaaaaaa
he-he..
buradayım kardeş:)
sen ne okuyorsun?
yani hangi dalla ilgileniyorsun?

Silent Man
Member
# Posted: 20 Sep 2006 20:54
Reply 


wilddaryna
buradayım kardeş

NeredeNsin dedi.

Silent Man
Member
# Posted: 20 Sep 2006 20:58
Reply 


lamaara



<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 17 . 18 . >>
Your reply
Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  URL Link     :) ;) :-p :-( ... Disable smilies

» Username  » Password 
Only registered users can post here. Please enter your login/password details before posting a message, or register here first.
 

- Forums -



Online now: Guests - 4; Members - 0
Most users ever online: 247 [7 Jun 2019 14:16]



These forums are running on forum software miniBB™ © 2001-2019 admin | Ruslana. Official site