<< . 1 . 2 . 3 . 4 . >>
Helena_13
# Posted: 28 Mar 2008 14:45

wespecz

Alex__Angel
# Posted: 28 Mar 2008 15:02

wespecz

I thought that it is your artwork.

I as though wrote that it was shown on Ukrainian TV,... it was surprised demonstration lightsaber.

Lora
# Posted: 28 Mar 2008 15:03

I dont think that only power of love would fight against the evil. There are many good feelings except love.
And can someone tell me what mean Ruslana when she says "wild energy is love"?She tells about love between woman and man or about all kinds of it?
If she tells only about love between woman and man I dont think that it that power that can fight against evil.
As for me wild energy more associate with Force than with love

Alex__Angel
# Posted: 28 Mar 2008 15:22 - Edited by: Alex__Angel

Lora
In the songs of Ruslana from an album "Amazonka" is sung.

about love between a woman and man:
Eternal and last
I am clear
That force of love (kohannya)
It is energy.

about all kinds of it:
Blood begins to boil
Because love flows
In tendons
Power boundless.

About energy of elements:
Through the lost dreams
I feel
Abyss of element.
It is energy.

Alex__Angel
# Posted: 28 Mar 2008 15:44 - Edited by: Alex__Angel

I will lay out here the pieces of texts from the first part of my book... (I hope a translator will translate normally...)

...metallic beast
Field sometimes navischala a wolfish tribe ...
... Once patrols a tribe the Fallow deer told, that at night heard the roar of some large beast. They never heard similar and it scared them. And in a day found his tracks. It wanted to look fallow deer at those tracks. Coming into place, Field found enormous tracks of which before saw never... they were somewhere in an elbow breadthways, and on them a toothed structure was expressly visible, she specified direction of motion of animal as though. To judging to on what a few times direction was changed tracks, this creature searched something.
... In the evening, returning on the factory of the Field again blundered upon such tracks which conducted in the side of factory. Passing yet a little, heard an incomprehensible roar which all grew. Alike this beast is approached to to the Fields, this roar of Fallow deer seemed to the acquaintances because she heard something similar in the bowels of the earth of factory. When the Field turned around in the side of beast of her blinded bright light... sound of metal...

¬икладу тут шматочок тексту з першоњ частини моЇњ книги...

....металевий зв≥р
Ћана ≥нод≥ нав≥щала вовче плем`€ ...
... ќдного разу патрульн≥ племен≥ розпов≥ли Ћан≥, що в ноч≥ чули рев €когось великого зв≥ра. ¬они н≥коли не чули под≥бного ≥ це њх нал€кало. ј в день знайшли його сл≥ди. Ћан≥ захот≥лос€ подивитис€ на т≥ сл≥ди. ѕрийшовши на м≥сце, Ћана знайшла величезн≥ сл≥ди €ких ран≥ше н≥коли не бачила... вони були десь в л≥коть шириною, ≥ на них ч≥тко було видно зубчасту структуру, вона н≥би вказувала напр€мок руху тварини. —уд€чи по сл≥дам €к≥ дек≥лька раз≥в зм≥нювали напр€мок, ц€ ≥стота щось шукала.
... ¬вечер≥, повертаючись на завод Ћана знову натрапила на так≥ сл≥ди, €к≥ вели в сторону заводу. ѕройшовши ще трохи, почула незрозум≥лий рев, €кий все наростав. —хоже цей зв≥р наближаЇтьс€ до Ћани, цей рев Ћан≥ здавс€ знайомим бо вона чула щось под≥бне у надрах заводу.  оли Ћана обернулас€ в сторону зв≥ра њњ засл≥пило €скраве св≥тло... скрежет металу...

gnick1
# Posted: 29 Mar 2008 12:46

wespecz н≥, то не €... я хлопець.... ј то мо€ подруга...

nikoleta_rangelova
# Posted: 29 Mar 2008 12:59 - Edited by: nikoleta_rangelova

Lora
She tells about love between woman and man or about all kinds of it?
If she tells only about love between woman and man I dont think that it that power that can fight against evil.

oooo, this love can fight ANY evil. (I'll tell you why Because when you love (truly, sincerely) a man/woman, you simply cannot feel anything bad. Impossible. You yourself become better. So the most powerful arm of love against evil is not a shotgun, for example, but the simple change in your own way of thinking, haha, what a philosopher I turned out to be

But love cannot fight the evil in the whole world, if love doesn't exist in the whole world.

And if the wild energy is love, then it is energy for sure-beause love turns into the energy which you focus on making the person/people you love happy. And if you really love, this energy is sooooo powerful and wild that noone can objectively describe it in words

Lora
# Posted: 30 Mar 2008 09:31

nikoleta_rangelova
So, I have to believe you, cos I"ve never feel such kind of it. That's why I think that WE is thomething else for people like me. How do you think?
Anyway WE is power that help us to live, I think everybody agree with me

nikoleta_rangelova
# Posted: 30 Mar 2008 11:29

Lora
haha, to be honest, the word "wild" had a bit different meaning for me before my "experience" with Ruslana, WD, etc. "Wid" for me was dangerous, mad, closer to the negative meaning. But after finding Ruslana and her philosophy&music, "wild" means only positive things for me-pure, natural, emotional, free......
Anyway WE is power that help us to live, I think everybody agree with me

Chibi
# Posted: 30 Mar 2008 13:39

kozi
OMG... SO beautiful!!! =D
gnick1
Wild :] ћаладец!
Alex__Angel
”... ‘айно ))))
wespecz
Hehe cool! Anti-skinhead? xD [idn why i thought abt that...hmm..]

wespecz
# Posted: 30 Mar 2008 17:48 - Edited by: wespecz

Alex__Angel

I as though wrote that it was shown on Ukrainian TV,... it was surprised demonstration lightsaber.

Thank you for the explaination.

gnick1

wespecz н≥, то не €... я хлопець.... ј то мо€ подруга...

ѕро що ви говорите? ћир з≥ вс≥м ...

Chibi

Hehe cool!

Thank you.

Anti-skinhead? xD [idn why i thought abt that...hmm..]

Hmm I don't know why do you think it, too.

Chibi
# Posted: 30 Mar 2008 19:19

wespecz
Maybe i'm too angry at skinheads x{ Well they DESERVE the fine shot!

gnick1
# Posted: 30 Mar 2008 23:36

wespecz ти питав хто на фотках...

wespecz
# Posted: 31 Mar 2008 00:57

Chibi

Maybe i'm too angry at skinheads x{ Well they DESERVE the fine shot!

That's OK.

gnick1

wespecz ти питав хто на фотках...

ќй € забули про своЇ питанн€. —пасиб≥, так що ваш друг дивитьс€ д≥йсно прохолоду ... ≥ це editation фотограф≥њ фантастичний!

gnick1
# Posted: 31 Mar 2008 08:10

ƒ€кую...

RuslanaTube
# Posted: 3 Apr 2008 02:58

wow! This is a wonderful and very entertaining topic. Although my eyes prevents me now from writing anymore...

Chibi
# Posted: 3 Apr 2008 16:14

RuslanaTube
Art please :D

wespecz
# Posted: 4 Apr 2008 01:02

Woow Kozi told me (and agreed with posting it) that he had receive A from his teacher for the first artwork which he posted to this topic.

Congratulation your artwork is really awesome and you deserve it!

flipsty
# Posted: 4 Apr 2008 01:24

kozi
Congratulations on your A

kozi
# Posted: 4 Apr 2008 01:27

flipsty
Danke, Thanks ^^ i really made this art work with my wild energy ... i could feel the rythm

RuslanaTube
# Posted: 5 Apr 2008 02:51

kozi

congratulations from me too for your artsuccess. Im an artist myself and love to see others wild Ruslana inspired work

cora
# Posted: 5 Apr 2008 10:36

kozi
Alex__Angel

WOW! What great artwork! Thanks a lot for sharing!

Chibi
# Posted: 5 Apr 2008 13:14

kozi
Haha =D Congratz!!

Alex__Angel
# Posted: 26 May 2008 19:01 - Edited by: Alex__Angel

моњ роботи до енергоакц≥њ -
It is my works for competition Wild Energy Action

- бубен з лезами - г≥тара збро€
- установка антиритму - знаки теретор≥њ заводу

- пов≥тр€на дошка - завод ≥ жовтий л≥с

- завод з ланшафтом, правда щось дуже нагадуЇ ;)
- розпилювач

- ц≥ € вже використовував в ≥нших ≥де€х.. але спочатку вони були дл€ акц≥њ..

Alex__Angel
# Posted: 26 May 2008 19:09 - Edited by: Alex__Angel

ѕерша чатина книги...

ƒ» ј ≈Ќ≈–√≤я Ћана ≥ механ≥чне м≥сто
ЋјЌј ≥ «ј¬ќƒ.
ѕ≥сл€ того €к Ћана перемогла страшний ритм. «авод ≥ його конструкц≥њ, нап≥взруйнован≥ залишки староњ охоронноњ системи, тоњ що була до антиритму, турел≥ на колонах, покритих ≥ржею ≥ сл≥дами в≥д пострел≥в. ¬исокий забор с колючими дротами ≥ шипами зверху. —аркафаг, висока вежа з покрученими блисков≥дводами. ... так само всел€ли острах. Ћан≥ не подобались ц≥ вузеньк≥ проходи коридорчики в завод≥, невелика рубка-к≥мната управл≥нн€.
Ќа завод≥ знаходитьс€ великий мега-комп'ютер, т≥льки б роз≥братис€, €к ц€ мах≥на працюЇ, в н≥й було з≥брано багато р≥зноман≥тних даних. —еред них Ћана знайшла кресленн€ ≥ програми дл€ створенн€ робот≥в-буд≥вник≥в, €к≥ б могли зм≥нити обл≥к заводу...
...ќтож завод було перебудовано ≥ в≥дновлено. ƒл€ рубки було побудовано велику нап≥вкруглу залу в≥кна-стел€ в вигл€д≥ сектора сфери, в по центру зали на п≥двищен≥ роботи поставили пульт з мон≥торами, а останн€ частина зали була заповнена галереЇю з рослин. « рубки наружним л≥фтом можна спуститис€ пр€мо в "ƒжерело енерг≥њ", клуб дл€ енергоретуал≥в, €кий був створений на м≥сц≥ к≥мнати з мембрамою ≥ розпилювачем.  анатна дорога була перебудована, поставлено монорельс, по €кому рухавс€ швидк≥стний ≥ просторий вагончик. ¬агончик приводитьс€ в рух самими посажирами, вони з допомогою педалей, без зусиль, обертають рол≥ки, €к≥ притискалис€ до монорельсу. “ак €к рельс знаходитьс€ в низу вагончика, а з верху не було н≥€ких перешкод ≥ дрот≥в, то в п≥дл≥тк≥в диких з`€вилас€ нова забава, чипл€ти троси з крилами до даху вагончика ≥ л≥тати €к пов≥тр€н≥ зм≥њ.
∆ј√ј ƒќ ѕќƒќ–ќ∆≈….
«авод було перебудовано ≥ тепер в≥н вигл€дав значно приваблив≥ше. јле Ћана все одно сумувала з того, що њй багато часу приходитьс€ бути на завод≥, њй хот≥лос€ подорожуючи ще б≥льше д≥знатис€ про цей св≥т. Ѕуло дуже багато питань на €к≥ хот≥лос€ знати в≥дпов≥д≥. ўоб встигати к енергогодин≥, вона не могла надовго покидати завод ≥ в≥дходити далеко в≥д нього.
¬ мега-комп'ютер≥ Ћана знайшла ≥нформац≥ю про те що на завод≥ €кось була система акумул€тор≥в дл€ накопиченн€ ≥ збереженн€ енерг≥њ. јле п≥д час енергетичноњ кризи невистачило енерг≥њ нав≥ть на те, щоб зар€дити основний, тому ц€ система частково застар≥ла частково була роз≥брана...
... “од≥ вченими з м≥ста була розроблена нова система резервного енергозабезпеченн€, дл€ зар€дженн€ €коњ достатньо проведенн€ веч≥рки-енергоретуалу в клуб≥ "ƒжерело енерг≥њ". ≈нерг≥€ збер≥галась в великих цил≥ндричних колбах, з чотирма довгими .ручками. ѕрозора частина колби була затонована, так €к енерг≥≥€, €ка знаходилась в середин≥ б≥ла дуже €скравою ≥ переливалась вс≥ма кольорами веселки. “епер Ћана могла досл≥дити ще б≥льш≥ територ≥њ навколо заводу ≥ м≥ста, але не наст≥льки, €к њй хот≥лос€. ≈нерго-резерв≥в заводу вистачало максимум на тиждень, ≥ Ћан≥ знову приходилось повертатись на завод.
«јЋ≤«Ќ»… «¬≤–
Ћана ≥нод≥ нав≥щала вовче плем`€ ...
... ќдного разу патрульн≥ племен≥ розпов≥ли Ћан≥, що в ноч≥ чули рев €когось великого зв≥ра. ¬они н≥коли не чули под≥бного ≥ це њх нал€кало. ј в день знайшли його сл≥ди. Ћан≥ захот≥лос€ подивитис€ на т≥ сл≥ди. ѕрийшовши на м≥сце, Ћана знайшла величезн≥ сл≥ди €ких ран≥ше н≥коли не бачила... вони були десь в л≥коть шириною, ≥ на них ч≥тко було видно зубчасту структуру, вона н≥би вказувала напр€мок руху тварини. —уд€чи по сл≥дам €к≥ дек≥лька раз≥в зм≥нювали напр€мок, ц€ ≥стота щось шукала.
... ¬вечер≥, повертаючись на завод Ћана знову натрапила на так≥ сл≥ди, €к≥ вели в сторону заводу. ѕройшовши ще трохи, почула незрозум≥лий рев, €кий все наростав. —хоже цей зв≥р наближаЇтьс€ до Ћани, цей рев Ћан≥ здавс€ знайомим бо вона чула щось под≥бне у надрах заводу.  оли Ћана обернулас€ в сторону зв≥ра њњ засл≥пило €скраве св≥тло... скрежет металу...
.... « цього св≥тла вийшли людськ≥ ф≥гури...
÷е був не зв≥р а дв≥ машини. Ћана бачила так≥ в комп`ютер≥ на завод≥. Ѕ≥льша призначалась дл€ перевезенн€ п≥хоти, менша патрульна машина.
„олов≥к, €кий вийшов з патрульноњ машини, був у обладунках, схожих на броню енергопол≥ц≥њ. ¬ нього на по€с≥ з одного боку прикл≥плено розр€дник з ≥ншого меч.
¬≥н спитав у Ћани хто вона така.
Ћана в≥дпов≥ла що це вона повинна спитати першою, бо вона тут живе...
¬оњн у обладунках перегл€нувс€ з ≥ншими людьми, €к≥ повиходили з машин ≥ в≥дпов≥в. ўо вони шукають завод ≥ Ћану, нову його хаз€йку, €ка даруЇ жагу до житт€, силу жити, саме житт€....
Ћана поц≥кавилась, нав≥що вони њњ шукають.
¬они в≥дпов≥ли, що њм ≥ ц≥лому м≥сту потр≥бна њњ допомога... що в них люди теж вмирають в≥д небажанн€ жити.
“од≥ Ћана сказала що вони знайшли те, що шукали, ≥ запросила њх на завод, де вони розкажуть про себе...
ћ≈’јЌ”—».
ћехануси волод≥ють технолог≥€ми, €к≥ позволють використовувати ресурси природи не завдаючи њй шкоди.
як паливо дл€ своњх машин, механуси використовують рослине ≥ нап≥в рослне паливо з високим  ѕƒ- б≥опливо. –ослинне паливо при використанн≥ нешк≥дливе дл€ природи ≥ добували його в≥д переробки рослин, €к≥ вирощувались на пол€х або б≥льш ефективним способом в нап≥всферичних багатоповерхових теплиць з в≥дбивачами св≥тла ≥ прискорювачами роста. ѕоки збиральна машина доњде до верхнього р≥вн€, на найнижчому рослини вже виростають.
ƒл€ добуванн€ р≥зноман≥тних матер≥ал≥в ≥ ресурс≥в механуси використовують флороматер≥ю. ‘лороматер≥€ Ц матер≥€ створена з допомогою установки €ка на основ≥ зразка структури природного матер≥алу (дерева, кам≥нн€, металу, тощо) синтезуваЇ њњ "р≥ст" зб≥льшуючи об'Їм вих≥дного матер≥алу. ѕричому коректуючи кристал≥чну реш≥тку ≥ додаючи нов≥ сполуки, можна отримувати матер≥али показники, €ких будуть значно перевищувати природн≥, наприклад легка ≥ надм≥цна наноброн€ з микрошарик≥в.
” людей механус≥в теж енергетична криза людських сердець. ќдна корпац≥€ "RobO-TecH" знайшла з цього так би мовити, вих≥д. ¬она €кимсь чином здатна створювати б≥олог≥чну енерг≥ю дл€ людей в обмежен≥й к≥лькост≥... ≤ тепер люди змушен≥ жити в≥д енергогодини ≥ отримувати енерг≥ю житт€ по дротах...
¬ тому механ≥чному м≥ст≥ живуть ≥ ƒик≥. ¬они р≥вном≥рно розповсюджен≥ в неб≥ ≥ на земл≥. ћають гарну техн≥ку ≥ зброю здатну противосто€ти натискам корпорац≥њ. ¬они-то ≥ в≥дправилис€ шукати завод ≥ Ћану, щоб попросити њњ навчити людей њхнього м≥ста жити своњм житт€м, незалежно в≥д дрот≥в ≥ синтетичноњ енерг≥њ...
¬ ѕќƒќ–ќ∆
Ћана хоче допомогти диким механ≥чного м≥ста, але це м≥сто знаходитьс€ дуже далеко ≥ Ћана не може покинути завод ≥ —интетичне м≥сто.
“од≥ механуси п≥дказали Ћан≥ що ще з давн≥х час≥в на орб≥т≥ планети Ї багато супитник≥в створених людьми дл€ надшвидкоњ передач≥ ≥нформоц≥њ в будь-€ку частину св≥ту. ƒе€к≥ супутники вийшли з ладу, з≥тнулис€ з ≥ншими ≥ попадали вниз. ƒе€к≥ й дос≥ дрейфують по орб≥т≥. ≤ €кщо зробити пристроњ, €к≥ передають енерг≥ю через супутник, то Ћана деб вона не знаходилась зможе зар€джати завод.
«годом п≥сл€ ремонту, оплавленоњ блискавками системи супутникового з`€зку ≥ њњ настройки механуси подарували Ћан≥ обладунки, €к≥ зроблен≥ з флороматер≥ал≥в ≥ наноброн≥ з комплектом дл€ збиранн€ ≥ в≥дправки енерг≥њ через супутники. ÷ей комплект можна було носити окремо ≥ в≥н склада'Їтьс€ з наруч≥в, гедр, головного обруча - дл€ збиранн€ енерг≥њ ≥ двома дисками-антенами, €к≥ кр≥пилис€ на т≥л≥, дл€ њњ передач≥. ќтож Ћана тепер готова в≥дправитис€ в подорож до ћехан≥чного м≥ста...

DiyA
# Posted: 26 May 2008 19:12

Alex__Angel

ћолодець, дуже ц≥кав≥ роботи.
ј завод точно такий, €ким € соб≥ його у€вл€ла, читаючи книгу.
—упер в≥зерунки, так≥ р≥зн≥ ≥ вс≥ по-своЇму гарн≥!!!!!!!

wild_lexus
# Posted: 26 May 2008 19:57

Alex__Angel

ласно пишеш!!!
ƒ€кую.

Alex__Angel
# Posted: 6 Jun 2008 21:45

ƒивитьс€ що € знайшов , малювалось задовго до написанн€ книги... але €вно по тем≥

http://www.artandphoto.ru/pic.php?razd=art1&id=2409&artist=364

WiLDEN
# Posted: 7 Jun 2008 19:18

Alex__Angel

aliarslan
# Posted: 9 Jun 2008 12:11

BEN.ALİARSLAN.RUSLANANIN.RESİMLERİ.COK.ĞÜZEL.YOU.ENDT.TURKEY

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . >>
Your reply
Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  URL Link     :) ;) :-p :-( ... Disable smilies

» Username  » Password 
Only registered users can post here. Please enter your login/password details before posting a message, or register here first.

- Forums -

Online now: Guests - 5; Members - 0
Most users ever online: 43 [29 May 2020 02:21]

These forums are running on free forum software miniBB™ © 2001-2020 admin | Ruslana. Official site