Ruslana, ji tiba liubliu. (1)

- Forums - Sign Up - Reply - Search - Statistics - Rules - FAQ -

- ΣκπΰΏνρόκΰ - Πσρρκθι - English - Deutsch - 

Ruslana Forum / Fan Club / Ruslana, ji tiba liubliu.
. 1 . 2 . >>
Author Message
Nules
Member
# Posted: 5 Oct 2004 22:07
Reply 

[email=]jromrec@hotmail.com[/email]
Privet Ruslana, ji tiba liubliu. Spasibo.
Hola, soy un chico español, y apenas se hablar inglés. Tu canción me enamoro mucho y me gusto, y yo vote por tu canción en Eurovisión, aunque hubiera preferido que cantaras en tu lengua, el ucraniano o el ruso, y no el ingles. Me gusta mucho más oir las lenguas de cada país a oir siempre el inglés. Espero que el año que viene Ucrania cante por fin en su lengua.
Me gustaria mucho conseguir un disco tuyo, pues me gusta mucho tu música.
Una cosa, de que parte de Ucrania eres. Mis padres en verano acogen a una niña que es de la región de Kiev, de Bucha, ¿lo conoces?.
Perdon por escribirte en castellano (español), es que el inglés apenas lo se. Espero que alguién de los que colaboran en esta preciosa página sepan esta lengua, lo agradecere. Me gustaria que pusierais la opcion de español para entrar a tu página, pues las demás lenguas no las se mucho, aunque ultimamente me estoy interesando mucho en tus lenguas, el ruso y ucraniano. :·)
Te quiero mucho. Ji tiba liubliu. Poka. Spasibo Ruslana.

Nules
Member
# Posted: 5 Oct 2004 22:08
Reply 

Conoces Bucha, en la región de Kiev??

Nules
Member
# Posted: 6 Oct 2004 19:10
Reply 

Privet. I'm spanish. My english is very bad. I love Ukraine and i love Ruslana. I 18 years old. My msn and e-mail is: jromrec@hotmail.com
I love information of Ruslana, in Sapin don't information of Ruslana. I love music of Ruslana. Sorry, i don't speak english :·( In my town loving Ruslana, but don't information of Ruslana. I love Ruslana, and i love Ukraine. Por favor, si alguien sabe español me gustaria que se pusiera en contacto conmigo para averiguar como conseguir discos y cosas de Ruslana, y información de Kiev y Bucha. Gracias. Spasibo. Me gustaria que pusierais en la pagina informacion en español, que aunque no sea tan famoso como el ingles, lo hablamos 10 millones mas de personas. Gracias, y viva Ucrania. Ahh, y al proximo festival de Eurovision intentad cantar en vuestra preciosa lengua.

Nules
Member
# Posted: 7 Oct 2004 21:51
Reply 

hola, quiero información sobre Ruslana y sobre Bucha, hay alguien que pueda ayudarme???

Heart_healer
Member
# Posted: 7 Oct 2004 22:11
Reply 

Nules
Hola!
Welcome to the official Ruslana forum!
i know there are at least 2 Spanish here: Naluna and Loria.
i think they could help you with information of Ruslana in Spanish. Good luck! Adios!

Lussekatt
Member
# Posted: 7 Oct 2004 23:58
Reply 

Heart_healer

I was about to say the same the other day but I suddenly got unsure if I could "promote" Naluna like that.....Anyway I dont t´hink Naluna knows about this spanish guy, So I will tell her;)

Naluna
Member
# Posted: 8 Oct 2004 00:18
Reply 

Lussekatt
haha Lusse, no.. actually I didn't know ne thing about this guy but here I am, thanks ;) n thanks to u too Heart!

Nules
hola! :) ale ya ves q hay alguien español aquí, bueno yo soy casi la única.. tngo 22 años y por los discos y videos de Ruslana no te preocupes, yo tngo los discos y videos tb. Por cierto no serás de Nules???? bueno escribeme y hablamos vale? naluna@gmail.com adiós!

Nules
Member
# Posted: 8 Oct 2004 11:58
Reply 

Hola Naluna, gracias por saber español. ;·) Tengo 18 años, y si, yo soy de Nules, que lo conoces??? A mi me gusta mucho Ucrania, la adoro. Me gustaria mucho ir alli para el proximo festival de Eurovisión, que supongo que se hara en Kiev, no??
Bueno, ya hablaremos, hasta luego y gracias. Mi e-mail es este: jromrec@hotmail.com
Poka. Spasibo.
Ah, y enseñame un poco de ucraniano o ruso, me apetece aprender estas lenguas. :·) Ja tebe liubliu. :·) Poka

Christiane
Moderator
# Posted: 9 Oct 2004 23:52
Reply 

Nules
Hola Nules and welcome to Ruslana´s official forum :-)

Ann
Moderator
# Posted: 9 Oct 2004 23:54
Reply 

Nules
Welcome,welcome. It's a great forum (really)

Himmelske_Engelen
Member
# Posted: 10 Oct 2004 00:19
Reply 

Nules
Absolutely agree with Ann :))))) It's an amazing forum and you can meet here a lot of nice people :)))))

Christiane
Moderator
# Posted: 10 Oct 2004 00:22
Reply 

That´s right........and it is a multicultural forum, you even meet people from Colombia.

SKILER
Member
# Posted: 10 Oct 2004 00:54
Reply 

Yes,he is.

Lussekatt
Member
# Posted: 10 Oct 2004 01:02
Reply 

Ann
Himmelske_Engelen

It's an amazing forum and you can meet here a lot of nice people :)))))

Yes, truly ;) and its nice to see you both talking english. I wish I could talk more with you russians and the ukrainians and take part of your topics but I dont know your languages :(

Himmelske_Engelen
Member
# Posted: 10 Oct 2004 01:47
Reply 

Lussekatt
oh....it's a pity... but....nevermnd....fortunately, we can speak Engish so you can understand us :))))))

Christiane
Moderator
# Posted: 10 Oct 2004 01:55
Reply 

Lussekatt
You´re not the only one, who doesn´t understand Russian and Ukrainian. I also don´t speak both languages.

Guido
Member
# Posted: 10 Oct 2004 02:35
Reply 

Himmelske_Engelen,
do you speak Ukrainian ?
Bought a cd - Ukrainian for absolute beginners but I am afraid it was a waste of money (150 words ?)
I like the language though - does Litili in litili dicki goosie means little ?

Lussekatt
Member
# Posted: 10 Oct 2004 02:53
Reply 

Guido

If you think its waste of money you can give it to me. Im into the same thing ;)

versu
Member
# Posted: 10 Oct 2004 03:24
Reply 

Guido,

Oj letily dyki husi = Oh, de wilde ganzen zijn gevlogen

obw
Member
# Posted: 10 Oct 2004 04:03
Reply 

versu
Oh, de wilde ganzen zijn gevlogen

Yes, to the Cologne (Köln) area, as I heard in the radio. ;)

versu
Member
# Posted: 10 Oct 2004 10:50
Reply 

Tut, tut. Guido is not from there. ;-)

Himmelske_Engelen
Member
# Posted: 10 Oct 2004 13:04
Reply 

Guido
I can't say that I can speak this language well :(((( I've haven't got much opportunities of practicing it :((((( that's why I always use Russian :))) But I understand Ukrainian...rather well :))))

obw
Member
# Posted: 10 Oct 2004 13:57
Reply 

versu
Guido is not from there.

No, but the Siberian Wild Geese are settling around the Rhine for wintertime right now. :-)

Himmelske_Engelen
Member
# Posted: 10 Oct 2004 14:02
Reply 

obw
but the Siberian Wild Geese are settling around the Rhine for wintertime right now

Really? :))))) WOW!!!! How nice :)))))

Naluna
Member
# Posted: 10 Oct 2004 16:46
Reply 

Nules
Hola! claro q conozco Nules, está en Castellón no? yo vivo en Valencia :) así q estamos cerquita. Sí, el próximo festival es en Kiev, yo no creo q vaya... pero de aqui supongo q irá bastante gente. Ah! Y yo no sé ni ruso ni ucraniano, solo inglés, turco y algo de francés y italiano. Y catalán por supuesto.. Bye ;) por cierto si quieres q te mande todos los videos y albums de Ruslana solo tienes q decirmelo eh? no problem!

Naluna
Member
# Posted: 10 Oct 2004 16:49
Reply 

Christiane
You´re not the only one, who doesn´t understand Russian and Ukrainian. I also don´t speak both languages.
me neither.. n here i am *lol*
Btw, if u wanna learn ukranian or russian I'd recommend u the "Teach Yourself" courses.. they're really good! I've been learning turkish with these books n after 6 months I can keep a conversation with a turk, so I can say these courses work.. there're cd's together with the study book too, n they're not very expensive. Perfect for beginners :)

Christiane
Moderator
# Posted: 10 Oct 2004 19:06
Reply 

Naluna
Btw, if u wanna learn ukranian or russian I'd recommend u the "Teach Yourself" courses
Mmhhh......I´m not sure, if I would pick up Russian once again.....I did so a couple of years ago and failed, cause it was too difficult for me. Some of my relatives, who were born and grown up in Russia like my father, encouraged me to learn the language, but it´s a difference, if you´re grown up with this language or if you pick it up much later.

Nules
Member
# Posted: 11 Oct 2004 19:33
Reply 

ok Naluna, gracias. Oye, me podias hacer un favor, me podias resumir un poco lo que dicen los demas participantes del foro, es que es ingles y de ingles no tengo ni idea. Gracias. De verdad sabes tambien catalán? :·) Pero como es que vives en Valencia? Eres de Ucrania? Vinga, ja ens vorem, adéu. Salut.

Nules
Member
# Posted: 11 Oct 2004 19:35
Reply 

Thank you for the people of forum Ruslana. (My english is very bad) :·(

Christiane
Moderator
# Posted: 11 Oct 2004 22:35
Reply 

Nules
(My english is very bad) :·(
Don´t worry, there are some people around here, who can make a conversation in Spanish, as you can see :-)

Naluna
Do you have any problems getting access to MSN tonight as well as I have?

. 1 . 2 . >>
Your reply
Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  URL Link     :) ;) :-p :-( ... Disable smilies

» Username  » Password 
Only registered users can post here. Please enter your login/password details before posting a message, or register here first.

- Forums -

Online now: Guests - 8; Members - 0
Most users ever online: 19 [14 Apr 2021 14:36]

These forums are running on online community script miniBB™ © 2001-2021 admin | Ruslana. Official site