Esther's Adventures/News/Ramblings (22)

- Forums - Sign Up - Reply - Search - Statistics - Rules - FAQ -

- ΣκπΰΏνρόκΰ - Πσρρκθι - English - Deutsch - 

Ruslana Forum / Off-Topic / Esther's Adventures/News/Ramblings
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 . >>
Author Message
Guido
Member
# Posted: 10 Jun 2010 23:50
Reply 

The school planns your time like.
Lijkt wel een internaat of kostschool ?
Any way I keep on dreaming
So do I :-)

Esther
Moderator
# Posted: 11 Jun 2010 05:41
Reply 

Guido
Lijkt wel een internaat of kostschool ?
Ja het is denk wel een beetje zoals dat ja. Meer internaat dan kostschool:P Lees de regels maar eens op de site. Ze zijn erg strikt maar ach maakt niet uit tis maar voor 5 maanden.

So do I :-)
Always keep on dreaming!

cora
Moderator
# Posted: 12 Jun 2010 07:11
Reply 

Esther
You know to know that I may study there makes me sooo happy

I am sure it will be an unforgettable experience.

She was in Toronto once.

Ruslana was three times in Toronto:

28.08.2004 Toronto
09.12.2006 Toronto
13.11.2008 Mississauga (near Toronto)

Any way I keep on dreaming:P hahahaha

Sure, you'll never know

Esther
Moderator
# Posted: 12 Jun 2010 18:43
Reply 

cora
Hmm 2004, 2006, 2008 2010?????????

cora
Moderator
# Posted: 13 Jun 2010 07:54
Reply 

Esther
2010?????????

Yeah, it would be logic

Guido
Member
# Posted: 13 Jun 2010 14:03
Reply 

hehe idd - hope it for you

Esther
Moderator
# Posted: 14 Jun 2010 17:23
Reply 

cora
Yeah, it would be logic
Hahaha indeed!!

Guido
hehe idd - hope it for you
haha I hope so too.

Esther
Moderator
# Posted: 1 Jul 2010 09:35
Reply 

Today a girl comes to check out my house. She might rent it.

Esther
Moderator
# Posted: 9 Jul 2010 22:25
Reply 

Guido
Mmm perhaps Ruslana should sing the Wilhelmus ? Ukrainian version ? Then I'm sure you will win.
HUH Why? Nooooo our national Anthem will be sang in DUTCH!! Ofcourse!!

Guido
Member
# Posted: 9 Jul 2010 23:54
Reply 

Don't you remember Ruslana singing her national Hymn for Klistsjko ? You remember how many seconds he needed to win ?

If I were you I would start translating the Wilhelmus in YKP. Time is running out WS.

Esther
Moderator
# Posted: 10 Jul 2010 07:16
Reply 

Guido
Don't you remember Ruslana singing her national Hymn for Klistsjko ? You remember how many seconds he needed to win ?
I do remember I think I uploaded that clip onto Youtube.

NO you should sing the national anthem in the language it is supposed to be sang.

Esther
Moderator
# Posted: 16 Jul 2010 08:14
Reply 

BTW 1 : shouldn't you be in Amsterdam aplauding for the dutch team ?
No I had to work. Or else I would have gone there yes. But I don't agree with the watertour!! That's for the winners only! And they became second.

BTW 2 : in 2012 when BE plays the final in Kiev I'll send you a nice postcard from there.
Belgium will only be in the eight final if they organise the World Cup:P..... just joking (a bit) you'll fight for it and then maybe make it:P

But first : 31/08/10.
But don't know where you are then. I send it to your parents ?

I'll be at home. Probably a have a good journey party that evening. If you want you can come. It'll be at my parents house where I'll be living then.

Guido
Member
# Posted: 20 Jul 2010 15:56
Reply 

Hoop dat ik dit jaar dat verjaardagskaartje dat al 2 jaar in mijn schuif ligt eens opstuur :-) Nou ja, die pepermuntjes zijn nog ouder en die liggen in dezelfde schuif. Wil je geen ziekte bezorgen hee.
Hoe zit het met de Ghentse Fiejeste ?

Guido
Member
# Posted: 20 Jul 2010 15:59
Reply 

Is hier morgen nationale feestdag , wat betekent :
- dat het gaat regenen (de tranen van God)
- dat de treinen rijden op zondagsdienst

Esther
Moderator
# Posted: 20 Jul 2010 18:03
Reply 

Guido
Hahahahahaha ik zal eens een nieuw pakketje pepermuntjes opsturen zene. Niet meer eten he die dingen zijn zo oud als de weg naar rome.

Gentse feesten? Hmm nee ik ga er niet heen.

Ja waar is de feestdag eigenlijk voor?

Guido
Member
# Posted: 20 Jul 2010 20:29
Reply 

Niet meer eten he die dingen zijn zo oud als de weg naar rome.
Gentse feesten? Hmm nee ik ga er niet heen.

Ze zijn wel veeeel jonger dan jij en jou mag ik toch ook ? :-)
Zonhoven dan ?

21 juli : Het was op 21 juli 1831 dat Leopold I, de eerste Koning der Belgen, de grondwettelijke eed aflegde.
Wist dat het zo iets was, maar veel Belgen weten het ook niet.

Guido
Member
# Posted: 21 Jul 2010 02:35
Reply 

I can't sleep. Don't know why. No Ruslana to meet today ?

Esther
Moderator
# Posted: 22 Jul 2010 21:50
Reply 

Guido
Ze zijn wel veeeel jonger dan jij en jou mag ik toch ook ? :-)
Zonhoven dan ?

Euhm tja ik ben bij opa en oma op bezoek en bij de rest van de K (gedeelte van de camping). Beetje vreemd om dan iemand anders uit te nodigen. Hmm

de 31ste vier ik mijn verjaardag. Augustus. Bij mijn ouders in de achtertuin.

21 juli : Het was op 21 juli 1831 dat Leopold I, de eerste Koning der Belgen, de grondwettelijke eed aflegde.
Wist dat het zo iets was, maar veel Belgen weten het ook niet.

Ah mistery solved. Maar waarom was dat reden voor een feestje? Tis weer een wet waar je je aan moet houden:P

I can't sleep. Don't know why. No Ruslana to meet today ?
No but I did meet up with friends.

Guido
Member
# Posted: 22 Jul 2010 23:25
Reply 

de 31ste vier ik mijn verjaardag. Augustus. Bij mijn ouders in de achtertuin.
Ja breng ik mijn tentje mee en een paar bakken Duvel. Je ouders zullen verrukt zijn. Zeg heb je geen vriendin van mijn leeftijd ?
Huiwes ? Maar die heeft 3 kleine kindjes. Zooo groot is mijn tentje nu ook weer niet :-) Zijn mijn zonen net uit de pampers ? :-)
Gek lijkt gisteren dat ik Simon nog op mijn schouders zette en nu gaat die doctoreren.
PM : doctor hier is doctoranda bij jullie (hoe heet ze weer je vriendin ?) + 3 jaar.

Guido
Member
# Posted: 23 Jul 2010 01:23
Reply 

Euhm tja ik ben bij opa en oma op bezoek en bij de rest van de K (gedeelte van de camping). Beetje vreemd om dan iemand anders uit te nodigen. Hmm
Wat moet ik daar nu op antwoorden ?
't is niet omdat ik jou mijn zusje noem dat je je grootouders kan wijs maken dat ik je broer ben ?

Esther
Moderator
# Posted: 29 Jul 2010 10:44
Reply 

Guido
Ja breng ik mijn tentje mee en een paar bakken Duvel. Je ouders zullen verrukt zijn. Zeg heb je geen vriendin van mijn leeftijd ?
Haha mijn pa wel mijn moeder drinkt geen bier:P euhm jij hebt een vrouw!! Neem die anders mee. Of wil ze mij nog steeds niet ontmoeten?

Huiwes ? Maar die heeft 3 kleine kindjes. Zooo groot is mijn tentje nu ook weer niet :-) Zijn mijn zonen net uit de pampers ? :-)
Hahahaha ik mag hopen dat ze al heel wat jaren uit de pampers zijn :p
Euhm geen idee hoe of dat dat heet doctor en doctoranda komen mij wel bekend voor. Doet hij nu een bachelor of master? of is hij aan het promoveren?
Op wie doel je? mijn nichtje of een vriendin uit roemenië? Ik heb best wel wat vrienden wie op de universiteit hebben gezeten of gaan. (soms lastig ze gebruiken moeilijke woorden:P)

Esther
Moderator
# Posted: 6 Aug 2010 20:58
Reply 

Okey almost finished packing all my stuff!! I forgot how much clutter people can have and how much people buy in less than a year!! Amai se!

I can't believe it. In less than a month I'll be living in TORONTO, Canada!! WHIEEE

What's that noise outside?

WildYennifer
Moderator
# Posted: 6 Aug 2010 21:02
Reply 

Esther

Maybe your future Canadian friends eager to get acquainted?

Esther
Moderator
# Posted: 6 Aug 2010 21:25
Reply 

WildYennifer
Maybe your future Canadian friends eager to get acquainted?
Hahahaha then they must be really really new friends as my friends know I don't like that kind of music:P hahahaha
They are having fun with the sound system. Normally I wouldn't hear it as a year ago I lived with my parents outside the village. Now I live in the village and I hear them:P. The upcomming week is a week with loads of parties and talking to neighbours you normally don't speak with or hate :P it's I don't know a typical village thing. I hated it for years. Since I started traveling and have seen different ways of village/city activities I know that this is quite special and I started to like it. Anyway the pitty thing is that I always wanted to be the pricess or queen. This I think needs some explaning.

During this week our village has another name the Marbles Village. No we haven't lost our marbles but we have a championship Marbles. All over holland people come to compete and win the Marble cup. And we have a tour du Marble (don't know the french word for marble:P) And during this week they have a Marble Princess and Queen. But it's always pretty and slim girls they ask. Anyway I'm to old now as the age of the Queens are starting to go lower as well. Where years ago the Queen could be the mom of the Princess now it's impossible. The Queen is about 19 and the Princess 13 or so. It's not fair!! :P Anyway next year another chanse but I won't be in my village so they won't choose me. Although I'm a nice girl I greet everyone always like. Anyway... wow here's some frustration:P hahaha

flipsty
Member
# Posted: 6 Aug 2010 22:29
Reply 

Esther

You'll be in Canada when they have the largest Ukrainian festival in North America. I think it's in Toronto.

Guido
Member
# Posted: 7 Aug 2010 00:25
Reply 

so they won't choose me
I will open a new topic : vote for Esther
She's a nice girl indeed.

WildYennifer
Moderator
# Posted: 7 Aug 2010 07:24
Reply 

Esther
Guido
Let´s open a topic "Who agrees that Esther is a princess?" I'm sure everyone will indeed vote for

Esther
Moderator
# Posted: 7 Aug 2010 15:50
Reply 

flipsty
You'll be in Canada when they have the largest Ukrainian festival in North America. I think it's in Toronto.
I KNOW isn't it coool?? for the last 6 years they invited Ruslana too!! But the problem is that I'm living on a campus! And that there are strickt very strickt rules so I might not be allowed to go somewhere else. Especially during the week. Maybe in the weekend. But I'll be helping in church on Sundays. Anyway it'll be fine. If she comes let me know:P I will let Ruslana know in some way that I AM in Toronto!! I know from someone that last time it was outside of Toronto in a small village.

Guido
I will open a new topic : vote for Esther
She's a nice girl indeed.

Aaaahw that's sweet.

WildYennifer
Let´s open a topic "Who agrees that Esther is a princess?" I'm sure everyone will indeed vote for
AAAAHW that's also sooooo sweeet!!

Thank you dears!!

Guido
Member
# Posted: 7 Aug 2010 17:56
Reply 

in a small village.
Molenstede ? Millstat ?

Esther
Moderator
# Posted: 8 Aug 2010 10:59
Reply 

Guido
Molenstede ? Millstat ?
Not that small I guess:P

<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 . >>
Your reply
Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  URL Link     :) ;) :-p :-( ... Disable smilies

» Username  » Password 
Only registered users can post here. Please enter your login/password details before posting a message, or register here first.

- Forums -

Online now: Guests - 1; Members - 0
Most users ever online: 119 [1 Nov 2017 17:04]

These forums are running on easy forum software miniBB™ © 2001-2018 admin | Ruslana. Official site