Esther's Adventures/News/Ramblings (25)

- Forums - Sign Up - Reply - Search - Statistics - Rules - FAQ -

- ΣκπΰΏνρόκΰ - Πσρρκθι - English - Deutsch - 

Ruslana Forum / Off-Topic / Esther's Adventures/News/Ramblings
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 . >>
Author Message
Guido
Member
# Posted: 7 Oct 2010 23:33
Reply 

heb je trouwens dat vertalingsgrapje over hey je hey gelezen ? ik lachte me kriek

Esther
Moderator
# Posted: 11 Oct 2010 00:45
Reply 

Guido
Huh? Nee heb ik niet gelezen. Wat is er met haar mobiel? Sorry ik volg u soms nie.

Guido
Member
# Posted: 11 Oct 2010 07:40
Reply 

Hey ja hey werd vertaald als : gay I'm gay :-)
Haar mobieltje : Vroeger kreeg ik altijd antwoord als ik een smsje stuurde en de laatste 2 keer niet.
Troost u. Er zijn wel meer mensen die mij soms niet volgen.

Esther
Moderator
# Posted: 13 Oct 2010 03:54
Reply 

Guido
Hey hey I'm gay?
Aaaahw, same here btw. Maar ik heb mijn mobiel als 1,5 maand buiten gebruik.
Kheb je pakketje ontvangen. Thanks!!! Kheb Ruslana er nog niet in gevonden maar erg leuk. Is er iets vanuit Canada wat je leuk zou vinden? Of zal ik gewoon kijken voor iets leuks? Ja Oekraïners ben ik nog niet echt tegen gekomen. Maar heb ook nog niet heel Toronto doorgestapt.

Guido
Member
# Posted: 13 Oct 2010 17:07
Reply 

Hey hey I'm gay?Aaaahw, same here btw.
Had ik even misbegrepen. Sorry zus.
Ruslana wordt vermeld op p. 50
Vind het ook een leuk boekje.

For our friends, from the book I sended to Esther :
Even Ruslana, the Ukrainian winner of the 49th ESC ... used the ethnic traditional melodies of the Carpathian Mountains in her effervescent (what a word but it' true) performance.

We know it and like it. At least I do.

Breng me gewoon een houten iglo mee - een echte zou toch gesmolten zijn voor hij hier is ? :-) Nee geen idee.
Een tipi ? Nogal groot. Geen ijsbeer. Een eskimovrouwtje ? Ook niet want dan moet ik elke dag een ijsbeer vangen voor het middagmaal en ik durf wedden dat die van mijn vrouw ook niet binnen mag. hehe
Ik zie ze me daar al aankomen in de Antwerpse zoo
Een kilootje elandenvlees ? Zelf gevangen ? Nee zal je ook niet vinden in Toronto.

Mocht je iets vinden. Niet opsturen. Ik wacht wel tot je terug in NL bent. Dan heb ik een smoes om eens langs te komen.

Ben je nog aan het lijnen ? Niet overdrijven hee. Een Esje van 60 kg zou ik niet meer herkennen.

Groetjes

Guido
Member
# Posted: 28 Oct 2010 00:10
Reply 

Hey Es. Ben een leuk boekje aan het lezen : Jan Terlouw - Oosterschelde - windkracht 10.
Een kleine passage die me aan jou deed denken : "Terwijl Strijen reizen op zondag erg goddeloos vond".
Misschien hadden wij dan op 18/09/05 - zondag - de hele dag samen moeten doorbrengen en moest jij maandagmorgen maar de eerste trein nemen ? Grapje hoor : nood breekt ook bij jullie wet.

Esther
Moderator
# Posted: 1 Nov 2010 14:42
Reply 

Guido
Oh ja hahaha das waar ook. Maar waarom moest je dan aan mij denken en nie aan mijn ouders? Ik ben er niet zo strickt in of toen wel?

Guido
Member
# Posted: 1 Nov 2010 17:57
Reply 

Nee jij bent niet zo strikt. hehe. maar 't is door jou dat ik het weet vandaar.

Guido
Member
# Posted: 8 Nov 2010 11:45
Reply 

Doet dit je aan iets denken Esther ?
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=O431TFTL
Ik ben niet zo gelovig als jij, maar ik had die vrouw mijn treinkaartje moeten geven. Hadden ze mij moeten buitengooien.
Denk niet dat het buiten veel kouder was.
Kende gaai neen truk tege de kaa ? Legt u veur een groeete bakkeraa. Komt uit een liedje van Jef Elbers. Hij bedoelt : ga op zo'n luchtrooster liggen van een bakkerij.

Guido
Member
# Posted: 14 Nov 2010 00:28 - Edited by: Guido
Reply 

Zeg zus heb ik je ooit verteld dat ik echt naar je opkijk ?
Tweede keer dat ik je zag zei ik : Je lijkt nog groter dan vorige keer.Maar je stond gewoon op het trapje van de wagon hehe.

Je leeft toch nog hee ? Hebben ze op de Canadese TV ook zoiets als Opsporing verzocht ?
Zal maar zwijgen over de Zweedse Tv zeker ?
Proberen ? De genaamde ML uit S werd laatste gesignaleerd in Keulen waar ze zich ophield met een stelletje gekken die zich uitgaven als fans van ene R (soms ook geschreven als P) uit OE. Ze droeg een erg origineel kleedje gemaakt van beddelakens - waarschijnlijk eigen ontwerp.
Mogelijk heeft ze haar haar geknipt maar haar vrienden zouden haar zelfs kaal nog herkennen.
Nog wat ?

Guido
Member
# Posted: 17 Nov 2010 02:51
Reply 

Genoeg gekheid op een stokje zeggen onze noorderburen.
Ik heb dringend nood aan een gesprek met je.

Esther
Moderator
# Posted: 19 Nov 2010 05:03
Reply 

vant weekend?

Guido
Member
# Posted: 19 Nov 2010 05:23 - Edited by: Guido
Reply 

als je even tijd hebt ? zijt ge d'er mee aan't zwanzen of wat ?
ben je niet meer in Toronto dan ?

Guido
Member
# Posted: 19 Nov 2010 05:24 - Edited by: Guido
Reply 

was nog niet wakker

Guido
Member
# Posted: 21 Nov 2010 00:41
Reply 

voor ons woordenboek : wij zeggen : strontnat of zeiknat. 't is 't zelfde en bij jullie ? doornat ?
Was hier een beetje een zondvloed. Wou 4 km te voet naar huis stappen maar het voetpad (of wat er hier voor moet doorgaan) leek een beek. Vandaar dat ik gelift heb (auto-stop in 't VL).
Ik was dus .... nat.

Esther
Moderator
# Posted: 21 Nov 2010 02:13
Reply 

Hmm hmm okey hahaha Ik heb hier nog niet heel veel regen gehad. In Ierlnd had ik in de eerste weken al veel meer regen dat dat ik nu in 2,5 maand heb gezien. Liften? Dat is niet heel veilig. Hier in Canada of in de USA is het verboden om te doen. Geloof dat het in Europa wel mag. Zit nu samen met een gedeelte van de school Pirates of the Caribean te kijken The curse of the black pearl. Best een saaie film. Was opzoek naar een ticketje naar Gent. Maar is best prijzig en duurt lang. Zou graag rijden met mijn auto maar die is nog altijd uit de verzekering en als ik de erin doe voor 1 maand en dan weer eruit moet ik 118 Euro betalen dan kan ik net zo goed niet met de auto rijden :P En met de trein gaan. Moet nog effe met mijn papa praten misschien kan ik zijn auto lenen op een zaterdag of de auto. Allez ik moet er nog niet echt mijn hoofd over breken denk ik. Warschijnlijk heb ik er toch de centen niet voor :P

Guido
Member
# Posted: 21 Nov 2010 05:04
Reply 

Als ik het goed begrijp ben je nu nog in Canada maar kom je binnenkort weer even ? naar huis ? Denk toch niet dat je een ticketje Toronto - Gent zocht ?
In BE kan je een weekend-ticket kopen. Scheelt hem de helft. Anders is het inderdaad veel te duur.
Had zin om met de trein naar Oostende te rijden maar vind 20 euro al te duur om alleen wat aan het strand te gaan stappen.
Groetjes.

Guido
Member
# Posted: 5 Dec 2010 17:47
Reply 

Zieginds komt het vliegtuig uit Kiew weer aan
het brengt ons Ruslana ik zie haar al staan.
Hoe springen haar dansers op het podium op en neer.
Hoe waaien de geel-blauwe wimpels al heen en al weer.
_OK_ staat te lachen en wuift ons reeds toe
Wie zoet is krijgt Ruslana wie stout is de roe.
O lief Ruslanake kom ook eens bij mij
en rijdt toch niet stilletjes ons huisje voorbij.

Ik val een beetje in herhaling maar het is vandaag wel een jaar geleden sinds onze laatste ontmoeting WS.

Guido
Member
# Posted: 6 Dec 2010 01:03
Reply 

of dak hie na iet schraajf of ni - der is toch gen kat die et leest
ik kan beiter nen sms noa Roeslana sture - die antwoordt vantaait nogal es
khoop dat ze vandejoar heur schaa gekasjt hei - amai onze Piet zag er veurig joar noal lief oat
en dan was ze nog vergeite van peikes in heur schoene te steike
der stak gewoen e briefke in :
nuuf album : soon
Moa da letzte begraaip ik ni zenne. Ik verstoa ge frans.

don't try to translate it with a translator
unless the translators name is Esther

Guido
Member
# Posted: 25 Dec 2010 06:33
Reply 

aangezien ik je niet kon bellen : zalig kerstfeest Es (ticha nitsj ...)

Guido
Member
# Posted: 28 Dec 2010 13:01
Reply 

I got some strange questions from Esther about me on Facebook :

1: Zou hij met iemand afspreken die 20 jaar ouder is dan hemzelf?
2: Zou hij ooit op vakantie gaan om een tijdelijke liefde te ontmoeten?
3: Denk je dat hij romantisch is?
... Lees verder
4: Zou hij met iemand naar bed gaan op het eerste afspraakje?
5: Zou hij ooit doen alsof hij ergens van houdt omdat zijn date dat doet?

I'll try to answer some :
1. Would he have a date with someone 20 years older ?
Mmmm Hanja was 10 years older but I didn't know.
Esther was 20 years younger. But I knew.
2. Would he ever go on holiday to meet a temporary love ?
Who knows ? :-)
3. Do you think he is romantic ?
Mmm I once bought Ruslana a ring.
4. Would he ever go to bed with someone the first day ?
Only if it's Esther, the hotels name is Brussel Zuid (station), the bed is in concrete and the distance between us is more then her arm length.
5. Would he ever pretend loving something because his date does ? Since I only date Ruslana fans I don't have to pretend anything.

nikoleta_rangelova
Member
# Posted: 28 Dec 2010 15:35
Reply 

Guido
and the distance between us is more then her arm length.

Sorry, but what if your arms are longer?

Guido
Member
# Posted: 28 Dec 2010 16:09
Reply 

LOL I don't think so Nikki. But I was thinking : If in the morning she stretches her arms ... o my poor eye. In fact the reality was a bit different. If she would ever ever (I don't think it will ever happen) she wakes me up at 5 am after having slept for an hour to ask me how late my first train is - It will be her poor eye :-)

Esther
Moderator
# Posted: 21 Jun 2011 01:55
Reply 

Guido

I'll try to answer some :
1. Would he have a date with someone 20 years older ?
Mmmm Hanja was 10 years older but I didn't know.
Esther was 20 years younger. But I knew.
2. Would he ever go on holiday to meet a temporary love ?
Who knows ? :-)
3. Do you think he is romantic ?
Mmm I once bought Ruslana a ring.
4. Would he ever go to bed with someone the first day ?
Only if it's Esther, the hotels name is Brussel Zuid (station), the bed is in concrete and the distance between us is more then her arm length.
5. Would he ever pretend loving something because his date does ? Since I only date Ruslana fans I don't have to pretend anything.

Whahahahahahahahaha I just read this I hadn't seen this hahaha

LOL I don't think so Nikki. But I was thinking : If in the morning she stretches her arms ... o my poor eye. In fact the reality was a bit different. If she would ever ever (I don't think it will ever happen) she wakes me up at 5 am after having slept for an hour to ask me how late my first train is - It will be her poor eye :-)
Hey I didn't want you to miss another train.

Okey so people the new exitement that's coming up is that I might go to Ukraine!!! In august for a few days (10 I think). :D it's on a missions trip from Catch the Fire and I can't wait untill I can go up to the pastor and ask for more information. I'm really exited. It's really really close to the black sea.

Guido
Member
# Posted: 21 Jun 2011 04:48
Reply 

Hey I didn't want you to miss another train.
Why don't you simply admit I was snoring Es ? :-)
Catch the Fire ? Sounds like a Ruslana song.

You can find a nice picture of the black sea I made in another topic.
Also some pictures of my ramblings in the North Sea.
When I see a picture of the boat I get sick.

The Black Sea is not quite near to Kiew. But you never know who you meet there ? They speak mostly Russian there ?

And go to bed : it's allmost morning in Ukraine :-)

Esther
Moderator
# Posted: 18 Aug 2011 18:56
Reply 

I am back from Ukraine im in london stansted now to fly back home. Got some ukrainian stuff for you guido!! When i'm in belgium i'll tell you!!

btw was disgusted to not find any posters nor magazines with Ruslana in it. Anyway speak to ye later!!

Guido
Member
# Posted: 19 Aug 2011 12:40
Reply 

Thanks Esther

Esther
Moderator
# Posted: 20 Aug 2011 15:23
Reply 

Guido
I couldn't find the car stickers so I bought some other things oh and I have sand from the black sea for you :D

Guido
Member
# Posted: 20 Aug 2011 19:55 - Edited by: Guido
Reply 

no car stickers ? people have no money to buy a new car so they don't need them ?
sand from the black sea ? is it whte or black ? how many tons ?
of zijn't maar een paar korreltjes ? :-)
Anyway : thanks a lot. I come to you to get them ?
Birthday party ? No, don't like that - too many people - another day ? another place ?

flipsty
Member
# Posted: 21 Aug 2011 01:42
Reply 

Esther
You are lucky! I hope you had a nice time in Ukraine.

<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 . >>
Your reply
Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  URL Link     :) ;) :-p :-( ... Disable smilies

» Username  » Password 
Only registered users can post here. Please enter your login/password details before posting a message, or register here first.

- Forums -

Online now: Guests - 3; Members - 0
Most users ever online: 125 [21 Aug 2018 05:03]

These forums are running on community script miniBB™ © 2001-2018 admin | Ruslana. Official site