Esther's Adventures/News/Ramblings (27)

- Forums - Sign Up - Reply - Search - Statistics - Rules - FAQ -

- ΣκπΰΏνρόκΰ - Πσρρκθι - English - Deutsch - 

Ruslana Forum / Off-Topic / Esther's Adventures/News/Ramblings
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 . >>
Author Message
Esther
Moderator
# Posted: 31 Dec 2011 11:22
Reply 

Haha, dan rijd ik naar de Luchtbal en neem daar de trein ? :-)
Als ik hem mis ben ik wel een uurtje later of moet ik dan de tram nemen ?

openbaar vervoer van belgie is niet aan mij besteed amai se!

Blijf tot 2 januari, dan beginnen de solden.
Lekker samen shoppen. Van kleren kopen heb ik geen verstand.

Haha nee ik moet de 2de gelijk werken het is hartstikke druk voor zorgverzekeringen in die eerste week.

Bestaan er ook winkels voor mannen met een maatje minder of moet ik gewoon in de kinderafdeling zijn ?
't is geen grap maar ik heb per ongeluk in de Zeeman een onderbroek gekocht in de kinderafdeling. 't was krap maar paste toch :-)

Serieus Guido?

[i$Heb wat gelezen over het Celebrity Worshipping Syndrom.
In de ergste fase begin je te denken dat ze je kent. Maar wat als iemand haar belt en ze zegt dat ze in Belgie Guido kent ?
Volgende keer moet Natalka maar vragen of ze een sister heeft in Holland.[/i]
hahaha nee denk dat ik daar geen last meer van heb

Guido
Member
# Posted: 18 Jan 2012 04:53
Reply 

Hoi Es,
Heb een mooi vaasje gekocht voor je ZZ (Zwarte Zee) grind en zand. In de "solden" natuurlijk.
Zolang ik maar geen kleren moet kopen lukt me dat wel.

Een ernstig vraagje : Als we Roesje bellen ziet ze dan op haar scherm wie we zijn ? Gaf Natalka mijn gsm om met haar te bellen. Ach waar lig ik weer wakker van ?

Esther
Moderator
# Posted: 29 Jan 2012 09:47
Reply 

Guido
Een ernstig vraagje : Als we Roesje bellen ziet ze dan op haar scherm wie we zijn ? Gaf Natalka mijn gsm om met haar te bellen. Ach waar lig ik weer wakker van ?
Ik bel haar eigenlijk nooit meer. Ik stuur zo af en toe een sms maar dat is ook alles. De laatste keer hebben we toen een foto meegestuurd. Weet je nog toen we een fanmeeting hadden haha.

Heb een mooi vaasje gekocht voor je ZZ (Zwarte Zee) grind en zand. In de "solden" natuurlijk.
Zolang ik maar geen kleren moet kopen lukt me dat wel.

Euhm omdat je niet weet wat nou wel of niet staat of omdat het prijzig is?

Guido
Member
# Posted: 30 Jan 2012 22:20
Reply 

het eerste vooral Es - hoewel met een grijze of blauwe broek zal ik toch wel altijd staan - beetje klassiek maar om me volledig in het oranje te kleden ben ik wel een paar jaartjes te laat :-)
Prijzig : Ja, als je in jaren geen kleren meer gekocht hebt val je natuurlijk achterover.

Jij had haar toch ook met nieuwjaar een berichtje gezonden ? Wat antwoorde ze ?

Ons forum was weer eens gehackt - wie doet zoiets ? afpersers ? het human virus ? (denk ik niet). Heeft er iemand hem/haar betaald ?

Oekraiense vrouwen !!!! In january I come back. Ja, noch Ruslana, noch Natalka. Zeg ben jij nog vrij ? (grapje hoor)
Als je zin hebt, kom gerust eens langs, kunnen we samen een sneeuwman maken.
Of een sneeuwvrouw ? Eentje met een brede neus, grote oren en haarverleningen en een krachtige stem ?

Guido
Member
# Posted: 30 Jan 2012 23:42
Reply 

Heb je dit gezien Esther ?
http://www.youtube.com/watch?v=qcAETgvNy3k&feature=relmfu
en de rest ? wow

Esther
Moderator
# Posted: 19 Apr 2012 08:24
Reply 

Guido
Ik heb het gezien, klinkt ok maar vind da liedje nogal plakkerig, ik weet niet. Het refrein klinkt het beste. Beetje geimproviseerd komt het op mij over.

Guido
Member
# Posted: 19 Apr 2012 19:26
Reply 

Ook niet mijn favoriet nummer. maar 't gaat niet enkel over beautiful wimen (sic) he ? Misschien vinden we er wel iets / iemand ? Ja, lijkt me wel ge-improviseerd.
Zouden ze in Ukraine ook een soort interrail hebben ?
Maar misschien mag je mee met de crew, als background singer ?
Nou ja, heb je maandje vrij voor nodig.

Esther
Moderator
# Posted: 20 Apr 2012 09:06
Reply 

Guido
Zouden ze in Ukraine ook een soort interrail hebben ?
Interrail gaat niet in Oekraïne. Maar ik had gekeken je kunt heel ver polen in tot de grens en van daar is Lviv niet ver meer en de trein niet duur. Maar ik ga nietik kan geen vrij krijgen en het is te duur voor mij. Verdien niet zo heel veel op dit moment. Genoeg om te leven maar sparen is er niet echt bij.

Maar misschien mag je mee met de crew, als background singer ?
OH how I would love that!!! Ik ken elk liedje van de vorige cd's in Engels en in het Oekraïns naja bijna elk liedje in het Oekraïns. Moet les hebben in de uitspraak maar verders. Voor nu is dat the ultimate dream!! Zingen met Ruslana als background vocal. Prima als het goed betaald probeer ik 1 maand onbetaald vrij te krijgen op mijn werk :D

Esther
Moderator
# Posted: 20 Apr 2012 09:08 - Edited by: Esther
Reply 

Look what I found:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Euphoria_(Enrique_Iglesias)

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=euphoria

Esther
Moderator
# Posted: 20 Apr 2012 09:19
Reply 

Die website werkt nu van www.ogoshow.com.ua maar is alleen als je in Oekraïne woont. Ikheb het vertaald. Je kunt je stad aanmelden. Maja ik kan Noordeloos wel aanmelden is geen stad maja dat is waar ikw oon hahaha maar geloof nie dat dat iets gaat uitmaken of ze hierheen komt haahhahahahahaha

Guido
Member
# Posted: 20 Apr 2012 09:51
Reply 

25 mei : Lions : Is dat niet achter Brussel ? :-) man man man - die translators

Esther
Moderator
# Posted: 20 Apr 2012 17:36
Reply 

Guido
que???

Guido
Member
# Posted: 20 Apr 2012 19:22
Reply 

Interrail gaat niet in Oekraïne.
Ons interrail niet, maar misschien hebben ze daar ook iets binnen YKP ? Bestaat binnen BE toch ook dacht ik ?

Ik ken elk liedje van de vorige cd's in Engels en in het Oekraïns naja bijna elk liedje in het Oekraïns.
Ik start onmiddellijk besprekingen met de Cirque Royale : Esther sings Ruslana ? Grote affiches ? Misschien kan ik de dansers wel omkopen om mee te doen ? :-)
Ruslana als background vocal en mijn vrouw om boe te roepen ?

Moet les hebben in de uitspraak maar verders
Ik heb je al over Natalka verteld he. Heb de indruk dat ze in Odessa alles net iets anders uitspreken.
Ze zou een kroeg openen en vroeg me om een naam te bedenken. Heb jij fantasie ?

Prima als het goed betaald probeer ik 1 maand onbetaald vrij te krijgen op mijn werk :D
Judas werd met zilverlingen betaald zus.

que???
Haalde het artikel door Google translator en van Lviv maakte die Lions. Klopt wel hoor, maar namen van steden mag je niet vertalen.
Lviv, Lvov, Lemberg en dan nog eens Lions ??? Genoeg is genoeg.

Heb je echt geen mooie foto's uit Ukraine - vorige zomer ?

Guido
Member
# Posted: 20 Apr 2012 19:34
Reply 

Kroegbazin vroeg me of ik niet beter iemand anders zou zoeken (dan Ruslana). Is hetzelfde alsof ik jou zou vragen om moslim te worden.

Esther
Moderator
# Posted: 20 Apr 2012 21:02
Reply 

Guido
Ons interrail niet, maar misschien hebben ze daar ook iets binnen YKP ? Bestaat binnen BE toch ook dacht ik ?
Ja de trein in YKP is niet heel erg duur vergeleken met de prijzen in NL en BE. Yep Interrail bestaat wel binnen BE en er zijn verschillende dingen voor binnen BE maar welke geen idee volgens mij heeft dat meer betrekking op studenten.

Ik start onmiddellijk besprekingen met de Cirque Royale : Esther sings Ruslana ? Grote affiches ? Misschien kan ik de dansers wel omkopen om mee te doen ? :-)
Ruslana als background vocal en mijn vrouw om boe te roepen ?

Hahahahaha LOL!!! Ik weet wel dancers :D die wonen in Gent.

Ik heb je al over Natalka verteld he. Heb de indruk dat ze in Odessa alles net iets anders uitspreken.
Ze zou een kroeg openen en vroeg me om een naam te bedenken. Heb jij fantasie ?

Ik heb fantasie genoeg :P hahaha maja watvoor soort kroeg wil ze da da word dan? En heb ik haar nooit ontmoet dan? Was zij nie van jou stamkroeg dan?

Haalde het artikel door Google translator en van Lviv maakte die Lions. Klopt wel hoor, maar namen van steden mag je niet vertalen.
Lviv, Lvov, Lemberg en dan nog eens Lions ??? Genoeg is genoeg.

Oooooh zo hahahaha ik verander namen idd niet.

Heb je echt geen mooie foto's uit Ukraine - vorige zomer ?
Jawel maar ik moet er nog steeds doorheen er zijn zoooveel foto's.

Kroegbazin vroeg me of ik niet beter iemand anders zou zoeken (dan Ruslana). Is hetzelfde alsof ik jou zou vragen om moslim te worden.
Hahahahaha ik moslim? hahahahahahaha neeee. Guido je mag niet vloeken!! Dat heb ik je toch geleerd.

Guido
Member
# Posted: 21 Apr 2012 00:09
Reply 

Ik weet wel dancers :D die wonen in Gent.
:-)
Maar een blote buik is al genoeg he ?
Tenzij ze hun zus sturen ? :-)
Jij hebt toch zelf eens gezegd dat Ruslana halfnaakt optreedt ?

hahaha maja watvoor soort kroeg wil ze da da word dan?
Volgens haar een "gewone" kroeg. Ik versier wel een uitnodiging voor de opening voor je. Als het doorgaat. Ze heeft iets van Ruslana - niet uiterlijk - veel plannen ... Je begrijpt wat ik bedoel.
Ze heeft wel eens gezegd : een cafe met mensen zoals jij.
Nee je hebt haar nog niet ontmoet. Ben van stamkroeg veranderd ondertussen. 100 m verder.

Oooooh zo hahahaha ik verander namen idd niet.
Nee en ik ook niet. Zeker niet de naam van de geboortestad van Roesje.

Jawel maar ik moet er nog steeds doorheen er zijn zoooveel foto's.
Moet ik komen helpen ? :-)

Hahahahaha ik moslim?
Ik ook niet. Die mogen geen Duvel drinken, maar stiekem ... ?

Guido je mag niet vloeken
Ik zal gaan biechten :-) Ben op een leeftijd gekomen dat je alles vergeet wat je wil vergeten.

Zeg, dat trouwfeest is dat ook met dansers / danseressen ?

Esther
Moderator
# Posted: 21 Apr 2012 08:22
Reply 

Guido
:-)
Maar een blote buik is al genoeg he ?
Tenzij ze hun zus sturen ? :-)
Jij hebt toch zelf eens gezegd dat Ruslana halfnaakt optreedt ?

yep heb ik gezegd en doet ze nog altijd. Als ik het voor het zeggen heb zou da nie zo zijn ik zou da op een ander mannier oplossen.

Ben van stamkroeg veranderd ondertussen. 100 m verder.
Oh die andere niet leuk meer? Om de hoeveel meter zit er en een kroeg bij jou? Straks is't gewoon in je huis.

Moet ik komen helpen ? :-)
Hahaha. Ik heb gewoon tijd nodig en daheb ik nie veel werken en dan moei zijn, muziek maken, kuisen etc zoveel andere dingen die geregeld moeten worden.

Ik ook niet. Die mogen geen Duvel drinken, maar stiekem ... ?
Ze mogen zoveel nie maar doen da toch.

Ik zal gaan biechten :-) Ben op een leeftijd gekomen dat je alles vergeet wat je wil vergeten.
Euh biechten ik geloof daar nie in naja concept van biechten zoals het nu is niet.

Zeg, dat trouwfeest is dat ook met dansers / danseressen ?
Euh 2 dansers trouwen met elkaar ?? als je het over Kef hebt.

Guido
Member
# Posted: 21 Apr 2012 20:15
Reply 

ik het voor het zeggen heb zou da nie zo zijn ik zou da op een ander mannier oplossen.
Ja in een boerka ? :-) We hebben hier al over gepraat. 't is niet vanweg haar blote buik dat ik haar mag - weet je toch.

Ze mogen zoveel nie maar doen da toch.
Ja, homosxualiteit bestaat daar officieel ook niet.
Werd hier ook vroeger doodgezwegen.

Euh biechten ik geloof daar nie in naja concept van biechten zoals het nu is niet.
bedoelde bij mijn psychologe - als dat mens (aardig meisje hoor) mij nog vaak moet ontmoeten mag ze een abonnement bij een psychiater nemen :-)
Misschien betaalt het ziekenfonds me - op haar advies - wel een reisje Oekraine met die 11 concerten ?

Ik durf het niet vragen. Naast het gebouw waar ze haar praktijk heeft bevindt zich een psychiatrische kliniek. Als ze even belt ... mannen met witte jassen en dwangbuis ? :-)
Ik was er al vaak, maar alleen om mijn vrouw te bezoeken.

Euh 2 dansers trouwen met elkaar ??
Kunnen hun collega's toch optreden ? Moeten we inkomgeld betalen of versier je voor ons een vrijkaartje ?
Spreken we weer af in de Luchtbal ?
Is Kef het danseresje ? Toch niet halfnaakt he want dan heb ik liever Ruslana.

Hoe gaat dat zo'n homohuwelijk ? Zeggen ze dan : Wil nu de bruidegom de bruidegom kussen ?
Als ze maar gelukkig zijn Es en jij ook he.

Esther
Moderator
# Posted: 21 Apr 2012 23:45
Reply 

Guido
Ja in een boerka ? :-) We hebben hier al over gepraat. 't is niet vanweg haar blote buik dat ik haar mag - weet je toch.
Dat weet ik wel.

bedoelde bij mijn psychologe - als dat mens (aardig meisje hoor) mij nog vaak moet ontmoeten mag ze een abonnement bij een psychiater nemen :-)
Misschien betaalt het ziekenfonds me - op haar advies - wel een reisje Oekraine met die 11 concerten ?

Oh oh oh :P Ik heb geen idee hoe het ziekenfonds in BE werkt ik weet alleen wel dat het door de zorgverzekering in NL niet vergoed word. Sommige verzekeringen vergoeden reizen van het rode kruis en de zonnebloem geloof ik maar dan moet je ernstig ziek zijn ofzoiets. Ik heb de voorwaarden niet voor mij op het moment ik heb weekend :P

Ik hoop van niet en ge moet daar geen grapjes over maken.

Kunnen hun collega's toch optreden ? Moeten we inkomgeld betalen of versier je voor ons een vrijkaartje ?
Ik dacht dat je het had over als ik moest gaan optreden met dansers ik volg je brein nu ff niet.

Spreken we weer af in de Luchtbal ?
Euh niet bij luchtbal dat was een draaaama tenzij ik gewoon met de trein ga en dan kan dat ook op antwerpen centraal. Op luchtbal is niets te beleven.

Ja, homosxualiteit bestaat daar officieel ook niet.
Werd hier ook vroeger doodgezwegen.

Hoe gaat dat zo'n homohuwelijk ? Zeggen ze dan : Wil nu de bruidegom de bruidegom kussen ?
Als ze maar gelukkig zijn Es en jij ook he.

Forum is niet de plek om dit te gaan bespreken Guido... Je kent mijn mening.

Guido
Member
# Posted: 22 Apr 2012 03:21
Reply 

Euh niet bij luchtbal dat was een draaaama
Maar goed dat er een tram was.
Hoe ben je eigenlijk ooit op de Luchtbal gekomen ? Vond je het aardig klinken ?

Ik dacht dat je het had over als ik moest gaan optreden met dansers ik volg je brein nu ff niet.
Had het over die trouwpartij, maar vanaf nu zwijg ik erover hoor.
Ik ken je gevoelens.

maar dan moet je ernstig ziek zijn ofzoiets
Ben ik toch : Ruslanamania, chronische Ruslanitis - je kiest maar. Kennen ze dat dan nog niet in NL dan ? :-)

Forum is niet de plek om dit te gaan bespreken Guido...
Ja zal je wel gelijk in hebben. Maar facebook vind ik ook maar niets. Ken er te weinig van denk ik.
Weet niet hoe ik daar iets kan schrijven dat jij alleen kan lezen.
Denk niet dat er iemand is die dit leest buiten ons, maar je weet nooit.

Guido
Member
# Posted: 22 Apr 2012 03:24 - Edited by: Guido
Reply 

Ik hoop van niet en ge moet daar geen grapjes over maken.

Dat was helemaal geen grapje zus. 't was echt.

Guido
Member
# Posted: 22 Apr 2012 03:32
Reply 

Steek ik een oorstokje in mijn oor en alleen het stokje komt eruit. Ook geen grapje.

Esther
Moderator
# Posted: 22 Apr 2012 09:04
Reply 

Guido
Hoe ben je eigenlijk ooit op de Luchtbal gekomen ? Vond je het aardig klinken ?
Haha ja ik vroeg mij altijd af wat er daar te doen was hahahaha. Was luchtbal zovaak gepasseerd met de trein.

Ben ik toch : Ruslanamania, chronische Ruslanitis - je kiest maar. Kennen ze dat dan nog niet in NL dan ? :-)
Hahahahahahahaha nee nog niet. Ik ben er al dikwijls mee naar de dokter geweest maar die stuurt mij telkens naar huis met paracetamol :P

Ja zal je wel gelijk in hebben. Maar facebook vind ik ook maar niets. Ken er te weinig van denk ik.
Weet niet hoe ik daar iets kan schrijven dat jij alleen kan lezen.
Denk niet dat er iemand is die dit leest buiten ons, maar je weet nooit.

Ik heb geen idee wie dit leest :P ze moeten iig nederlands begrijpen maar als nog dit is persoonlijk.

HUH?

Steek ik een oorstokje in mijn oor en alleen het stokje komt eruit. Ook geen grapje.
??????

Guido
Member
# Posted: 22 Apr 2012 10:41
Reply 

HUH?

Nog nooit iets van verteld ? Is meer dan 15 jaar geleden hoor.

??????

Een wattenstaafje ?
Dit is wel een grapje :
http://moppen123.nl/moppen/oorstokje

Heb je Marusja nu al gehoord ? Ruslana heeft het ooit in een duetje gezongen :
http://www.youtube.com/watch?v=Wn_f0odpg30&feature=related

Esther
Moderator
# Posted: 23 Apr 2012 08:45
Reply 

Guido
Hahahahaha guido ik weet wel wat een oorstokje is hahaha ik snapte alleen niet wat er nou grappig is.

ja idd dat heeft ze ik zit effe te bedenken waar en wie. Ik denk dat het was tijdens een show met iemand buiten. Ze at op de bank. Die gast zou mee moeten zingen maar deed da nie.

Guido
Member
# Posted: 23 Apr 2012 18:34
Reply 

Heb je een email gestuurd - maar klopt het emailadres nog dat hier op de site staat ? Het beroep ? Ik weet echt niet of je huidige klanten je een entertainer vinden. Ik hoop van wel :-)

Esther
Moderator
# Posted: 23 Apr 2012 21:24
Reply 

Guido
Ah mn beroep maakt niet uit het email adres klopt wel.

Guido
Member
# Posted: 23 Apr 2012 23:56
Reply 

OK zal je het wel krijgen als de nederlandse post niet staakt.

Esther
Moderator
# Posted: 24 Apr 2012 20:26
Reply 

Ik heb het mailtje gehad. Heb je deze wel eens gezien? ik denk van wel maja kijk maar ff:
http://www.youtube.com/watch?v=lp2BUA9TVp0&feature=related

Guido
Member
# Posted: 24 Apr 2012 21:29
Reply 

Heb je deze wel eens gezien?
Nee, niet die versie. Ken je deze ? Op een van de twee zingt ze hetzelfde liedje. Ik mag het ! Is betere kwaliteit :
http://www.youtube.com/watch?v=1iz6ma4Eq8g&feature=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=Mn7OBoNB6Ns&feature=relmfu

Nog een nachtje slapen (of wakker blijven Es). Ik ben eens benieuwd. Heb ik weer visa nodig zeker om het te kunnen kopen ? Heb ik niet. Heeft de oekraiense ambassade in Brussel misschien een winkeltje ?
Denk niet dat ik er binnen mag met mijn spandoek : Red Timo :-)

<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 . >>
Your reply
Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  URL Link     :) ;) :-p :-( ... Disable smilies

» Username  » Password 
Only registered users can post here. Please enter your login/password details before posting a message, or register here first.

- Forums -

Online now: Guests - 2; Members - 0
Most users ever online: 119 [1 Nov 2017 17:04]

These forums are running on online community script miniBB™ © 2001-2017 admin | Ruslana. Official site