Ruslana in Brussel 17-09-05 (1)

- Forums - Sign Up - Reply - Search - Statistics - Rules - FAQ -

-  -  - English - Deutsch - 

Ruslana Forum / Latest News / Ruslana in Brussel 17-09-05
. 1 . 2 . 3 . 4 . >>
Author Message
Esther
Moderator
# Posted: 18 Sep 2005 10:59 - Edited by: Esther
Reply 

Yeey!!

Wait a few seconds then I will post the first 10 photo's I made!!

Esther
Moderator
# Posted: 18 Sep 2005 11:05 - Edited by: Esther
Reply 

We were round 5 minutes to 11 at the hotel and there she arrived. She said come her come here. And they (ruslana's team) wanted to make pictures in front of the hotel so I also grabbed my camera and took pictures. After that she invited us in and we talked!!! She is a really nice person!! REALLY REALLY NICE!!!

I will edit a text later I am to tired!!! How and Why that story also comes later!![

Ann
Moderator
# Posted: 18 Sep 2005 11:48
Reply 

Esther
Oh, it's so coool!! Thank you very much!

Lussekatt
Member
# Posted: 18 Sep 2005 14:28
Reply 

Esther

WOW! it is very good photos! Im glad you had a successful day :-)

Lussekatt
Member
# Posted: 18 Sep 2005 14:29
Reply 

oh, and I moved this topic to the "latest events" it is certainly not off topic!!

Conny
Member
# Posted: 18 Sep 2005 15:49
Reply 

Esther
Great pictures!! You seem to have had a great time. Oh, I am so glad! Looking forward to your story :-)
Greetings from UK.

Ginta
Member
# Posted: 18 Sep 2005 16:36
Reply 

Fantastic picture and very intersting picture

susanne
Member
# Posted: 18 Sep 2005 17:47
Reply 

esther

thank you. shame I live much in the northern part of holland.

(waarvoor was dit concert precies. Ik las ergens dat het om het 25-jarig bestaan ging van de vakbond 'solidariteit' solidarnosshshsh of zoiets in het pools. )

ChimpoUA
Member
# Posted: 18 Sep 2005 17:59
Reply 

Jammer dat ik niet kon komen...

susanne
volges mij was ut iets met polen...

Esther
Moderator
# Posted: 18 Sep 2005 18:06
Reply 

susanne
(waarvoor was dit concert precies. Ik las ergens dat het om het 25-jarig bestaan ging van de vakbond 'solidariteit' solidarnosshshsh of zoiets in het pools. )
yep daarvoor maar weet het ook niet precies weet niet of dat guido er meer van heeft gelezen of opgevangen vond het wel interessant maar vond Ruslana belangrijker hahaha.

Guido
Member
# Posted: 18 Sep 2005 18:22
Reply 

Zie : http://www.solidarity.be

Lussekatt
Member
# Posted: 18 Sep 2005 18:26
Reply 

Guido

please share your experiences here about how your day with Ruslana was yesterday!

Esther
Moderator
# Posted: 18 Sep 2005 19:38
Reply 

At the concert I was feeling sooooo good. I was really tired cause I could not sleep for 4 days. haha. But when I was in the train it did go away!! my stress and i was so nervous and it was all gone!! And I think Ruslana takes a very big part from you cause she is just beeing herself and not trying to be someone.

Here I have some more pictures of the concert and afterwards!!!

This were my pictures!!!!! Hope you like them!!!

sandra_
Member
# Posted: 18 Sep 2005 20:06
Reply 

I hope that some day have the same luck that you people, nice pictures Esther!!

sandra_
Member
# Posted: 18 Sep 2005 20:08
Reply 

Which songs did she sing?

909090
Member
# Posted: 18 Sep 2005 20:35
Reply 

super!!!
:(

Ginta
Member
# Posted: 18 Sep 2005 20:52
Reply 

Super picture

susanne
Member
# Posted: 18 Sep 2005 21:28
Reply 

esther, chimpo

Solidariteit was een vakbond voor dokwerkers in Gdansk (dantzig) onder leiding van Lech Walesa. Deze vakbond begon met staken, omdat ze betere lonen wilden. In het begin hadden ze succes totdat de russen ingrepen op een agressieve manier. Hun leider, lech walesa, is een onbehouden hork in de omgang, maar hij heeft wel de stakingen goed geleid. helaas was hij als minister-president minder succesvol. De paus heeft ook nog een rol gespeeld in deze vakbond.

question: the pope played a part in the union 'solidarity'. Does anyone know whether he played an important part?

Guido
Member
# Posted: 18 Sep 2005 23:56
Reply 

Ik vraag me ook af wat de rol van de paus was.
Maar je bent altijd zo ernstig. Ik ben niet meer op een leeftijd om nog te springen, maar ik had je graag in Brussel gehad.

txninny
Member
# Posted: 19 Sep 2005 01:55
Reply 

TIME FOR A RED PIMP HAT!!! The white one is cool but would look SOOOO much better in a red PIMP hat!!!

houstonfan
Member
# Posted: 19 Sep 2005 03:49
Reply 

txninny
TIME FOR A RED PIMP HAT!!!
I second that...I think someone else would agree as well...I think red would look nice on her, but in moderation...lol...

Esther
looks like you had a FANTASTICA time...happy you got to meet Ruslana...

Esther
Moderator
# Posted: 19 Sep 2005 10:49
Reply 

sandra_
She sang: Wild dances, Heart on Fire, Dance with the wolves, The same Star, Hey, go with me, Heart on Fire and Wild dances without music but with the drums!!

909090
What does that mean?? :(

susanne
Okey. Zo heb ik het niet opgevat in de dingen die ze lieten zien maar ach ik was er ook helemaal niet mee bezig.

Guido
Susanne hier ben ik het wel mee eens dat je altijd zo ernstig ben. We kwamen daar voor Ruslana en niet voor de geschiedenis :-). We hebben wel veel geschiedenis gehad he Guido!! haha
Euh Guido vind je je leeftijd niet jong genoeg meer om te springen??

txninny
Hmm I think a red hat would not have fit the clothing she weared. But if she had red clothing it would!! Ow she weares a red had when she sings The Tango We Used To Dance (Sche did not sing that song).

houstonfan
I had a FANTASTIC, GREAT, VERY VERY VERY VERY GOOD, NICE day. I think that there is no word to express that feeling!! Yes there is I had a WILD DAY!!!

To all
I had a great day!! Thanks.

Esther
Moderator
# Posted: 19 Sep 2005 10:56
Reply 

Sorry Guido I forgot your pic with Ruslana

Ginta
Member
# Posted: 19 Sep 2005 11:24
Reply 

fantastic picture

susanne
Member
# Posted: 19 Sep 2005 19:22
Reply 

guido

Ik woon net effe te ver weg om 's ochtends al in brussel te kunnen zijn, maar we kunnen ook een keer zo'n fanontmoeting doen als de duitsers. Ben ik echt zo serieur? Ik sta nu een half jaar voor de klas. Misschien krijg ik last van beroepsdeformatie. Op de opleiding is een didactica die ons altijd als kleuters aanspreekt, terwijl ze toch voor een groep volwassenen staat. zo erg zal het, hoop ik, bij mij nooit worden.

Esther
Moderator
# Posted: 19 Sep 2005 19:54 - Edited by: Esther
Reply 

susanne
Sorry beroepsdeformatie??

Guio
Ik heb perongeluk de verkeerde cd rom er bij de kruidvat in gedaan en nu gaan ze alle foto's (144) dubbel afdrukken dus die van u en Ruslana ook. Die stuur ik gelijk mee je hebt ze denk dan volgende week. Zal er ook een paar andere bij doen.

Guido
Member
# Posted: 19 Sep 2005 20:22
Reply 

Ik sta nu een half jaar voor de klas.
Ik begrijp je, ik heb het ook een tijdje gedaan. Op mijn werk moet ik ook ernstig zijn, maar daarna stop ik ermee.

Guido
Member
# Posted: 19 Sep 2005 20:25
Reply 

nu gaan ze alle foto's (144) dubbel afdrukken
Dat gaat je geld kosten ?
Ik heb je een mail gestuurd.

Guido
Member
# Posted: 19 Sep 2005 20:28
Reply 

Heb je email Susanne ? Dan kan ik je het artikel ook emailen.
Een beschrijving staat op het duitse topic.

susanne
Member
# Posted: 19 Sep 2005 21:01
Reply 

guido

OK mijn e-mail is susanne_kuijpers@hotmail.com

Ik zag het staan. Ik heb even in de zoekmachine gezocht en daarin stond dat goedele liekens samen met ruslana iets gaat doen tegen vrouwenhandel. Goedele liekens is in nederland ook heel bekend. Laatst had ze weer iets nieuws; de fanclub voor de vagina.

. 1 . 2 . 3 . 4 . >>
Your reply
Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  URL Link     :) ;) :-p :-( ... Disable smilies

» Username  » Password 
Only registered users can post here. Please enter your login/password details before posting a message, or register here first.

- Forums -

Online now: Guests - 1; Members - 0
Most users ever online: 247 [7 Jun 2019 14:16]

These forums are running on easy forum software miniBB™ © 2001-2019 admin | Ruslana. Official site