!!!BULDUM!!! (2)



 - Forums - Sign Up - Reply - Search - Statistics - Rules - FAQ -

 
 - ΣκπΰΏνρόκΰ - Πσρρκθι - English - Deutsch - 


Ruslana Forum / Eurovision / !!!BULDUM!!!
<< . 1 . 2 .
Author Message
Nadjesda
Member
# Posted: 18 Oct 2004 21:15
Reply 


okay, well have a nice day tomorrow than:D!! byebye(K)

Turkish cowboy
Member
# Posted: 18 Oct 2004 21:27
Reply 


thank you verry much :)))

hitman0907
Member
# Posted: 18 Oct 2004 22:28
Reply 


gs_emre

Bana at atabilirsen.Benim mail 1 gb.Bana gelir.

hitman0907@gmail.com

gs_emre
Member
# Posted: 18 Oct 2004 22:48 - Edited by: gs_emre
Reply 


Turkish cowboy

Haftaya pazar msn'i bidaha deneriz. Kendimi tanıtmaya gelince:
Ankara da oturuyorum. 18 yaşındayım. Okul bitti, dersaneye gidiyorum. Bende burdaki birçok kişi gibi Ruslana ya aşığım. Bu kadar yeter heralde.

hitman0907

Ben şarkıyı alper' e yolladım, pazar günü sitesine koyacakmış ordan indirirsin.

gs_emre
Member
# Posted: 19 Oct 2004 17:06 - Edited by: gs_emre
Reply 


beyler dance with the wolves i bulmuşlar gördünüz demi. şarkıyı

http://blog.tenbit.pl/eurowizja adresinden indirebilirsiniz.

Turkish cowboy
Member
# Posted: 19 Oct 2004 20:20
Reply 


gs_emre

sen üniversite bitirmişin neden ingilizceyi az biliyom dedin?
Bende Eskişehir'de oturuyorum.Birbirimize yakınız yaw.haftasonu msn'e değil Eskişehir'e gel sen :)))

Turkish cowboy
Member
# Posted: 19 Oct 2004 20:35
Reply 


Len yarı türk sayılan Ruslana'nın şarkısını Polonya sitesinden indirmek içime oturdu yaw :)))

hitman0907
Member
# Posted: 19 Oct 2004 20:36
Reply 


gs_emre

Eyvallah.Linki aldım indiriyorum.Heralde radio edit olanı çekecez.polifoni yazan bi tanıtım ver. olsa gerek.

Şu an radio editi çekiyorum.

Turkish cowboy
Member
# Posted: 19 Oct 2004 20:42
Reply 


hitman0907

onlarda herhalde bizim gibi radyodan çekmişte radio edit yazmış.bende şimdi onu indiriyom hatta inmiş bile :)))

Turkish cowboy
Member
# Posted: 19 Oct 2004 20:44
Reply 


ses kaliteside baya iyi.

( İNDİRENLER "RADIO EDIT" YAZAN YERE TIKLASIN)

gs_emre
Member
# Posted: 19 Oct 2004 22:47 - Edited by: gs_emre
Reply 


Turkish cowboy

Kardeş sen beni yanlış anlamışsın. Ben okul bitti derken liseden bahsediyodum. Üniversite sınavına girecem de onun için dersaneye gidiyorum.
Eskişehir e gelme konusuna gelince; niye ben geliyom banane sen gel. Hem eskişehir de napacaz? Ankara da gezecek yer çok sen gel ben seni gezdiririm. Bak ben ciddiyim valla bak gel istersen.

Turkish cowboy
Member
# Posted: 20 Oct 2004 20:21
Reply 


gelebilsem gelirim ama çok zor.hem eskişehirde çok güzel kızlar var .gelsen senle dolaşırız biraz kız tavlarız :)))

hem eskişehir-ankara arası 3 saat.tabi merkezden merkeze

gs_emre
Member
# Posted: 20 Oct 2004 22:56
Reply 


Neyse ya bakarız bi ara bakarsın kafama eser gelirim. Hiç belli olmaz yani. Eskişehir de Osmangazi Üniversitesi vardı demi? Ben belki de orayı kazanırım, işte o zaman kız mı tavlıyoz, geziyoz mu ne istersen yaparız. Anlaştık mı? Ama sen de Ankara ' ya gelecen tamam mı?

Turkish cowboy
Member
# Posted: 21 Oct 2004 20:34
Reply 


var tabi bide Anadolu Üniversitesi var baya iyi bi üniversite.Benim Ankara'ya gelmem meçhul ama belki kafama eser,bende gelirim

bozkurtkoylu_88
Member
# Posted: 1 Jun 2008 12:56
Reply 


Arkadaşlar ben bu kadar neşeli, bu kadar güleryüzlü ve bu kadar samimi bir yabancı sanatçıya daha önce hiç rastlamadım. Ruslana'ıyı İstanbul Eurovision'dan bu yana takip ediyorum. Attığı her adımdan haberim var. İnşallah onunla görüşmek bir gün bana nasip olur.

bozkurtkoylu_88
Member
# Posted: 1 Jun 2008 17:18 - Edited by: bozkurtkoylu_88
Reply 


Ruslana en yakın zamanda Türkiye'de bir dizi filmde oynamalı bence. Onun oyunculuk performansının da sahne performansı gibi muhteşem olduğundan eminim. Hem bu neden olmasın ki. Yıllar önce Yalan Rüzgarı dizisinin Danny'sini canlandıran Michael DAMİAN, Harika AVCI'yla başrolü paylaşmıştı. 2004 yılında bir gazetedeki röportajında Türkiye'de üretilen herhangi bir ürünün reklamında oynayacağını söylemiş, ancak biz bunu bir türlü görememiştik. Diyeceğim o ki Ruslana Türk dizi ve film severlere, Ruslana'yı daha iyi tanıtsın ve 2004 yılında tavan yapan ismini tekrardan meşhur etsin. Biz zaten her zaman onun hayranları olmaya devam edeceğiz.

bozkurtkoylu_88
Member
# Posted: 7 Jun 2008 20:41
Reply 


Ruslana sen her zaman bitanesin ve öyle kalmaya devam edeceksin.

bozkurtkoylu_88
Member
# Posted: 7 Jun 2008 20:42
Reply 


Türkiye için de adam akıllı bi forum açsan ne iyi olur be Ruslana.

bozkurtkoylu_88
Member
# Posted: 7 Jun 2008 20:46
Reply 


2004'ün şampiyonu Ruslana... Unutulmadın, unutulmayacaksın. Gönlümüz her zaman seninle. Umarım Türkiye için de Eurovision'a katılır ve yarışırsın.

sultan
Member
# Posted: 28 Sep 2008 18:10
Reply 


Türkiye için de adam akıllı bi forum açsan ne iyi olur be Ruslana.



Bence de katılıyorum sana!!!

<< . 1 . 2 .
Your reply
Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  URL Link     :) ;) :-p :-( ... Disable smilies

» Username  » Password 
Only registered users can post here. Please enter your login/password details before posting a message, or register here first.
 

- Forums -



Online now: Guests - 1; Members - 0
Most users ever online: 43 [29 May 2020 02:21]



These forums are running on free forum software miniBB™ © 2001-2020 admin | Ruslana. Official site