I have made a fanpage: www.freewebs.com/ruslana/

- Forums - Sign Up - Reply - Search - Statistics - Rules - FAQ -

-  -  - English - Deutsch - 

Ruslana Forum / Eurovision / I have made a fanpage: www.freewebs.com/ruslana/
Author Message
marthijn
Member
# Posted: 20 May 2004 21:23
Reply 

Ruslana is so cool, she is the best, I love her song wild dances, i hope she will come to The Netherlands, and give a concert, that would be so cool!

What do you all think of my fan website? It's not ready, but I am working on it.

Marthijn from The Netherlands

Bogatyr
Member
# Posted: 20 May 2004 22:19
Reply 

Not bad for a beginning ;-)

vremena_nastali
Member
# Posted: 20 May 2004 22:27
Reply 

Where are you find so much materials? Interesting site! Congratulation!

Marichka
Member
# Posted: 21 May 2004 03:44
Reply 

Martijn, thank you for the site, it is really great! Especially the option, where you can send Ruslana postecard to your friends :)

Ira
Member
# Posted: 21 May 2004 10:39
Reply 

Heel leuk! Dank je Marthijn! Ik ben een Oekrainse die in Nederland (alleen de laatste 3.5 jaar) woont, en het doet mij heel veel plezier om te zien dat sommige Nederlanders net zo dol op Ruslana zijn als wij! Ik hoorde trouwens dat ze waarschijnlijk zal naar A'dam komen:-)

marthijn
Member
# Posted: 21 May 2004 18:00
Reply 

Thanks People!

I have find the most info from www.google.com and from different websites.

Yeah I also like the postcards, I have already send a lot to my friends.

Bedankt Ira! Ja Ruslana is geweldig, en ik wil ook een keer naar Ukraine op vakantie, is het daar mooi/leuk?

Whoow dat zou wel tof zijn als ze naar Amsterdam komt!

Marthijn www.freewebs.com/ruslana/

RuslanaFan
Member
# Posted: 21 May 2004 18:29
Reply 

Nice job marthijn
Bravo!

Ptai

# Posted: 21 May 2004 19:51
Reply 

!

tai@tai.zssm.com.ua

Ira
Member
# Posted: 21 May 2004 21:40
Reply 

Beste Marthijn,
Oekraine is prachtig:-) Nee, inderdaad, dit is geen graap. Als je wil, kijk even naar de webpagina http://www.uazone.net/gallery/Kyiv.html, die meer dan 500 photos van Kiev bevat. Mensen die in Kiev wonen zijn gek op deze stad! Net als ik, want ik ben daar geboren en opgegroeid.
Maar Kiev is natuurlijk niet de enige mooie stad (of gebied) van Oekraine. Bijvoorbeeld, Karpatenbergen zijn ongelovelijk mooi (ja, die Karpaten die de melodieen van Ruslana's liedjes inspireren:-))
Mijn friend die een Nederlander is komt regelmatig twee keer per jaar samen met mij naar Oekraine op vakantie, en geniet enorm ervan!;-)
En de economische toestand van het land kan je gewoon met Turkije vergelijken. Het is wel een armer land dan Nederland, absoluut, maar het is wel vergelijkbaar met Turkije, of, bijvoorbeeld, Polen. Kiev is een enorme stad die 4 keer zo groot is als A'dam.
Ik hoop dat je ooit daar naartoe komt!
Groeten
Ira

marthijn
Member
# Posted: 22 May 2004 15:00
Reply 

Wat een prachtige foto's, nu wil ik er helemaal naar toe! Er staan echt hele mooie gebouwen. Ja ik zou dan ook naar de Karpatenbergen willen, dat lijkt me echt super, Komen er veel vakantiebezoekers?

Ik ben pas in Turkije geweest voor het eerst ''kusadasi'' was echt super, en de mensen zijn daar heel aardig. Whoow dan is het wel groot zeg als het 4 keer zo groot als Amsterdam is.

Groeten Marthijn www.freewebs.com/ruslana/

maxim_86ualb2
Member
# Posted: 22 May 2004 17:47
Reply 

hmm I think we can make a better site :D as ruslana deserves something better..... I will start something now....

Ira
Member
# Posted: 22 May 2004 20:00
Reply 

Hoi Marthijn!
Ja, Kiev is inderdaad enorm, 3.000.000 mensen:-) Oekraine is trouwens groter dan Frankrijk, dus je kan je even voorstellen hoe groot het is:-) Wat Karpaten betreft, ik weet dat de heleboel oekrainers elk jaar daar naartoe op vakantie gaan (skien in de winter en kamperen in de zomer), en ook mensen van onze buurlanden Polen en Hongarije zie je daar vaak, maar ik weet niet of daar ook veel buitenlanders uit West-Europa komen. Eerlijk gezegd, denk ik het niet, want Oekraine is nog niet echt bekend als een touristisch land. Hoezo... ik denk dat op internet kan je de informatie over de populaire vakantiebestemmingen daar wel vinden . Ik ben al een paar jaar van plan om daar naartoe met mijn friend op vakantie te gaan; wie weet, misschien zal het uiteindelijk dit jaar gebeuren:-) Vorig jaar was het trouwens Turkije, ook voor het eerst voor mij:-)
Groeten
Ira

marthijn
Member
# Posted: 26 May 2004 21:03
Reply 

Hoi,

Whoow dat wist ik niet dan is het land wel heel groot! Maar Ukraine wordt wel populair, volgend jaar met het 5oste Eurosong Festival kijkt iedereen natuurlijk, en als ze dan leuke filmpjes laten zien komen er vast veel bezoekers. Het lijkt me echt een HEEL mooi land.

Marthijn www.freewebs.com/ruslana/

Ruslana is the best her album is very cool!

marthijn
Member
# Posted: 31 May 2004 15:59
Reply 

I have edit more pictures go and see, I hope you all like it!

www.freewebs.com/ruslana/

Fast link:

http://www.freewebs.com/ruslana/pictures.htm

Stanislaw
Member
# Posted: 31 May 2004 18:50
Reply 

Nice site marthijn! :)

I've noticed you asked for pictures of Kyiv, and unfortunately uazone.net pictures are very old.

You can find many new pictures of Kyiv in many details here:
www.nostalgia.org.ua

[url=]www.nostalgia.org.ua[/url]

Raejo
Member
# Posted: 3 Jun 2004 01:05
Reply 

Hey, cool, a Ruslana forum, just this afternoon I got her autograph, because she was signing in Amsterdam. She is really a small girl for the kind of vocal sounds she can produce! Oh, and I guess that in a couple of days my picture with her will be developped. (Did I make anyone envious yet? :D). Greetz, Raejo.

Stanislaw
Member
# Posted: 3 Jun 2004 05:32
Reply 

Yes you did.. I haven't seen her in reality at all..

x0x dream x0x
Member
# Posted: 3 Jun 2004 05:47
Reply 

That's an awesome site!!

_sick_driver_
Member
# Posted: 3 Jun 2004 06:17
Reply 

Raejo
lol yes you did but also gave the idea to remember to keep a camera around me the second i hear that Ruslana is going to be in Toronto ;]

[..]

Ross
Member
# Posted: 3 Jun 2004 06:26
Reply 

Hey Natalka/sick_driver,

, ?
Sorry za offtop

_sick_driver_
Member
# Posted: 3 Jun 2004 06:30 - Edited by: _sick_driver_
Reply 

Ross
lol ... 11:30 PM

[..]

Ross
Member
# Posted: 3 Jun 2004 06:33
Reply 

And it is 1:30 pm here. Where do you live now?

_sick_driver_
Member
# Posted: 3 Jun 2004 06:36 - Edited by: _sick_driver_
Reply 

Ross
right now i live in Mississauga [its still know as "The Greater Toronto Area", which is right beside Toronto about a 20 minute drive from my house [because our cities are huge here]
where do u live?

[..]

Ross
Member
# Posted: 3 Jun 2004 06:38
Reply 

Our cities are even bigger,
my aunt lives in Maple, and my cousine lives somewhere int Toronto as well
Were you born in Canada

_sick_driver_
Member
# Posted: 3 Jun 2004 06:39 - Edited by: _sick_driver_
Reply 

hm they are? lol [well 20 min on the highway, around 120km/h]
yes i was born in canada.

[..]

Ross
Member
# Posted: 3 Jun 2004 06:42
Reply 

Yes, they are, Melbourne for example

_sick_driver_
Member
# Posted: 3 Jun 2004 06:43 - Edited by: _sick_driver_
Reply 

hold up, where's that? Australia.. [i think ?]
anywayz, i'm going to sleep :]

[..]

Ross
Member
# Posted: 3 Jun 2004 06:45
Reply 

Yes, Australia

marthijn
Member
# Posted: 3 Jun 2004 12:40
Reply 

Thanks Stanislaw I love the pictures of Kyiv I really want to go there sometime!

Whoow Raejo So cool you saw Ruslana in the Fame music store in Amsterdam, I live in Almere (Also in The Netherlands) But I also wanted to go, but hade a test for school, so I couldn't go to Ruslana. I really hope I can see her someday! But how was is Raejo?

Thanks x0x dream x0x Cool you like the website, I have put wallpapers on the site now!

Cool _sick_driver_ and Ross that you are living in Canada I really want to go there someday, and there are many stars from Canada, I am a fan of Neve Campbell and Ryan Gosling, do you know them?

Greets Marthijn
www.freewebs.com/ruslana/

Your reply
Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  URL Link     :) ;) :-p :-( ... Disable smilies

» Username  » Password 
Only registered users can post here. Please enter your login/password details before posting a message, or register here first.

- Forums -

Online now: Guests - 8; Members - 0
Most users ever online: 43 [29 May 2020 02:21]

These forums are running on easy forum software miniBB™ © 2001-2021 admin | Ruslana. Official site