Hey! Go With Me (2)

- Forums - Sign Up - Reply - Search - Statistics - Rules - FAQ -

-  -  - English - Deutsch - 

Ruslana Forum / Latest News / Hey! Go With Me
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . >>
Author Message
makula
Member
# Posted: 2 Dec 2005 10:57
Reply 

Lussekatt
Thank you! :) so i take it you like my website :)

Dasha
Member
# Posted: 24 Feb 2006 17:11
Reply 

! !!!

Somebody!!!! Please! Help me with text of this song!!!

cora
Moderator
# Posted: 24 Feb 2006 18:28
Reply 

Dasha
This is how I understand the lyrics. Especially the second verse is really hard to understand:

Hey, Hey?
Hey, Hey, Shigi-dana...
Hey, Shigirigi-dana...

I'm wild, I'm free
I'm back here, where you get me to see
I'm wild, I'm strong
I am who you wanted me to be

be wild, go with me
Lets go hey shiki dana hey
I am hey shiki dana hey
I am hey shiki dana hey
Be wild lets go go go go
Yeah, lets go with me - fire

Lets go hey shiki dana hey
I am hey shiki dana hey
I am hey shiki dana hey
be wild lets go go go go

... go, go....
Hey, Hey?

We will go or we will stay
I'll stay whilst you want me to say
Get those hours away
Always wear it for the day
Be wild ?

Be Wild! Yes!

makula
Member
# Posted: 24 Feb 2006 18:43
Reply 

it's good that the music is about the feeling you get from it 'cus there's not much meaning in the text =P

susanne
Member
# Posted: 24 Feb 2006 19:38
Reply 

makula

i was in italy a week ago and i say paola and chiara on the tv. i didn't really like. it was on one of those awfull mediaset channels in one of those shows that last for at about 6 hours. with those women with their hair dyed blond. I guess Berlusconi fancies women that way.

Dasha
Member
# Posted: 24 Feb 2006 22:10
Reply 

cora
Thank u very much!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =))))))

cora
Moderator
# Posted: 24 Feb 2006 22:20 - Edited by: cora
Reply 

makula
it's good that the music is about the feeling you get from it 'cus there's not much meaning in the text =P

Yes, then text has no meaning at all, but maybe I got it wrong, it is quite hard to understand.

Anyway, I love the song :-))

Dasha
Thank u very much!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =))))))

:-)

makula
Member
# Posted: 25 Feb 2006 10:30
Reply 

susanne
did they sing? Well, it's totally different from Ruslana, and i have to say lately i'm not the fan i used to be, but maybe when they release a new album....

cora
I think Ruslana uses very unusual words in her texts, in all her songs, but i think it's because of translating, and because she doesn't speak english herself as a first language. Also in songs of Paola & Chiara translated to english are kinda strange, thank god they made only one cd that way...

susanne
Member
# Posted: 25 Feb 2006 18:08
Reply 

makula

paola and chiara were singing a smooth lovesong in a mediaset breakfast show.

Silent Man
Member
# Posted: 25 Feb 2006 21:42
Reply 

makula

cora
Yes, then text has no meaning at all, but maybe I got it wrong, it is quite hard to understand.

I like incomprehensible lyrics! I love thinking hard to understand something so I like these lyrics. And you can sure that the lyrics will be more expressive with its video clip.

Wild Vladyuk
Member
# Posted: 25 Feb 2006 21:45
Reply 

cora
FFFIIIRREEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lussekatt
Member
# Posted: 25 Feb 2006 22:12
Reply 

Wild Vladyuk

cora
Moderator
# Posted: 25 Feb 2006 23:36
Reply 

Silent Man
And you can sure that the lyrics will be more expressive with its video clip.

Definitely!

Silent Man
Member
# Posted: 13 Apr 2006 14:42
Reply 

If there will be a single for "Hey, go with me", then why they revealed it about 1 year ago?

susanne
Member
# Posted: 13 Apr 2006 14:56
Reply 

makula

I don't really like their style of music. but they are good singers.

makula
Member
# Posted: 13 Apr 2006 16:17
Reply 

susanne
That's sweet of you, yes i think they should change style a littlebit, i don't know exactly what. I think the song you heard was A Modo Mio, the only balad they released in years.

Silent Man
yes and the video was shot 4 months ago, so what is she waiting for?

susanne
Member
# Posted: 14 Apr 2006 18:20
Reply 

makula

It always takes a long time before they release a video. Even televisionshow are often recorded long before.
Mijn ouders zijn nu in italie. het zal mij benieuwen wat zij meekrijgen van de verkiezingen. Toen ik er in februari was had ik het idee dat italie een eenpartijstaat was geworden.

Guido
Member
# Posted: 14 Apr 2006 19:02
Reply 

Hallo Sus.
Iemand vroeg me een verklaring voor het volgende spreekwoord : Wie boter op zijn hoofd heeft kan beter niet in de zon lopen.
Dat lijkt me wel logisch, maar heb jij een verklaring ?

Wat die tickets betreft ... Mijn eerste reactie was : Ik wil geen geld terug. Ik wil Ruslana. Dat was ook de reactie van Lusse. Ze zijn een symbool.
Ik heb in het topic Concert canceled iets geschreven over de procedure om je geld terug te krijgen en Cora heeft Esther gevraagd het circus te bellen. Horen we nog wel wat van.
Groetjes uit Belgie.
Trouwens : _Oke_, Ruslanas man is vandaag jarig.

Lussekatt
Member
# Posted: 14 Apr 2006 20:00
Reply 

Dat was ook de reactie van Lusse. Ze zijn een symbool.

indeed Guido!

susanne
Member
# Posted: 14 Apr 2006 21:00
Reply 

guido
ik ken de oorsprong van die uitdrukking niet.
kijk eens op www.dbnl.org als je wilt weten waar die uitdrukking vandaan komt. deze website is wel heel wetenschappelijk. ik geloof dat de spreekwoordenboeken van Stoet er ook opstaan. Er staan ook allerlei middelnederlandse teksten op. leuke site. voor de franse taal heb je nog mooiere sites dan deze.

susanne
Member
# Posted: 14 Apr 2006 21:01
Reply 

kijk hier

http://www.dbnl.org/tekst/stoe002nede01/stoe002nede01_0325.htm

makula
Member
# Posted: 14 Apr 2006 21:07
Reply 

susanne
Dat vind ik een beetje overdreven, ik was er ook eind feb. begin maart. Er hingen genoeg affiches van andere partijen en ook op televisie waren de andere partijen voldoende vertegenwoordigd.

Gefeliciteerd olexander!!

Het is inderdaad erg jammer dat Ruslana niet doorgaat, aangezien het waarschijnlijk de enige kans is. Een paar jaar geleden wilde ik naar Kelly Rowland, werd het verzet en kon ik niet op de 2e datum, ik had kaartjes voor Sertab, dat werd gecanceled, en nu Ruslana. Het enige waar ik dus wel geweest ben was Beyonc?, dat was zeker wel de moeite waar (de helft goedkoper dan ruslana wel)

susanne
Member
# Posted: 14 Apr 2006 21:37
Reply 

makula

Ik denk dat het te maken heeft met de regio waar ik was. Ik zag ongelooflijk veel affiches van de lega nord. zij hebben een lijstverbinding met forza italia. En de italianen hebben echt een probleem met de vrijheid van meningsuiting. de rai wordt wel degelijk gecensureerd. mensen die te kritisch worden met pensioen gestuurd en meer van dat soort grappen. Ga maar naa de website van freedom house. Italie staat wat vrijheid van meningsuiting betreft ergens op 60 onder mongolie.

cora
Moderator
# Posted: 15 Apr 2006 10:16
Reply 

Guido
susanne
makula
Sorry folks, but can you please talk Dutch in a Dutch topic.

makula
Member
# Posted: 15 Apr 2006 10:19 - Edited by: makula
Reply 

susanne
Het is inderdaad zo dat Itali? veel weg heeft van een ontwikkelingsland, nu weer met die kwijtgeraakte stemmen enzo. Het feit dat ik er ga wonen zegt meer over mode en Amir dan over de politiek van het land, geloof me. Bovendien ben ik daar nooit kiesgerechtigd, ik ga per slot van rekening niet emigreren. Ik vind sowieso dat de Europese Unie meer macht moet krijgen dan de nationale regering, zodat overal mensen overal in Europa dezelfde rechten hebben, bovendien gaan we er met z'n allen dan economisch op vooruit, Nederland mischien niet, maar daar woon ik dan toch niet meer, bovendien vaart Nederland nu toch al een rampkoers. In de 90's was het een stuk beter hier.

cora
i saw your message after i posted mine, i can translate...

susanne
Member
# Posted: 15 Apr 2006 18:58
Reply 

makula

ik denk dat de EU juist het probleem is. ze moeten de industrie meer beschermen en trouwens balkenende is gek. hij zegt de hele tijd dat het slecht gaat met de economie en iedereen moet minder verdienen. (alleen de gewone man natuurlijk) terwijl bij ons de hoogoverns de staalindustrie een recordwinst heeft geboekt. de industrie doet het helemaal niet slecht, maar dat moeten we maar afstoten en verplaatsen volgens balkenende. (lees: geflipte zwartkous)

Guido
Member
# Posted: 15 Apr 2006 19:30
Reply 

kijk hier
Bedankt Sus. Ik weet niet waarom - een beetje een avontuurlijke aanleg ? - maar ik ben gek op die sleepbootromans van Jan De hartog. Staat op de eerste site die je noemde.

Guido
Member
# Posted: 15 Apr 2006 19:33
Reply 

Sorry folks, but can you please talk Dutch in a Dutch topic.
Cora is right. What we are talking about here - in dutch - has nothing to do with this topic. Esther started a dutch topic some time ago. So let's use it.

makula
Member
# Posted: 15 Apr 2006 21:50
Reply 

Guido
sure, so _ok_ do you have any news on Go With Me? 'Cus i think Ruslana should step on it to make sure people dont forget her

Silent Man
Member
# Posted: 18 Apr 2006 17:36
Reply 

makula
yes and the video was shot 4 months ago, so what is she waiting for?
I didn't mean that, I think singles must remain secret until their release date. But everybody already knows this song (Hey, go with me). Furthermore Ruslana has sang this song in many concerts. Won't this reduce the sales?

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . >>
Your reply
Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  URL Link     :) ;) :-p :-( ... Disable smilies

» Username  » Password 
Only registered users can post here. Please enter your login/password details before posting a message, or register here first.

- Forums -

Online now: Guests - 1; Members - 0
Most users ever online: 43 [29 May 2020 02:21]

These forums are running on PHP forum software miniBB™ © 2001-2020 admin | Ruslana. Official site