Funny topic (48)



 - Home - Registrierung - Suchen - Statistik - Regeln - FAQ

 
 -  -  - English - Deutsch - 


Ruslana Forum / Off-Topic / Funny topic
<< 1 ... 45 . 46 . 47 . 48 . 49 . >>
Autor Beitrag
Lussekatt
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 13:10


hey, time for new topic, huh! and I dreamed about this topic this night. I dream it had 56 pages.... funny detail to dream about...lol

TheGame
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 15:14


I dreamed about this topic this night. I dream it had 56 pages
LMAO! i never thought that would happen :)

houstonfan
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 15:28


Lussekatt
we have a few more posts we can do...

I dreamed about this topic this night. I dream it had 56 pages
LMAO! i never thought that would happen :)

no one knows what is possible...lol

TheGame
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 15:51


no one knows what is possible
true, that is a strange dream though :P

txninny
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 16:23


TheGame
houstonfan
Lussekatt
Envy

I think I covered everyone that comes in here. Good Morning to you all. I hope all is well. WOW! that sounded so NOT ME!!..Maybe is a lack of sleep. oh well!

houstonfan
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 16:23


TheGame
that is a strange dream though
sure is...maybe too much time in the forum...hmmmm....lol

houstonfan
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 16:37


txninny
WOW! that sounded so NOT ME!!
you are soo right...
.

txninny
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 16:38 - Edited by: txninny


houstonfan


,

Lussekatt
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 16:39


txninny

and goodmorning to you! well I like that part of you ;-)

houstonfan
maybe too much time in the forum
maybe, but its not so much as it seemes to. when I work at the computer I pop in sometimes but I also use to do other things and pop in when I simply pass the computer. So Im not here all the time at all. and besides. And besides. It was only a second of a dreamsequence. Not a whole strory about the tales in this topic!

txninny
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 16:43


Lussekatt
and goodmorning to you! well I like that part of you ;-)
It's my lack of sleep, softer side...lmao

houstonfan
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 16:45


txninny
softer side.
keep it out...

txninny
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 16:51


houstonfan
, . , .

houstonfan
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 16:54


txninny
, . - , !

txninny
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 17:01


houstonfan
. .

houstonfan
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 17:09


txninny
. , , , .

txninny
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 17:12


houstonfan
? , . !!!

houstonfan
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 17:18


txninny
!! !!!

txninny
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 17:21


houstonfan


houstonfan
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 17:24


txninny
LMAOLAMOLMAOLMAO...squeak...squeak...squeak...

houstonfan
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 17:33


BUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!

TheGame
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 17:35


what the hell..isn't 50pages the maximum? :S

houstonfan
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 17:36


TheGame
I don't think ANYONE knows for sure...lmaolamolmao

TheGame
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 17:37


lol, true..maybe we'll reach 56! :o

txninny
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 17:38


TheGame
houstonfan
56...WoooHOooo

houstonfan
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 17:38


TheGame
maybe we'll reach 56!
our evil ploy to take over....lamolamolmao

TheGame
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 17:42


but your heart will plaay, that tango we used to dance *sings*

our evil ploy to take over
mohaha, .. hey..that 50 cent poster i have on my wall is starting to scare me..by the looks on his face..he wants to fight..help! :P

txninny
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 17:45


TheGame
Dude you drank that damn SOUR MILK YOU FOUND didn't you?

Hey something to do

Just drag her ass around with the MOUSE

http://www.izpitera.ru/lj/tetka.swf

TheGame
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 17:51


txninny
Just drag her ass around with the MOUSE
yeah..i've been playing with her for 2 weeks now..have you seen the george bush version? :D http://www.big-boys.com/articles/georgerag.html

by the way: "Hey, go with me" is awesome..cant wait for the new album :D

TheGame
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 17:52


Dude you drank that damn SOUR MILK YOU FOUND didn't you?
no, i found something else :(

txninny
registriert
# Gesendet: 2 Aug 2005 17:54 - Edited by: txninny


TheGame
"Hey, go with me" is awesome

I liked it. It's like WILD DANCES ON CRACK!!!! That is a good thing.

<< 1 ... 45 . 46 . 47 . 48 . 49 . >>
Dieses Thema ist geschlossen. Es sind keine weiteren Antworten moeglich.
 

- Home -



Online now: Guests - 7; Members - 0
Most users ever online: 43 [29 Mai 2020 02:21]



PHP forum software miniBB™ © 2001-2020 admin | Ruslana. Official site