Nederlands Topic [LEES: informatie over protest acties in NL] (18)

-  - - ³ - - - - FAQ -

-  -  - English - Deutsch - 

Ruslana Forum / International / Nederlands Topic [LEES: informatie over protest acties in NL]
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . 19 ... 25 . 26 . >>
Guido

# : 9  2010 23:47 - : Guido
³ 

Leg de sleutel maar onder de mat :-)
O ja, half Nederland zit zondag in Zuid-Afrika.
Had al problemen met "vrouwlief" omdat ik jullie halve finale gevolgd heb op de radio, maar dat ben ik toch gewoon
't Had Oekraine moeten zijn : dan had ik mijn vlag echt wel uit het venster gehangen.

Ik duim in ieder geval voor oranje en ben al 2 dagen aan het oefenen om mijn vingers te kruisen :-)

Esther

# : 10  2010 07:31
³ 

Guido
Hahaha dat kan misschien in België maar hier doe ik dat liever niet.

O ja, half Nederland zit zondag in Zuid-Afrika.
Hellaas hoor ik daar niet bij.

Had al problemen met "vrouwlief" omdat ik jullie halve finale gevolgd heb op de radio, maar dat ben ik toch gewoon
Hoezo dat dan? Tis niet dat je naar de wedstrijd België-Brazillië kon luisteren want tja België zit er niet in.

Ik duim in ieder geval voor oranje en ben al 2 dagen aan het oefenen om mijn vingers te kruisen :-)
Hahaha kijk maar uit straks breek je je vingers nog. Is meer iets voor jonge flexibele vingers:P

Guido

# : 10  2010 16:37
³ 

Hahaha dat kan misschien in België maar hier doe ik dat liever niet.

De sleutel onder de mat leggen en dan een briefje hangen : "de sleutel ligt onder de mat". Zou een goede Belgenmop kunnen zijn.

Waar zit je morgen dan ?

Is meer iets voor jonge flexibele vingers:P
Jaja en als maandag Ruslana haar hand in het gips zit weten we ook aan wie ze dat te danken heeft :-)
Ik houd het maar bij duimen dan. Dank voor je wijze raad. Tante Kaat.

Guido

# : 10  2010 16:47 - : Guido
³ 

Je bent wel erg actief vandaag zeg. Wanneer kwam je weer naar Belhia ? Morgen tall ships race in Antwerpen, maar het is zooo heet.

Pitej

# : 11  2010 21:14
³ 

Awwww... lost in today's match, but congratulations for 2nd place in the World.

Guido

# : 11  2010 21:37
³ 

same feeling Esther -sorry you didn't win
btw : what about my crossed fingers now ? I send YOU the hospital bill ? :-)

Esther

# : 12  2010 21:44
³ 

Guido
Je bent wel erg actief vandaag zeg. Wanneer kwam je weer naar Belhia ? Morgen tall ships race in Antwerpen, maar het is zooo heet.
Sorry duurt nog wel even kga misschien naar de Gentse feesten.

Pitej
Awwww... lost in today's match, but congratulations for 2nd place in the World.
Thank you but we are still in sorrow... well I'm pretty down.

Guido
same feeling Esther -sorry you didn't win
btw : what about my crossed fingers now ? I send YOU the hospital bill ? :-)

No send it to that arse/faggot/loser referee!!! ARGH!!! I don't yell at the referees a lot but this one really is the biggest ARSE I've ever seen!!

Pitej

# : 12  2010 22:12 - : Pitej
³ 

Esther
No send it to that arse/faggot/loser referee!!! ARGH!!! I don't yell at the referees a lot but this one really is the biggest ARSE I've ever seen!!

haha, Polish football fans do not like Howard Webb for 2 years, because of match Poland-Austria.

We should set up an Anti-Webb Organization

Esther

# : 13  2010 20:07
³ 

Pitej
We should set up an Anti-Webb Organization
What did he do wrong in that match?

Guido

# : 13  2010 20:26
³ 

Sorry duurt nog wel even kga misschien naar de Gentse feesten.
Ben ik 1 keer geweest - op die feesten. Maar overdag.
Mooie stad, maar die feesten zeggen me minder.
Heb daar een hele dag rondgelopen met mijn zwarte Ruslana T-shirt (formaat slaapkleed voor mij) en niemand zei : You're from Ukraine ?

Pitej

# : 14  2010 08:05
³ 

Esther
What did he do wrong in that match?

It was in EURO 2008, we were leading when referee gave penalty kick for Austria in last minute of match (without a right reason)

Many people in Poland said that he stole our victory. So after this "Webb" =/= positive associations in Poland

But it was in "group phase" our playing was bad and even if we won that match we would be out.

Guido

# : 15  2010 10:59
³ 

esther nu ben je toch te ver gegaan :-)
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=T22SS77A

Esther

# : 16  2010 08:08
³ 

Guido
esther nu ben je toch te ver gegaan :-)
I know that farm, I like the message and how they act now. They're not affraid of the county council nor the goverment. If they have to pay a big ammount of money I'm sure the churches around his farm wil help them. It's ridicoulous that they make such a fuss around it. It has been there for years!! They should have said this years and years ago when he first putted the paint on the roof of HIS farm! I'm 23 years old and I've lived in Noordeloos for over 19 years and traveled past that farm for over 19 years. I honestly don't know how the farm looks like without it even my parents can't remember it. And they are way older:P

Guido

# : 1  2011 23:49
³ 

word tijd dat er hier nog wat Nederlands geschreven wordt - moet ik nu echt alleen doen ?

Esther

# : 4  2011 03:31
³ 

Hahaha eigenlijk moeten we gewoon nederlands praten idd. Ik zei vandaag sloeker tegen iemand maar dat is meer vlaams toch? Het kwam er zo uit en hij kijken van wat bedoeld ze nou toch maar kwam er al snel achter dat het een belediging was. Hij is van Engeland. Hij at op wat de anderen niet meer op konden eten en ging zodra jij je eten kreeg gelijk erbij zitten of staan etc. Erg irritant. Ik snap dat het niet leuk is als je geen geld hebt enzo maar toch dit was wel wat irritant.

Guido

# : 4  2011 19:01
³ 

Of een beetje Vlaams ? Maar dat is een dialect hee.
Grappig zelfs Johannes kent het woord sloeker niet. Volgens mij betekent het slokop. Veelvraat ? Kan best begrijpen dat die Engelsman je niet begreep -)
Doet me denken aan De Witte van Ernest Claes Witte as ik a bakkes mag aflekken krijgde ne cent. Wat me weer doet denken aan een Thuringer worst op de Heumarkt waar je zoveel mosterd mocht nemen als je wou.
En aan iemand die mijn mond afveegde met een servjetje haha.
Groetjes

Scoub

# : 13  2011 22:07
³ 

Boe-aaaaaah! Wauw!
Was dat Nederlands genoeg?

Esther

# : 15  2011 20:22
³ 

AMAI sorry euhm heeft iemand de ieuwe single gehoord? Nieuwe style sucks!!! AMAI zenne ik aaaaah dit had ik noooit maar dan ook nooit gedacht. IEUW stom Amerika!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!

Guido

# : 15  2011 23:08
³ 

Was dat Nederlands genoeg?
nee
Nieuwe style sucks!!!
kweet et nog ni zus - kheb er nog te weinig van gehoord - vond dika energia eerst ook maar niks

Esther

# : 16  2011 03:34
³ 

Guido
Het gaat mij niet echt om de muziek nog maar meer die foto en hoe ze d'r uit ziet en dat het zoveel op alle "sterren" van Amerika gaat lijken. Dat haar als een "rockstar" en de kleding!! Amai sorry hoor Guido dat ziet er niet uit. Ok van Wild Dances project die ene foto zonder top die ze nu voor de webpagina gebruiken vind ik ook niet kunnen. Haar kleding was al niet heel veel verhullend of iets. Anyway die foto met haar nieuwe style shocked me!! Guido ik ben bang dat ze voor de fame gaat en de roem die naar een nietsduidend bestaan leid. De muziekindustrie is moordend en demanding en gevaarlijk. De "sterren" laten zich met dingen in (demonisch) om maar aan de top te blijven en kunnen er slecht zeer slecht uit komen. Ik wil niet dat dat haar gebeurd......

Esther

# : 16  2011 03:56
³ 

Ik vind die foto echt vulgair die bij de aankondiging van de nieuwe single zit.

En ja I am upset! D'r haar!! AMAI en die kleren!! Wat is er over van haar Wild style? Wild Energy vond ik eerst ook maar zo zo maar daarin kwam wel Ruslana naar voren ik krijg zo het gevoel dat dit nu iets is wat ze doet om maar door te breken roem en fame. IEUWA!!

Guido

# : 16  2011 21:33
³ 

Sorry zus heb eigenlijk nog niet veel gezien en gehoord.
Klein grapje : toen ik jou voor het eerst zag zonder krulletjes :-)
Maar toch beter dan met je haar zo omhoog. Had je dat gedaan dan was ik zeker direct terug naar huis gereden.

Wat die kleding betreft : moeten we samenleggen om haar wat deftigs te kopen ? Ben het met je eens : hebben allebei die WD poster zonder top. Heb ik ook altijd kitch gevonden. Maar wij hebben ze zo vaak ontmoet - jij nog meer dan ik. Het beeld dat wij van haar hebben is toch helemaal anders ? De puur natuur Ruslana, die geen sterallures had en ons begroete alsof we oude vrienden waren die ze in 10 jaar niet meer gezien had.
Ruslana blijft voor mij - als persoon altijd Ruslana.

Denk je echt dat ze demonische dingen gaat doen ? Ligt niet in haar aard denk ik. Alleen die Amerikabezoekjes bevallen me niet. Ze hebben gvd zelf een opnamestudio. Denk dat die Sasja een veel te brave kerel is.

Wanneer ben je terug in NL ? Volgende keer sta ik wel aan je deur hee (bakje kriek meebrengen - of duvel ? maar dan gooien je ouders me zeker buiten) :-)

Esther

# : 17  2011 14:01
³ 

Guido
Sorry zus heb eigenlijk nog niet veel gezien en gehoord.
Nee klopt maar dit houd mij de hele dag bezig en ik word er niet goed van. Wat ik in het Engels zeg is maar de helft van wat ik zie en bedoel en zie in de muziek industrie. Ik ben veranderd door de school en dat is goed. ik zie de dingen nu heel anders en door de Bijbel, door de ogen van God. De muziek industrie is een rattenhol een donkere put met een dikke laag modder en viezigheid erin. De muren van de put zijn glibberig en het is lastig als je erin gevallen bent of zelf gestapt wellicht er weer uit te stappen. En nu bedoel ik de muziekindustrie zoals waar een Rihanna en Katy Perry inzitten of Lady Gaga. Totaal de kluts kwijt en naja kijk eens naar hen laaste videoclips dat is toch niet gewoon meer. Alles alles is zo seksistisch en vulgair. En iedereen heeft daar toegang toe.

De kleding die Ruslana voorheen op het podium droeg was ik het ook niet mee eens maar ze maakte niet zo'n pose als op die foto. En ja die zonder top snapte ik toen niet en nog altijd niet.
En het gekke is eigenlijk op de 1 of andere mannier... ze heeft meer kleding aan dan als Lana in moon of dreams met dat net geval maar dat was niet zo vulgair als deze foto. Allez ik keur dat net niet goed anyway je begrijpt mij wel.

Wat ik nu ook niet begrijp is ze zet zich in tegen human trafficking... hoe kun je jezelf zo op een podium neerzetten met zulke kleding en je zelf exploiteren?

Dat is ook wat ik dacht alleen dan zonder vloeken :P ze hebben zelf een opnamen studio. Ze wil meer dan enkel oost europa. Als ze bekend over de wereld wil worden moet je naar Amerika waar je omgetoverd word tot een kloon.
We dachten toch ook dat het niet in haar aard lag om haar style muziek achter te laten?

Ik ben terug in nl de 30ste juli maar ben dan nog in een jetlag denk ik en druk met terug verhuizen naar mijn huisje :D

Esther

# : 17  2011 14:05
³ 

Guido wie zijn ook alweer de leiders van de fanclub nu? Heb jij hen email adressen? Zou je die kunnen doormailen naar mijn email? Je hebt mij goeie adres of niet? Anders euhm esther_ruslana_org@hotmail.com. Thanks.

Oh er zit een schrijffout in de banner op de mainsite. Ze schreven insted zonder a insteAd

Guido

# : 17  2011 23:11
³ 

Ik werd ooit eens wakker en er lag een kleed naast me.
Maar goed dat Ruslana je alleen een sweater gegeven heeft en niet haar leren pakje :-) grapje
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor.
Denk alleen dat mannen en vrouwen dat heel anders bekijken. Niet alleen dat bloot. Zie hetzelfde bij Wespe en Nikoleta.
Vrouwen zijn wat dat betreft veel kritischer.

Leiders van de fanclub ? Wel heu in BE en NL .... :-)
Daarbuiten ... Denk dat Cora en Guntram nog wel contacten hebben met "het kantoor" of daar nog mensen kennen.
Leiders zijn er eigenlijk nooit geweest in West-Europa ?

31 juli staat al genoteerd in mijn agenda : Es helpen verhuizen en pilletjes tegen de jetlag meenemen :-)

door de ogen van God
Dat is toch ook een man ?

Maak me zorgen over mijn vader. Rib gebroken denk ik. Hij is 83, nog redelijk gezond, maar hij wil sterven. Geen zin meer om te leven. Reed er naartoe, zag mijn zus zitten op een terrasje, stopte en vroeg of ze mee wou. Antwoord : Ik kan daar toch niets gaan doen. Mag ik even vloeken ?

Esther

# : 18  2011 01:18
³ 

Guido
Human Trafficking is een serieus probleem!!! Is toch niet geloofwaardig als zij zich zo kleed en gedraagd?

Nee dat is waar leiders in west europa was nie veel :P euhm 31 juli is dat niet op een zondag?

Wat bedoel je met God is toch een man?

Ai das niet niks voor een 83 jarige. Beetje vreemde reaktie van je zus.

Guido

# : 18  2011 14:58
³ 

Heb je ooit mijn ? ABC theorie verteld over slavische volkeren : Denken A, zeggen B en doen C.
Voor mij hoeft ze ook niet in haar blootje hoor.
Over human trafficking : ja is wat tegenstrijdig, maar ik denk niet dat ze haar in een krat gaan stoppen.

Volgens mijn prof sociologie , pater Claes is God een vrouw.
Moet jij toch meer van af weten dan ik ?

De 31ste is inderdaad een zondag. Kom ik je maandaag de 32ste wel helpen verhuizen :-)

Esther

# : 18  2011 18:15
³ 

Guido
De 31ste is inderdaad een zondag. Kom ik je maandaag de 32ste wel helpen verhuizen :-)
Dat is zeker wanneer pasen en pinksteren op 1 dag vallen :P

Heb je ooit mijn ? ABC theorie verteld over slavische volkeren : Denken A, zeggen B en doen C.
Is het niet: A veel zeggen B en niet doen C nadenken wat is dat :P Grapje!!!

Over human trafficking : ja is wat tegenstrijdig, maar ik denk niet dat ze haar in een krat gaan stoppen.
Nee dat bedoel ik niet het maakt haar als vertegenwoordigster ongeloofwaardig. Gedraag je gewoon vind ik.

Volgens mijn prof sociologie , pater Claes is God een vrouw.
Moet jij toch meer van af weten dan ik ?

Huh Jawel, ik was verbaasd dat je die vraag stelde. De Bijbel zegt God en geen Godin. God is je Vader. En er zijn zoveel passages in de Bijbel waaruit duidelijk word dat God een man is.

God = Vader = Beschermer
Jezus = Zoon
Heilige Geest = De vrouwelijke kant zeg maar van God = Vertrooster

Snappie?

Guido

# : 18  2011 19:41
³ 

Nee, nee. Ik bedoelde gewoon : St Juttemis.
St. Juttemis is een feestdag op 30 februari.

Misschien kan je je verjaardag een maandje vroeger doen ? Zonder taart geen verhuis hee :-)
Verder al plannen trouwens ? Met "s" achteraan :-)

Die ABC theorie van jou is ook wel van toepassing ja.
Vooral op Ruslana natuurlijk.

Gedraag je gewoon ? Ja, zegt mijn zus ook altijd tegen mij : Doe nu eens normaal.

Ja, maar misschien is dat "zoon" wel niet letterlijk te nemen ?
Ik zeg toch ook "zus" tegen sommige mensen die helemaal niet op mijn zus lijken ?
Nou ja, als ik maar niet broer tegen je zeg, want dan scheelt er wel iets met me :-)

Wij zeggen inderdaad ook : in de naam van de vader, de zoon en de heilige geest. Amen. Maar als Maria de moeder is en niet de vrouw van God dan ....
Sorry voor mijn fantasie hoor. Ik apprecieer je geloof, maar zoals een vriend zij : Jij lacht met alles.
Maar wacht maar tot er jou wat overkomt.
Hij had pijn in zijn been en ik zei gewoon : Heb je gelezen van die 20-jarige voetballer ? Had ook pijn in zijn been en een kwartier later : morsdood.
Wou hem nog opbeuren met het feit dat Tito (ex YU) nog een hele tijd geleefd heeft met 1 been. Maar dat heb ik maar niet meer gezegd.

Over mijn vader : Ligt in het ziekenhuis (eindelijk). Hij gelooft er vast in dat Johannes niet mijn zoon is. Niet leuk hoor.
Denk eigenlijk dat hij gelijk heeft : Ik zou jou toch nooit drie kussen op je wang geven ? :-)

Tenslotte : ja ik snappie.

Esther

# : 18  2011 20:04
³ 

Guido
Nee, nee. Ik bedoelde gewoon : St Juttemis.
St. Juttemis is een feestdag op 30 februari.

Haha

Gedraag je gewoon ? Ja, zegt mijn zus ook altijd tegen mij : Doe nu eens normaal.
Is niets mis mee :D

Ja, maar misschien is dat "zoon" wel niet letterlijk te nemen ?
Ik zeg toch ook "zus" tegen sommige mensen die helemaal niet op mijn zus lijken ?
Nou ja, als ik maar niet broer tegen je zeg, want dan scheelt er wel iets met me :-)

? We zijn allemaal geschapen naar zijn evenbeeld. We zijn door Hem geadopteerd. Ik lijkt toch ook helemaal niet op mijn ouders maar toch ben ik hun dochter en zo is het met God ook.

Wij zeggen inderdaad ook : in de naam van de vader, de zoon en de heilige geest. Amen. Maar als Maria de moeder is en niet de vrouw van God dan ....
Nee Maria is niet de vrouw van God ze is de vrouw van Jozef.

Die ABC theorie van jou is ook wel van toepassing ja.
Vooral op Ruslana natuurlijk.

Ik weet het niet zeker maar ze lijkt mij vrij impulsief :D een visionary.

Maar wacht maar tot er jou wat overkomt.
Dat is wel een beetje pessimistisch...beetje heel erg

Over mijn vader : Ligt in het ziekenhuis (eindelijk). Hij gelooft er vast in dat Johannes niet mijn zoon is. Niet leuk hoor.
Denk eigenlijk dat hij gelijk heeft : Ik zou jou toch nooit drie kussen op je wang geven ? :-)

????? Die snap ik niet helemaal. Is je vader dement aan het worden dat hij dat denkt? En wat heeft een begroeting daarmee te maken?

<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . 19 ... 25 . 26 . >>
             :) ;) :-p :-( ... 

»   »  

- -

Online now: Guests - 1; Members - 0
Most users ever online: 63 [2  2019 16:06]

light forum script miniBB™ © 2001-2020 admin | Ruslana. Official site