Nederlands Topic [LEES: informatie over protest acties in NL] (19)

-  - - ³ - - - - FAQ -

-  -  - English - Deutsch - 

Ruslana Forum / International / Nederlands Topic [LEES: informatie over protest acties in NL]
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . >>
Guido

# : 18  2011 20:30
³ 

Is niets mis mee :D
Dank je. Ze heeft me toen wel gewaarschuwd voor meisjes van 19.

Wou ook iets zeggen over adoptie. Maar het lijkt op niets.
Wat ik dacht.

Ja hij is pessimistisch. Andere kerel zij ooit eens tegen me : Ik ben niet bang om te sterven, maar ik ben wel bang voor een pijnlijke dood. Het hetzelfde idee.
Mijn vader zei vanavond dat hij naar de hemel wou.
Hij is nog lang niet dood - maar hij wil het wel. Ik zei : Wie weet wie je daar allemaal ontmoet. Beetje sarcastisch van mij.

Hij is niet dement. Heeft nu een keer dat idee. Johannes heeft blauwe ogen, maar mijn moeder ook. Als je zo begint ... ?

Toen Johannes en Katrien in het Kroonrad aankwamen kreeg je van hen 3 kusjes op je wang. Ik wou Katrien zeggen : Hee en ik ?
Grapje hoor.

Natuurlijk is Ruslana vrij impulsief. Maar dat is toch ergens ook positief ? Wat dat denken van haar betreft : Ze is intelligent, maar soms is haar mondje sneller ? Eigenlijk weten we niet zoveel van haar. Over haar wel, maar niet over de mensen die haar adviseren.
Denk alleen dat niemand haar iets kan laten doen waar ze zelf niet mee akkoord is. Daar heeft ze een veel te sterke persoonlijkheid voor. Maar zoals je zei showbizz ...

Esther

# : 19  2011 03:21
³ 

Guido
Toen Johannes en Katrien in het Kroonrad aankwamen kreeg je van hen 3 kusjes op je wang. Ik wou Katrien zeggen : Hee en ik ?
Grapje hoor.

Kan ik mij niet meer zo herinneren wel dat Katrien een aardig meisje is en Johannes ook een aardige jongen.

Maar zoals je zei showbizz ...
Maken ze rare sprongen

Guido

# : 19  2011 20:44
³ 

aardig in het Vlaams heeft 2 betekenissen : aardig zoals bij jullie, maar ook : raar :-)
Hij zit nu nog - 22:40 hier buiten op het terras een boek over bomen te lezen. Stoort mij helemaal niet hoor, maar hij schijnt met zijn verstraler meikevers aan te trekken. Die lieve beestjes mogen van mij ook binnen hoor. MAAR NIET IN MIJN HAAR -)
't kriebelt

Guido

# : 21  2011 22:42
³ 

't wordt tijd dat we nog eens even chatten zus. Laat maar weten wanneer je eens kan.

Esther

# : 26  2011 00:52 - : Esther
³ 

Hey Guido,
Ja is goed chatten euhm geen idee. Morgen ben ik vrij druk met school en ga in de avond uit net als woensdag en donderdag hebben we CBN kan op z'n vroegst zondag ofzo. Vrijdag school en zaterdag extra dag school. :S

Heb je de 2 videos gezien? Die waar White ofzoiets bij speelt? Het eerste wat ik dacht was wat een lachertje maar goed. Als ik niet naar de clip kijk en enkel luister klinkt het ok. Te zacht naar mijn smaak voor Rock maar tis ok. Ik neig ook meer naar metal dan naar rock. Vind het nog wat onwennig om eerlijk te zijn. Voor mijzelf maar ook hoe ze op het podium staat. Bewegingen zie ik vooral de "oude" Ruslana staan.

Weet je ik vind het lastig. 7 jaar luister ik naar haar muziek en volg ik wanneer ik kan het forum en haar website enzo. We hebben haar vaker in leer gezien maar op de 1 of andere mannier vind ik dit niet zo staan. Anyway tzal wel komen doordat ik metal gewend ben ofzo. Geen idee. Vind het een lastige omschakeling nog altijd... misschien is het tijd om het los te laten en meer in andere muziek te kijken.
Ik ben nietszeggende teksten ook zooo zat.

Manafest - Fire in the Kitchen
http://www.youtube.com/watch?v=Zkx_rS6hGx4

Manafest - Everytime you run
http://www.youtube.com/watch?v=As1IHRwMzTA

Zij hebben vrijdag avond en zaterdag middag een concert gegeven tijdens de conferentie. Erg gaaf. Heb hellaas alleen de vrijdag kunnen zien omdat ik aan het bidden was voor mensen die zaterdagmiddag. Anyway heb de cd gekocht. Als je dit hoort dit klopt qua gitaren en drum en stem en performance.

Esther

# : 1  2011 21:39
³ 

Dus hoe gaat het met jou Guido??

Guido

# : 1  2011 22:23
³ 

Ruzie met mezelf en de rest van de wereld, maar verder is alles ok hoor.

Guido

# : 4  2011 00:48
³ 

Over dat bloot : Moest ik Ruslana in "haren blote" zien. Ik zou wel even kijken, maar 't zijn toch de andere dingen die het verschil maken.
Ik heb al eens in "haren decollete" gekeken. Zij had het in de mot , vond het grappig en ik kreeg een rode kop.
Misschien kan jij me terug op het recht pad brengen ? 't is nodig.

Esther

# : 9  2011 22:42
³ 

Guido
Amai zenne Guido!!! Ge snapt toch wel wa of dat ik bedoel zeker of nie? Ik vind da da niet meer geloofwaardig is. Als je voor een bepaald doel uitkomt en daarvoor een song maakt. Dan moet je er zelf toch nie zo bij lopen? Bedoel die meiden kiezen er niet voor en zij kan wat anders en kleed zich zo schandelijk.

Guido

# : 10  2011 00:02
³ 

twordt tijd dat ge nog eens naar Belgie komt zenne
Natuurlijk snap ik wat ge bedoelt. Misschien relativeer ik het wat teveel ? Maar ik heb ook zoveel om te relativeren.

Eigenlijk weet ik niet eens wat je bedoelt met schandelijk kleden. Ofwel word ik een dagje ouder (is zo) ofwel heb ik een brilletje nodig. Ik kijk misschien teveel naar haar kapsel ?

Doet me denken aan een album van Nero. Zijn geniale zoon Prof Dr Adhemar toont hem een foto van een schaars gekleed meisje met een hond en Nero zag ook alleen de hond.
Erg hee ? :-)

Esther

# : 13  2011 11:45 - : Esther
³ 

Guido
Nero?? Wie is dat? De oude keizer of wat hij ook was.

Nou ze had nou niet bepaald veel kleding aan op een aantal posters die wij hebben of in de clip van moon of dreams. Ik heb mij er toen nooit zo aan geergerd (beetje) en zelfs verdedigd met ze is een tof persoon. En dat vind ik nog altijd dat ze een tof persoon is. Daarom ben ik hier ook nog altijd en ze heeft mij veel "gegeven". Als in vriendschappen op het internet en reizen en vrijheid ergens ook. Mijn eigen muziek waar ik in op kon gaan enzo.

Ik kom nog weleens naar België al is het nu denk meer naar Gent :D

Heb je deze video gezien http://www.youtube.com/watch?v=oHozg31E8Bw&feature=feedu vind het super leuk om dat te zien. Het is een "optreden" van niet te lang geleden en zie je dat de "oude" Ruslana naar boven komt? Dat is wie ze is voor mij. D'r is alleen iets wat ze wel steeds vaker doet playbacken en ze maakt foutjes daarin. Wel schattig btw kijk minuut 4:33 :D

Guido

# : 13  2011 15:51
³ 

He Esther. Bedoelde de Nero albums van Marc Sleen.
Tse mrija. Tse ljubov. Ook een van mijn favoriete nummers.
De "oude Ruslana". Begrijp wel wat je bedoelt hoor.
Dacht alleen dat het meer iets is voor bijna 50ers om meer te houden van de oude. Maar als Ruslana fans zijn we even oud ? :-)
't is inderdaad schattig

Niet veel kleding : Ik zou zeggen : 't is crisis. Maar heb ooit gelezen dat hoe kleiner het is hoe duurder het is. Grapje.

Gent. Mijn geboortestad. Mooie stad. Weet wel niet of ik je vriend wil ontmoeten. Als hij lang zwart haar heeft, een brede wipneus, grote oren en goed in het Oekraiens kan zingen word ik misschien verliefd op hem :-)

Was gisteren razend omdat Ruslana niet in de top 20 van ESC zat - programma Rode loper special op TV1 hier.
Ik had haar zo graag ge-smsd dat ze tweede was ofzo.
Abba was natuurlijk eerste. Wist niets van de televoting, anders had ik de vrienden wel gemobiliseerd.
Dat programma gaat gewoonlijk over royalties en "sterren" die zeker niet zeggen dat hun man hun beste vriend is. Niet mijn ding.
Ook al loopt ons Roesje :-) soms een beetje te bloot : Ik heb er nog altijd veel meer respect voor dan voor die truttebellen die in de boekjes komen omdat ze aan de drugs zijn of voor de vijfde keer trouwen of een buitenechtelijke relatie hebben.
Toch waar he ?
Groetjes. Zie je op 1 aug voor de verhuis. :-)

Guido

# : 3  2011 17:19
³ 

Moet ik hier nu weer met mezelf praten ?
Maar goed dat ik een beetje duits ken.
Ben je nu echt haar verjaardag vergeten ?
Denk je dat God dat goed vindt ?
Heb al een kaartje gekocht voor jouw verjaardag - maar nog wat vroeg nu hee :-)
Allee 't beste ermee hee en laat nog eens wat van je horen.

Groetjes

makula

# : 7  2011 08:00
³ 

iedereen heeft Ruslana in de steek gelaten :(

Guido

# : 7  2011 15:59
³ 

niet iedereen hee Makula - google even op Nibelungentreue - of ga even naar het duitse topic

makula

# : 12  2011 22:19
³ 

Das niebelungenlied, mijn duits is niet meer zo goed sinds ik in Italië woon :9

Guido

# : 12  2011 23:01
³ 

Komt daar wel uit denk ik.
Volgens Guntram :
Eine Form Bedingungsloser, emotionaler und potenziell verhaengnisvoller Treue.

mijn duits is niet meer zo goed sinds ik in Italië woon :
Mijn Oekraiens is ook niet meer zo goed omdat het al 4 jaar geleden is dat ik Ruslana nog gezien heb.
Om maar te zwijgen van mijn Nederlands want Esther heb ik ook al anderhalf jaar niet meer gezien :-)
Waar woon je in Italie ?

Esther

# : 20  2011 15:46
³ 

Hihi sorry ik Reis reis graag. Maar daardoor ga ik nu hoogst waarschijnlijk in augustus Naar OEKRAINE!!!!!!!!!!!!!!!!

Guido

# : 20  2011 20:13
³ 

Maar daardoor ga ik nu hoogst waarschijnlijk in augustus Naar OEKRAINE!!!!!!!!!!!!!!!!
Is dat geen stadje in Canada ?
'k weet niet zus. We hebben ooit iemand gekend die na haar laatste vakantie in Oekraine haar haar heeft afgeknipt en met niemand hier nog contact wou.
PS : hoe laat vertrek je ? Schiphol ?
Laat maar weten wat je van plan bent.
Ik hou het hier toch niet meer uit.

Esther

# : 21  2011 01:34
³ 

Guido
Het is voor een missie trip we gaan naar de zwarte zee. Ik vlieg eerst naar de Uk en dan vanaf daar naar UA. :D Haar kan weer groeien en tja interesses komen en gaan ik maak me er niet meer zo heel druk om. Vrienden komen en gaan ook. Ik heb nog geen vluchten geboekt :D maar ik hou je op de hoogte.

Guido

# : 21  2011 05:01
³ 

Vrienden komen en gaan ook.
Heb je het over onze vriend OBW ? Sorry voor die galgenhumor.
Misschien niet echt een vriend, maar toch heeft zijn overlijden me meer aangegrepen dan velen zouden denken.

Het is voor een missie trip we gaan naar de zwarte zee.
Ha, je wordt dus missionaris ? In Belgie zijn er ook nog veel heidenen om te bekeren hoor :-)

Johannes gaat in juli met de bouworde naar Roemenie blokhutten bouwen. Reis zelf betalen en je eigen tent meebrengen (MIJN tent dus). De Roemenen (of de Roma's) hebben daar zelf geen tijd voor : Die moeten in Belgie inbreken om hun boterham te verdienen.
Zegt mijn vader en ik geef hem wel wat gelijk.
Moest hij nu nog kerken gaan bouwen ?

Esther

# : 22  2011 11:06
³ 

Omg obw flip!!!!! Wanneer? Help my herinneren wie hij was ooh de man van dingske hij had een oekrainse vrouw? en ja dat is galgen humor hou ik Niet van en ik wist dit niet. Ik Ben hard aan het nadenken wie hij was flip née obw was he help Guido ... I'm shocked, dit hebben we nog Niet eerder gehad.

Ja prober al jaren de grootste te bekeren Maar hij schijnt het Maar Niet te snappen. Yep dat is mijn toekomstige beroep.

Guido

# : 22  2011 18:19
³ 

he help Guido
die duitser met zijn paardenstaartje en jeans
Was niet de man van dingske. Weet wie je bedoelt maar kan niet op zijn naam komen nu. Uit Thueringen - ex DDR.
Zijn vrouw heet Sveta.
Weet het weer : Heiko.

was er 2 keer in Keulen bij - bedoel OBW
dit hebben we nog Niet eerder gehad.
nee - heb hem eerste keer ik Wuppertal ontmoet - en het doet pijn ja
Ja prober al jaren de grootste te bekeren
Zou je niet beter met een kleintje beginnen - ik bv ?
Wie bedoel je eigenlijk met de grootste ? De grootste ketter ?
Wel een beroep met toekomst ?

Esther

# : 23  2011 03:56
³ 

Guido
OOH ja ik was de hele groep langs gegaan maar ik wist de namen niet precies meer. Kwam er later ook achter dat ik de verkeerde had beschreven die ik dacht. AMAI!! Is vreemd...

nee - heb hem eerste keer ik Wuppertal ontmoet - en het doet pijn ja
Het laat je stil staan dat het leven hier op het forum ook letterlijk kan stil staan/stoppen. We zeiden weleens het forum is dood maar hadden er denk niet echt aan gedacht dat de leden dood kunnen gaan. Vreemd...

Zou je niet beter met een kleintje beginnen - ik bv ?
Wie bedoel je eigenlijk met de grootste ? De grootste ketter ?
Wel een beroep met toekomst ?

Haha grootste ketter roker :P

Guido

# : 23  2011 04:33 - : Guido
³ 

We zeiden weleens het forum is dood maar hadden er denk niet echt aan gedacht dat de leden dood kunnen gaan.
ja ...
Zonder Guntram had ik het ook niet geweten. Is een beetje een probleem hee. Moest ik ... wie zou jullie verwittigen ?
Van wie is dat liedje weer : niet dat ik geld of goed heb weg te geven maar ... ? :-)

Ketter / roker of kettingroker ? Of alle drie ? Oei ik ga branden in de hel.

Esther

# : 24  2011 00:25
³ 

Ik ben blij dat ik dat nu weet van obw.

Hihi dr is altijd salvation, God is niet boosaardig wacht totdat hij je kan vernietigen, Hij wacht totdat je Hem zoekt en Hem als Heer en Heiland ziet.

Guido

# : 25  2011 02:09
³ 

Lees nog eens na zus. Wacht totdat hij je kan vernietigen ?
OBW :
Vind het erg dat we zijn weduwe niet hebben kunnen condoleren.
't is geen famile maar toch ... ?
Voor mij zijn alle Ruslanafans een beetje familie.
Grapje. Johannes zijn verjaardagsfeestje toen hij 18 werd. Was de vaat aan het doen. Kwam hij me zeggen dat mijn zusje er was. Ik : Esther ? :-)

Esther

# : 25  2011 13:49
³ 

Huh nee ik bedoelde dat God niet iemand is die vanuit de hemel naar beneden kijkt om te zien wie Hij vandaag kan straffen.

Amai idd heeft er niemand een adres of iets van OBW? Ik wist niet een dat hij getrouwd was.
Ja zo voelt het wel een beetje. Hahahaha ik je zusje haha. Das al wel een tijd geleden Johannes is ouder dan 18.

Guido

# : 25  2011 17:49
³ 

Amai idd heeft er niemand een adres of iets van OBW?
Cora misschien ? Heb haar een sms daarover verzonden toen ik het vernam van Guntram, maar geen reactie gehad. Is nu wel wat laat denk ik. Cora heeft me alleen laten weten dat ze het druk had.
Missschien wist ze het ook niet ?
Ben eigenlijk ook niet heel zeker dat hij getrouwd was.

Waarom zou je mijn zusje niet zijn ? Je lijkt toch sprekend op mij ? :-)
Ja, ok je bent iets groter en zo, maar voor de rest ? :-)

Guido

# : 20  2011 23:17
³ 

En dan nu mijn bestellijstje voor Oekraine :
- een UA sticker voor op mijn auto
(plus een reserve voor als mijn vrouw de auto weer eens vernielt :-))
- Ruslana stickers en postzegels : heb ze weggegeven of op enveloppen gekleefd
- alle cd's die ik nog niet heb
- 2 t-shirts of sweaters : die van Lusse is al 6 en die zwarte van R ook al 4
- het recept van Oekraiense borstj
- zand van het strand van de zwarte zee
- een stukje rots uit de Karpaten - je weet wel - van die video
- een paar ton zwarte aarde (zeer vruchtbaar)
- Timosjenko : die Di Rupo vind ik als nieuwe premier ook maar niets
- jezelf
- Ruslana

Mocht ik je echt teveel vragen, breng dan alleen het eerste en het laatste mee
Nou ja, het voorlaatste ook als het echt moet :-)

<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . >>
             :) ;) :-p :-( ... 

»   »  

- -

Online now: Guests - 4; Members - 0
Most users ever online: 43 [29  2020 02:21]

online community software miniBB™ © 2001-2020 admin | Ruslana. Official site