Nederlands Topic [LEES: informatie over protest acties in NL] (23)

-  - - ³ - - - - FAQ -

-  -  - English - Deutsch - 

Ruslana Forum / International / Nederlands Topic [LEES: informatie over protest acties in NL]
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . >>
Guido

# : 18  2012 01:18
³ 

het was de zeventiende september Esje

Esther

# : 23  2013 23:06
³ 

http://forum.ruslana.ua/index.php?action=vthread&forum=6&topic=4171&page=3

Guido

# : 23  2013 23:09
³ 

[URL=http://s23.photobucket.com/user/GuidoVanRuslana/media/RUS40_zps6b5e4bb9.jpg.html ][IMG]

Guido

# : 23  2013 23:11
³ 

Scoub

# : 22  2013 20:34
³ 

" 02-03.12.13 - Belgium. Promo visit within the frames of national selection for The Eurovision 2014. "

Tijd voor 'n nieuwe meeting! En wel op twee of drie december!

Guido

# : 22  2013 23:44 - : Guido
³ 

Ruslana ? ja tebe ljubliju :-)
Waar heb je dat vandaan ?

Guido

# : 22  2013 23:59
³ 

http://www.esctoday.com/69004/ruslana-judge-belgian-eurosong-2014/

Scoub

# : 23  2013 04:39
³ 

Staat in de agenda! http://ruslana.ua/en/show.php

Maar natuurlijk moeten we ná december wéér in februari en/of maart met z'n allen (en Ruslana) afspreken! ...Na al die jaren zonder Ruslana, nu lekker vaak achter elkaar! :D

Guido

# : 23  2013 19:10
³ 

Na al die jaren zonder Ruslana,
Nou, ja, voor mij maar 6 :-)
Doet me denken aan de Joden die zoveel jaren in de woestijn gedoold hebben,
maar toch hun geloof behielden - zoals ik ?
Ik ben helemaal geen godsdienstfanaat, maar op 11 aug : 12 fans. Ik herinner me er ene die meer dan 2000 jaar geleden met 12 fans begonnen is.

Maar om even serieus te blijven : Ik heb Esther net gebeld. Die had het nog niet gelezen. Van de anderen heb ik geen e-mail adressen of iets. Denk dat ze evenmin vaak op het forum komen.
Kan jij iemand inlichten ?

Mijn eerste ontmoeting met Ruslana was geregeld door Cora. De tweede - 2 maanden later door Esther en mij.
Ik heb Ruslanas telefoonnummer, maar ben er zeker van dat het nu nog te vroeg is om haar daarover te contacteren.
Zal Cora zeker beamen.

Nog over die tweede ontmoeting : 's morgens om 11 h Ruslana gebeld en haar om 17 h ontmoet in Zaventem. Beter wat eerder afspreken he ? Niet altijd makkelijk.

cora

# : 23  2013 19:45
³ 

Guido
Scoub
I have opened an extra topic for it here.

Guido

# : 23  2013 21:56
³ 

djakuju za info :-)

Scoub

# : 24  2013 05:43
³ 

Nou, ja, voor mij maar 6 :-)
Dat zijn er ook al heel wat!

Doet me denken aan de Joden die zoveel jaren in de woestijn gedoold hebben,
maar toch hun geloof behielden - zoals ik ?
Ik ben helemaal geen godsdienstfanaat, maar op 11 aug : 12 fans. Ik herinner me er ene die meer dan 2000 jaar geleden met 12 fans begonnen is.

Whahahaha! We worden de Ruslanieten?

Maar om even serieus te blijven : Ik heb Esther net gebeld. Die had het nog niet gelezen. Van de anderen heb ik geen e-mail adressen of iets. Denk dat ze evenmin vaak op het forum komen.
Kan jij iemand inlichten ?

Ik heb Terry (Lyka) op faceook.

Mijn eerste ontmoeting met Ruslana was geregeld door Cora. De tweede - 2 maanden later door Esther en mij.
Ik heb Ruslanas telefoonnummer, maar ben er zeker van dat het nu nog te vroeg is om haar daarover te contacteren.
Zal Cora zeker beamen.

't Is misschien nú nog wat vroeg ja... Maar je zou d'r ook niet te laat moeten contacteren. Als heel d'r agenda al vol zit! :P

Nog over die tweede ontmoeting : 's morgens om 11 h Ruslana gebeld en haar om 17 h ontmoet in Zaventem. Beter wat eerder afspreken he ? Niet altijd makkelijk.
Eerder zou handiger zijn... Al weet ik niet hoe mijn rooster is op die maan- en dinsdag.... - En van Ruslana weten we ook niet wanneer precies en hoe laat ze aankomt :P
't Zou wel grappig zijn als we d'r al op de luchthaven verwelkomen!

Guido

# : 24  2013 19:13
³ 

Whahahaha! We worden de Ruslanieten?

hehe gelukkig dat we met niet veel zijn - dus geen splitsingen als soenieten en shiieten

Ik heb Terry (Lyka) op faceook.
Die kan zeker gratis vliegtickets naar Brussel regelen ?
Jij woont toch in de buurt van Schiphol ?

't Is misschien nú nog wat vroeg ja... Maar je zou d'r ook niet te laat moeten contacteren. Als heel d'r agenda al vol zit
Heb haar sms gezonden : zijn al fanmeeting aan het plannen ... hoop dat je wat tijd hebt voor ons. Antwoord : see you soon. Dus ... fanmeeting.

En van Ruslana weten we ook niet wanneer precies en hoe laat ze aankomt :P

Simpel hoor : aangekondig uur + 1 :-)
Ruslana kennende : weet ze zeker nu nog niet. Vaak zelfs de dag ervoor niet - Cora wist vroeger wie de "tourmanager" was.

Al weet ik niet hoe mijn rooster is op die maan- en dinsdag...
Tenzij je examens hebt ... wij hebben hier een woord voor : BROSSEN. Ruslana schrijft je wel een afwezigheidsbriefje. Studie van oostslavische talen he :-)

't Zou wel grappig zijn als we d'r al op de luchthaven verwelkomen!
Hehe hebben Esther en ik ervaring mee. Zorg voor een oekraiense vlag dan.

Scoub

# : 24  2013 20:53
³ 

hehe gelukkig dat we met niet veel zijn - dus geen splitsingen als soenieten en shiieten
Dat zou zonde zijn! :P

Die kan zeker gratis vliegtickets naar Brussel regelen ?
Jij woont toch in de buurt van Schiphol ?

Hahahaha! Was't maar waar!Nóg wel, maar ben bezig naar Heerlen te verhuizen.

Heb haar sms gezonden : zijn al fanmeeting aan het plannen ... hoop dat je wat tijd hebt voor ons. Antwoord : see you soon. Dus ... fanmeeting.
Oeh!!!! Whoehoe! Dat zou echt súper zijn!

Simpel hoor : aangekondig uur + 1 :-)
Ruslana kennende : weet ze zeker nu nog niet. Vaak zelfs de dag ervoor niet - Cora wist vroeger wie de "tourmanager" was

Handig, handig! :P Maar goed, we hebben nog een paar weekjes.

Tenzij je examens hebt ... wij hebben hier een woord voor : BROSSEN.
Hahaha, voor Ruslana zou ik 't misschien wel overwegen om te spijbelen, ja.

Hehe hebben Esther en ik ervaring mee. Zorg voor een oekraiense vlag dan.
Ik heb een Oekraïnesjaal! :P
In Augustus was in in de Oekraïense kleuren gekleed ook. Blauwe spijkerbroek met 'n geel Lviv-T-shirt.

Guido

# : 25  2013 01:45
³ 

Dat zou zonde zijn! :P

Ik heb ooit Esther voorgesteld om de Vlaamse en Nederlandse fanclub samen te smelten op Roesjes main site - international fan clubs, maar de Walen waren tegen.
(ze was erg populair in Vlaanderen - ben ik fier op - maar die Walen weten niet eens wi ze is)
De facto heb je gewoon de Oekraiense en internationale fanclub ?

Oeh!!!! Whoehoe! Dat zou echt súper zijn!
Is altijd super.

Hahaha, voor Ruslana zou ik 't misschien wel overwegen om te spijbelen, ja
Alleen maar misschien ?
Als ze me gevraagd had om in de Schelde te springen had ik het gedaan :-)

Ik heb een Oekraïnesjaal! :P
Dezelfde als Terry ? Zou leuk zijn, want die heb ik ook.

In Augustus was in in de Oekraïense kleuren gekleed ook. Blauwe spijkerbroek met 'n geel Lviv-T-shirt.
Miste ik in Antwerpen : Ruslana had geen Oekrainse vlag om.

Scoub

# : 25  2013 03:12
³ 

De facto heb je gewoon de Oekraiense en internationale fanclub ?

Eigenlijk wel, ja.

Als ze me gevraagd had om in de Schelde te springen had ik het gedaan :-)
Hahahaha :P

Dezelfde als Terry ? Zou leuk zijn, want die heb ik ook.
Ik heb een nieuwere versie. Eentje die voor 't EK 2012 gemaakt was. (Heb ik in 2011 in Kyïv gekocht)

Miste ik in Antwerpen : Ruslana had geen Oekrainse vlag om.
Ruslana is Oekraïens genoeg! :P

Mocht je geïnteresseerd zijn... Hier is mijn 'reisverslagje' van Lviv in 2011 :P Klikkerdeklik

Guido

# : 27  2013 18:38
³ 

Mocht je geïnteresseerd zijn... Hier is mijn 'reisverslagje' van Lviv in 2011
Leuk. Behalve je voet dan Wat was het weer ? Leeuwenberg ? Burg beter ? Weet niet. Leuven in het duits is Löwen.

Scoub

# : 27  2013 19:50
³ 

Het weer was echt super! Alle dagen rond de 30 graden.
Achja, die enkel... Zo maak je nog 'ns wat mee!
Lviv heet in't Duits Lemberg. Ik heb voor Leeuwenburg gekozen vanwege de vroegere kasteel op de heuvel en omdat Lviv zich simpelweg zou vertalen met 'leeuw'. Het is uiteindelijk de stad van de leeuwen.

Löwen is gewoon een fonetische omzetting van Leuven
Zoals Keulen dat omgekeerd van Köln is.

Guido

# : 28  2013 02:24
³ 

Löwen is gewoon een fonetische omzetting van Leuven
Ja zeker ?
Hehe als je van hieruit naar Aken rijdt, volg je eerst Aken (Aachen) daarna Aix la chapelle en daarna terug Aachen.
Denk niet dat er 1 duitser is Aix ... kent.

Scoub

# : 28  2013 06:35
³ 

Ja zeker ?
Naja, ö = eu en w = v.
De oorsprong van de naam is verder onzeker, maar geen van de verklaringen heeft iets met 'n leeuw te maken :P

Hehe als je van hieruit naar Aken rijdt, volg je eerst Aken (Aachen) daarna Aix la chapelle en daarna terug Aachen.
Volgens mij zijn in Nederland alle borden aangepast naar 'Aachen' omdat naar Europese richtlijnen er nu overal de officiële naam moet staan... Tenzij er een meertalige officiële naam is, wat tot bebording kan leiden met schuine strepen (Brussel / Bruxelles) of onder elkaar met eventueel dikke of cursieve letters.

Denk niet dat er 1 duitser is Aix ... kent.
Mwa, de mensen uit de regio daar zullen er vast wel van gehoord hebben. Al is't maar door toeristische folders in't Frans.
Overigens heb ik dat ik in Aken was, zelf daar ook heel vaak de spelling 'Aken' nog in Duitse teksten gezien... (dialect?)

Guido

# : 28  2013 18:46
³ 

Overigens heb ik dat ik in Aken was, zelf daar ook heel vaak de spelling 'Aken' nog in Duitse teksten gezien... (dialect?)
Nou ja, in het oosten van ons Limburg gaan ze naar de "Schule".

Over taalspanningen hier :
http://franstalig-racisme-in-brussel.skynetblogs.be/

Eerste ontmoeting met Ruslana in Brussel. Was natuurlijk veel te vroeg en bestelde een koffie in een cafe. Un café ? In haar hotel : English please. Ik wou haar antwoorden : mova ukrainska prosju :-)

Als je in je eigen hoofdstad al niet terecht kan in de taal van de meerderheid ... Hebben jullie geen last van he.

Lyka_2011

# : 29  2013 12:57 - : Lyka_2011
³ 

Guys guys Ik kan niks fixen aangezien ik geen vluchten naar brussel doe XD

Sorry dat ik niet zo vaak post...werken, sporten, leren...pfff life is busy!

Ik ben vanaf 1 november vogelvrij qua rooster.. afstanden en tijden dus ik ben altijd VOOR XD haha

Ben altijd silent maar ik lees mee en volg op de voet ;) Had ook geniaal idee voor leuk aandenken... op the airport heb je rond die tijd kerstversiering in delfts blauw... molentjes...klompjes maar dan kerstig...heel leuk echt holland en toch schattig....^^ haha but that's just me musing

Guido

# : 29  2013 23:12
³ 

Guys guys Ik kan niks fixen aangezien ik geen vluchten naar brussel doe XD
Geeft niet, we nemen de trein wel.

Ik heb ooit iemand als cadeau een vrijkaartje gegeven om mijn zoons siertuin te bezoeken :-) Maar voor Ruslana heb ik nog geen geniaal idee. Brusselse kaas (stinkt enorm) ? Duvel (na 2 is ze dronken - dan is ze : roes lana) ,iets met Sinterklaas (Esther mag zwarte piet spelen zolang het nog mag van de VN)
nog even tijd he - ook om een meeting te organiseren trouwens

Scoub

# : 18  2013 18:48
³ 

Als't goed is komt Ruslaantje over twee weken weer aan in België!
Wat zijn de plannen? :D

Guido

# : 19  2013 14:54
³ 

Ik heb de indruk dat het (weer) een last minute gaat worden.
Een dag ervoor afspreken met Ruslana is al vroeg als er geen optreden is. De dag zelf hebben Es en ik ook al meegemaakt.

cora

# : 19  2013 19:01 - : cora
³ 

Scoub
Guido
This time it's going to be really difficult as there will be no public event where you can go to and her schedule will be very tight and on short notice.

I would recommend not to expect much this time. However, there is more to come early next year and particularly the event on 16th March is likely to be more suitable.

Lyka_2011
Scoub
Please send me your postal addresses if you want a Christmas card

Guido

# : 19  2013 21:30
³ 

http://www.hln.be/hln/nl/9096/Belgie/photoalbum/detail/1743135/1336278/0/Antonov-met- uitzonderlijke-lading-landt-in-Zaventem.dhtml
oef ik dacht eerst : een olifant - daarna Ruslana

Guido

# : 19  2013 21:39
³ 

This time it's going to be really difficult as there will be no public event where you can go to and her schedule will be very tight and on short notice.
I know or had the feeling, but it was the same nov 2005 when Esther and I met her at the airport for perhaps 15 minutes. It was worth it Cora.

there is more to come early next year
Yes I know. Feb-march ? But also then no really public event ?

Guido

# : 19  2013 22:00
³ 

There is more Cora. That nov 2005 Esther left for Belgium - not knowing if we would meet Ruslana. I couldn't contact Es but I could contact Ruslana to arrange a meeting. I remember she said : If we don't meet Ruslana - we have met each other :-)
What I want to say : I prefer fan meetings with Ruslana but better a fan meeting without then no fan meeting.
I liked Wuppertal - so long ago.

Guido

# : 19  2013 22:02
³ 

hey Scoub, mag ik je email-adres ? het mijne : guidomiegielsen@skynet.be

<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . >>
             :) ;) :-p :-( ... 

»   »  

- -

Online now: Guests - 1; Members - 0
Most users ever online: 63 [2  2019 16:06]

free forum software miniBB™ © 2001-2020 admin | Ruslana. Official site