Can you help me? (2)



 -  - - ³ - - - - FAQ -

 
 -  -  - English - Deutsch - 


Ruslana Forum / Fan Club / Can you help me?
<< . 1 . 2 . 3 . >>
SKILER

# : 13  2004 14:55
³ 


See on http://www.muzon.com/myruslana/.

Turkish cowboy

# : 13  2004 21:08
³ 


HANİ ŞU KLİPLER FALAN VARYA ANLAMADINMI(ZATEN BURDA BAŞKA BİŞEY KONUŞULMUYO)

hitman0907 sen çok iyi ingilizce biliyonda nedense türkçeyi anlamıyon :) şaka şaka euhueuhu

ha bu arada Naluna ile sohbet ilerlemiş :P

şaka yapıyorum bak sakın kızma

hitman0907

# : 13  2004 22:57
³ 


iyi de sen o klipleri e-mailden nasıl almayı düşünüyosun? :)) Sen onları bi siteden download etmelisin.

Bak SKILER download edebiliceğin bi site vermiş.Gir ona ve ordan çek.

Thanks for the link SKILER

Turkish cowboy

# : 14  2004 20:45
³ 


ha doğru didinde o sitenin adresi ne onu bi söyliyiver

Hem Naluna ile ne konuşuyodunuz? gönderme ev adresi vs... siz komşumusunuz yoksa yada eviniz yakınmı?

Turkish cowboy

# : 14  2004 21:24
³ 


ha pardon o başkasıyla konuşuyomuş

acaba ne konuşuyodu?

hitman0907

# : 14  2004 22:41
³ 


ya sana ne kardeş ya.sen çek kliplerini işte :))

Bak adam üstte vermiş linki işte.en üstteki mesajdaki linke tıkla.

Turkish cowboy

# : 17  2004 20:46
³ 


hitman0907

ya abi kızma ya yaptık bi donkey lik :)))

sana bişi soracam bu sitede sen,ben,alper bide Naluna'dan başka çok konuşan türk varmı?

bide senin adın nereden geliyo söyleyiver
benimki belki bilirsin GRUP VİTAMİN in turkish kovboylar şarkısı varya onun adının ingilizcesi gibi bişey işte ondan geliyo
indirmek istersen [url=]http://members.lycos.co.uk/banainan/[/url] linke tıkla açılan pencerede şarkının adının üstüne tıkla(korkma ben indirdim virüs mirüs yok valla bak) ama ilk tıklayışta açılmayabilir 2. yada 3. tıklayışta açılır.çok güzel bi şarkı herkese tavsiye ediyorum

Turkish cowboy

# : 17  2004 20:49
³ 


bak orda link çıkmamış sen en iyisi www.kebir.net adresine gir türkçe müzik bölümünden G harfini seç(giresun'un g si :)) )orda grup vitamin türkish kovboylar var üstüne tıkla ilk tıklayışta açılmaz ama 2.tıklayışta açılır virüs mirüs yok valla bak istersen indirebilirsin

hitman0907

# : 17  2004 23:11
³ 


Bunla ilgili bi konu vardı aslında.nicklerle ilgili.Oraya yazmıştım.Kısaca şöyle diim.Hitman oyununu çok seviyodum.

Burada bayağı bi türk var aslında konuşan.

Bu arada Naluna'nın türk olduğunu nerden çıkardın? :))

Turkish cowboy

# : 18  2004 20:53
³ 


hitman0907

yani abi türkçe konuştuğuna göre muhtemelen türktür.
hem sen demedinmi türkçe çok zor dil diye işi gücü yok bide onu öğrenmeklemi uğraşacak
ya varya biz türkler acayip akıllıyız.2 yaşımızda türkçe konuşmayı öğreniyoz millet 10 sene uğraşsa öğrenemiyo

alper

# : 18  2004 21:11
³ 


Turkish cowboy

naluna İspanyalı, ilginç ama "Türk dostu", Sertap erener hayranı.. Sanırım Türkçe'yi de Türkiyeyi çok sevdiği için öğrenmeye çalışıyo.

bu arada ruslana video'su arıyosanız: www.ruslana.fankulubu.com

Turkish cowboy

# : 18  2004 21:14
³ 


vay be bi yaşıma daha girdim

alper

# : 18  2004 21:16
³ 


Turkish cowboy
niye ki ,noldu

Turkish cowboy

# : 18  2004 21:21
³ 


naluna bi ispanyol ve türkçe biliyo ya ondan
benim bildiğim ispanyollar türkleri pek sevmez.sonra onu ülkeden kovmasınlar
bide yukarıda adresini verdiğin site seninmi? hani www.ruslana.fankulubu.com varya o

alper

# : 18  2004 21:43
³ 


olsun, zaten biz de ispanyolları sevmeyiz :P ,
ne olcak hepsi hristiyan işte, onlara göre müslümanlar pislik, terörist, serseri.. aslına içlerinden tek tük doğru çıkması gerçekten şaşırtıyo insanı. bizimkiler de enayi gibi ab'ye girmeye çalışıyo, ben bişey söyliyim bizim ab'ye girmemiz türkiyenin sonu olur

(site benim)

Turkish_Ruslana_Fan

# : 18  2004 21:54
³ 


bide ben varım Türk olarak tabikide...
Ayrıca Naluna benle konuşuyordu.

Turkish_Ruslana_Fan

# : 18  2004 21:56
³ 


alper

Bence sen çok önyargılı konuşuyorsun.Sen hiçbir İspanyolun düşüncelerini bilemezsin.Hem öyle olsa bile ben eminim Naluna öyle biri değil :))

alper

# : 18  2004 22:33
³ 


Turkish_Ruslana_Fan

naluna bir çok türk'ten daha çok seviyo Türkiye'yi, ona hiç kimse hiç bir şey söyleyemez zaten... benim önyargılı düşünmemin sebebi onların önyargılı düşünceledir... tabiki ben de her türk gibi şunu savunurum: PEACE AT HOME, PEACE IN THE WORLD..

Naluna

# : 18  2004 22:48 - : Naluna
³ 


Tanrım! burada ünlüyüm :P

alper
olsun, zaten biz de ispanyolları sevmeyiz :P

neden? :( ben tam tersi, türkleri çok seviyorum :) bence de çok önyargılı konuşuyorsun maalesef.

Turkish_Ruslana_Fan
ben eminim Naluna öyle biri değil :))

haklısın canım ;) neyse sadece birkaç ispanyollar öyle..

(türkçem içim özür dilerim *lol*)

alper

# : 18  2004 23:04
³ 


naluna

i didnt say anything to you, i know you are a Turkish Maniac :D ,
but i think lots of eurpeans thinks; Turkish people are bad, a problem etc.. so i dont like them cos they aren't like us

and i really worried about that..

now can you understand me??

Naluna

# : 18  2004 23:06
³ 


alper
yes I had already understood u.. but what u think is a silly thing.. so I don't like anybody else cos they're not like me :P but there's *a lot* of ppl who likes Turkey n u don't know..

alper

# : 18  2004 23:21 - : alper
³ 


Naluna

naluna you cant understand me, or i cant explain.. i mean; lots of europeans dosnt like us, we dont like them.. is it false
and some europeans like us, and we like them

where is the mistake?

Naluna

# : 18  2004 23:42
³ 


alper
anladın ;)

but what I mean is that it happens everywhere in the world.. it's not only a problem with turks. hope u understand now..

hitman0907

# : 18  2004 23:47
³ 


Naluna haklı. :))

Ayrıca benim bildiğim Naluna, Sertab Erener'in şarkılarda ne demek istediğini anlamak için Türkçe öğreniyor.

Bence gayet de güzel yazıyor,okuyor.Konuşmasını daha duymadım :)

alper

# : 18  2004 23:56
³ 


oké i dont want to talk on this matter, (i cant explain my opinion. you disunderstand me) forget all of them ,
and i dont hate anybody " i didn't try to say i hate who doesn't like Turkish People"

Turkish cowboy

# : 19  2004 14:33
³ 


alper,Naluna
abi ortama gelmeyin ya ne o üyle fısır fısır ingilizce biliyon bazıları (bu ben oluyom) anlamıyo

Bide Naluna'cığım seni tebrik ederim türkçen mükemmel ah bide ben ispanyolca bilsem :( yani havalı dil ya ondan

Turkish cowboy

# : 19  2004 14:36
³ 


alper senide kutlarım o siteden dolayı
yani şahsen elimde olsa bende yapmak isterim
inşallah iyice bi öğrenirim şu işide yaparım bende bi site

Turkish cowboy

# : 19  2004 15:07
³ 


alper
siten iyi olmuş ama sinek avlıyorsun :)
siteni herkese tanıt bence
mesela bir örnek:
ben olsam her konunun içine sitenin adını en az 1 defa yazardım

Ivan

# : 19  2004 16:36
³ 


Does anyone have these songs?
Pershii sneg, Vip meni, U zhitti, Novii rik,Vesnyana introdukcuya, Tik-tak,Vtrachennii rai and Luna!
In Cyrillic: , , i, , , T-, T , B and !
If yes please tell me!

hitman0907

# : 19  2004 18:13
³ 


Turkish cowboy
ben olsam her konunun içine sitenin adını en az 1 defa yazardım
Sonra herkes de küfür etsin di mi?

<< . 1 . 2 . 3 . >>
             :) ;) :-p :-( ... 

»   »  
 

- -



Online now: Guests - 3; Members - 0
Most users ever online: 43 [29  2020 02:21]



community script miniBB™ © 2001-2021 admin | Ruslana. Official site